-Kažkokia tu išsiblaškiusi šiandien,-sumurmėjo Belą. Nieko jai neatsakiau, tik šyptelėjau ir toliau dirbau, bandydama surasti problemą dėl kurios buvau aprėkta.-Susitiksime po darbo,-atsiduso ir paliko mano kabinetą. Ji teisi. Tikrai esu išsiblaškiusi, naktį prastai miegojau, nes jaučiuosi nesaugiai. Jis nepastebėtai įėjo į mano kambarį ir paliko nemenką staigmeną man. Nesitikėjau, kad jis grąžins man apatinius, o tuo labiau parašys tokį raštelį. Net nežinau ar turėčiau jam sutikus trenkti ar padaryti ką nors baisaus.
Apsilaižiau suskirdusias lupas ir paėmiau telefoną. Susirinkau Koper numerį ir kelias sekundes dvejodama paspaudžiau skambinti. Po kelių pyptelėjimų, išgirdau jo balsą.
-Lepūnėle.
-Zack,-tyliai tariau. Nesitikėjau, kad jis atsilieps, net nesuprantu, ko iš vis jam skambinu.
-Nemaniau, kad ateis tokia diena, kai Anastasija Brever man skambins,-šaipėsi.
-Tu buvai mano kambaryje. Kaip?
-Nejaugi paskambinai tik dėl to?
-O dėl ko gi daugiau?-sumurmėjau. Girdėjau, kaip jis suprunkščia.
-Man visada malonu patenkinti tavo smalsumą, ir tai padarysiu vėl. Iki pasimatymo, Anastasija.
Atitraukiau telefoną, kai jis padėjo ragelį. Tai turi liautis...arba ne. Dieve, elgiuosi, kaip paauglė, kuriai vos pamirksi vaikinas ir jį susilydo. Aš jo net nemėgstu!
-Anastasija,-greitai pakėliau akis, kai išgirdau viršininkės balsą.-Ačiū, kad sutvarkei dokumentus, atrodo problema nėra rimta. Rytoj pasiimk išeiginę, tau reikia poilsio,-šyptelėjo. Apšalus stebėjau ją ir lėtai palinksėjau. Nuo kada ji dėkoją, o tuo labiau, leidžia pasiimti išeiginę vidurį savaitės? Jei turėčiau daugiau drąsos, paklausčiau, ar čia tikrai ji.
-Ačiū,-pagaliau padėkojau. Ji dar karta šyptelėjusi paliko mano kabinetą. Dabar jau viską esu mačiusi.
Kartu su Bela išėjau iš pastato ir nuėjau prie jos automobilio. Ji pasakojo šiandienos įvykių su mūsų bendradarbių Josh, kuris yra įsimylėjęs ją turbūt nuo tos akimirkos, kai ji pirmą kartą įžengė į šį pastatą.
-Ir gali patikėti, jis mane kvietė į pasimatymą,-juokėsi. Linksmai pavarčiau akis ir įsėdau iškart prisisegdama diržą.-Taip jis protingas ir visą kitą, bet tikrai nėra gražuolis. Nesu tą merginą, kuri tai galėtu praleisti pro akis.
-Tau reikia, kvailų ir gražių,-pažiūrėjau į ją.
-Man reikia gražių ir protingų, bet akivaizdų tokių rasti labai sunku. Vos save valdau, neužsirašius į karinęs pratybas,-atsiduso.
-Kodėl manai, kad ten yra protingų?-pažiūrėjau pro langą.
-Nes neprotingi nesugebėtu įvykdyti tokių užduočių, kurias jiems paskiria tavo tėvas. Jie turi būti protingais,-kalbėjo. Daugiau nebesiklausiau jos, panirau į savo mintis, apie Zack. Jis tikrai nėra vienas iš tų kvailių, kuriuos esu sutikusi. Tas vyras mane gąsdina ir tuo pačių priverčia drebėti. Nei vienas vaikinas nėra prirėmęs manęs prie sienos ir kalbėjęs taip, kaip Koper. Visi bijodavo mano tėčio, o jam atrodo visiškai nusišvilpt.-Hey, Ana, tu ir vėl užsisvajoji,-papurtė mane Bela.
-Atleisk, tiesiog esu pavargusi,-nuvijau visas mintis ir atsisukau į ją. Mes jau buvome sustojusios prie mano namų, kas reiškia, kad apie penkias minutes buvau visiškai atsijungusi ir nereagavau į aplinką.-Ačiū, kad pavežei. Ateik rytoj pas mane, gerai?-paklausiau ir jai palinksėjus išlipau iš automobilio. Pamojusi jai nuėjau į namus. Įėjusi pro duris, nusiaviau aukštakulnius ir pasikabinau paltą. Girdėjau svetainėje balsus, kas reiškia, kad nei tėtis, nei mūsų svečiai dar nemiega.-Sveiki,-pasisveikinau įžengusi į svetainę.
-Labas dukra,-pasisveikino tėtis, o ponas Blackwell ir jo sūnus maloniai nusišypsojo.-Kaip sekėsi darbe?
-Gerai,-šyptelėjau.-Rytoj man ne į darbą, todėl nesumąstyk pakelti anksti,-perspėjau.
-Supratau,-nusijuokė. Palinkėjusi jiems labos nakties, išėjau iš svetainės ir užlipau laiptais į savo kambarį. Atidariusi duris įjungiau šviesą ir nuėjau prie spintos. Noriu miego, bet pirmiausia turiu eiti nusimaudyti.
Nusirengiau kostiumėlį likdama tik su apatiniais ir prisegamomis kojinėmis. Pasikabinusi rūbus į spintą nuėjau prie apatinių stalčiaus.
-Nuostabus vaizdas nakčiai,-krūptelėjau išgirdusi balsą sau už nugaros. Greitai atsisukau pamatydama Zack, kuris buvo atsirėmęs į sieną netoli mano lovos.-Ar ne?
Rytoj man vėl į mokyklą, todėl nepažadu, kad dalis rašysiu vos ne kiekvieną dieną, bet pažadu neapleisti istorijos. Į savaitę tikrai gausite po 2 dalis.
O dabar apie dalį. Tikiuosi patiko, nepamirškite paspausti VOTE ir pakomentuoti :))) myliu <3
YOU ARE READING
In darkness
RomanceAnastasija visada manė, kad dideli skirtumai tarp žmonių prie gero neprives, tad pakliuvusi į Zack Koper pinkles ji pradeda suprasti, kad niekada nežinai, kas gali nutikti rytoj. 2018.02.10 Buvusi fanfiction.