44 Dalis

1.8K 166 17
                                    

PRAŠAU visų neklauskit kada nauja dalis. NES AŠ NEŽINAU. Į tokius klausimus aš nenoriu ir nemėgstu atsakyti. Man reikia jūsų nuomonių, kur jūs pasakytumėte, kas gerai, o kas ne. Daug neprašau :)


KRISAS

-Ką nors išpešei?-paklausiau Zack, kuris tik ką tik įėjo į mano kabinetą. Paštininką paleidau prieš pusvalandį, nes nieko gero iš jo neišpešiau. Rožės dažniausiai užsisakinėjo poros, kurios tikrai negalėtu būti įtariamaisiais. Nors galbūt vertėtu patikrinti. Jau nebežinau ką turėčiau daryti, prarandu viltį.

-Daug,-sumurmėjo atsisėsdamas priešais mane. Stebėjau, kaip jis nusimeta kuprinę ir kažką iš jos išsitraukia.

-Kas tai?-paklausiau.

-Tavo byla. Tau ne viską sakė,-burbtelėjo.-Pasirodo šitie įvykiai jau vyksta du dešimtmečius. Pirmoji auka buvo- Lėja Margarit: dvidešimties metų, tamsių plaukų, bei dirbanti sekretorė. Jos kūnas buvo rastas miesto pakraštį, apleistame pastate. Kaip ir įprastai, mergina buvo kankinama, nėra tam tikrų organų. Antroji auka- Džesika Bleik. Tie patys išvaizdos bruožai, bei dirbo sekretorė.-ištraukė kitos merginos nuotrauką.

-Toks jausmas, kad jis renkasi vienodo tipo merginas,-kiek tyliau tariau.

-Tai dar ne viskas. Pasirodo, visos aukos nuo 1998 metų turi tam tikrą ryšį su Brever šeimą: Lėja yra Anastasijos tėvo pusbrolio dukra, o Džesika, pusseserė jos mamai.

-Tu tuo įsitikinęs? Būčiau žinojęs.

-Ar žinojau, kad Eduardas Brever, tai yra Anastasijos tėvas, laimėjo rinkimus prieš miesto viršininką? Jis buvo jauniausias miesto šerifas. Deja, bet pasitraukė iš darbo vos po mėnesio, pasirinkdamas tarnauti, kaip kareivis, o ne kaip policininkas. Nors jis ir nebebuvo viršininkas, o senasis vėl grįžo į pareigas, miesto žmonės labiau juo pasitikėjo.

-Palauk, Erikas Melton praleimėjo prieš Eduardą?-sutrikau.

-Ta ir bandau pasakyti,-pavartė akis.-Erikas suėmė ir pasodino visai nekaltą žmogų į kalėjimą, kad galėtu tapti agentų. Pasirodo, tais laikais juo tapti būdavo be proto lengva.

-Kodėl aš to nesu girdėjęs?

-Nes nesi toks protingas, kaip aš,-truktelėjo pečiais.

-O iš kur tu išgirdai?

-Įsilaužiau į miesto archyvus,-šyptelėjo.

-Tik nesakyk, kad iš mano kompiuterio,-piktai pažiūrėjau į jį.

-Gerai, tylėsiu tada,-vėl pavartė akis, tik šįkart dar ir dramatiškai mostelėjo ranką.-Gerai, juokas juokais, bet turiu daugiau kompromituojančios informacijos.

-Aš klausau,-atsirėmiau į kėdės atlošą.

-Kaip visiems žinia, kad Brever šeimą yra verslininkai. Na labiau ponia Brever tokia yra. Ji viską parėmė iš savo tėvo, kuris smarkiai kovojo su Fetter šeimą.

-Fetter... Čia kartais ne Anastasijos viršininkė?

-Būtent,-spraktėlejo pirštais.-Jie vienas kito ilgai nekentė, o kai dar jo žentas laimėjo rinkimus prieš miesto viršininką, tai tapo puiki priežastis.

-Priežastis kam?

-Keršyti,-pažiūrėjo į mane.

-Palauk. Manai, kad Melton ir Fetter šeimos susivienijo? Galvoji, kad jos naikina jų šeimos merginas?-susiraukiau.-Tai nesąmonė, Zack.

-Nustebtum sužinojęs, kad tavo viršininkas, kažkada dulkino Anastasijos mama? Žinoma nustebtum,-prunkštelėjo ir atkišo kelias nuotraukas.-Čia jiems maždaug po devyniolika. Du metai gero dulkinimo ir ji jį palieka dėl gražuolio Brever. Dar viena priežastis keršyti,-šyptelėjo. Nors ir nenorėjau tikėti, bet iš tikro viskas per daug įtartina. Dabar bent būtu aišku, kodėl jis užšaldė bylą ir kodėl dabar stengiasi, kuo greičiau surasti kaltininką. Kai Zack teko paleisti, jis tapo labai nervingas.

-Šūdas,-perbraukiau pirštais per plaukus.


ANASTASIJA


Pamačiusi jų veidus, pati nepajutau, kaip krūptelėjau. Tuos žmonės aš pažįstu ir net labai gerai. Jie visą laiką buvo šalia manęs ir matydavo mane kone kasdien, o aš net nebūčiau pagalvojusi, kad tai mane terorizuojantis žmonės.

-Atrodo ji nustebusi,-nusijuokė vyras.

-Kodėl?-tyliai paklausiau. Nors galvoje turėjau begalės klausimų, dėl virpančio balso ištariau tik tiek.

-Sakykime, kad laikas tavo tetušiui gražinti senas skolas,-sumurmėjo.-Senokai naikinome tavo šeimos moteris, tik rinkdavomės mažiau žinomas. Galiausiai priėjome prie tavęs. Mano brangiausioji padėjo tave stebėti, taip parodydama gerą atpirkimo ožį. Jo laimei, kad jis turėjo pakankamai daug pasiteisinimų ir jį paleido,-suurzgė.

-Bet mes rasime kitą, taip mažuti?-nusijuokė mergina.

-Miesto viršininkas ir mano viršininkė,-tyliai tariau.-Puikiai mokate prisitaikyti, nors esate psichopatai.


NAAAAAAA?! Skaidydama daugumos jūsų spėlionės, džiaugiausi, kad tik kelios įtarinėjo viršininkė :D Norėjau padaryti kuo didesnę intrigą, bei tikiuosi man pavyko! Dabar prašau palikite savo nuomones ir paspauskite VOTE!

In darknessWhere stories live. Discover now