-Sėdėk ramiai ir nejudėk. Jei sugadinsiu antrą akį, nudėsiu tave,-burbtelėjo Bela apsižergdama mane ir atsisėsdama man ant kelių. Stengiausi nejudėti ir lėčiau kvėpuoti, kad ji galėtu toliau mane dažyti šiandienos labdaros pokyliui. Nemėgstu būti su ryškių makiažų, bet pagal Belą, tokiam vakarui, tai būtinas dalykas.
-Beje, tas Deividas visai simpatiškas,-sukikeno.
-Dar viena,-burbtelėjau. Taip, jis gražus ir matosi ne kvailas, bet ne mano skonio. Be to jis kareivis, o tai reiškia jam karas ir jo sukeliami padariniai yra priimtinas dalykas. Nemanau, kad santykiai būtu į naudą, kai toks, pagal mane, didelis dalykas, skiriasi. Kvaila taip galvoti, kai vos atsirandu vienoje patalpoje su Zack, leidžiu jam mane liesti. Nemačiau jo nuo ketvirtadienio vakaro, nors ir buvau penktadieni nuėjusi į kareivines. Meluosiu sakydama, kad ten ėjau pasiimti knygų. Norėjau jį pamatyti, galbūt ir vėl kažką pasakyti įžeidaus, nors ir žinau, kokios pasekmės gali manęs laukti. Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad noriu sužinoti tuos dalykus. Nors protas ir liepia vengti jo, daugiau nesilankyti kareivinėse, bet kūniški malonumai, kuriuos jis sugeba man suteikti, padaro savo.
-Na štai, baigiau,-prabilo Bela. Pramerkiau akis iškart pamatydama priešais save atkištą veidrodį. Kaip ir žadėjo mano veidas buvo padažytas ryškiai, atrodžiau visiškai nepanaši į save.
-Atrodau... kitokia,-pažiūrėjau į ją.
-Priimsiu tai, kaip komplimentą,-nulipo nuo manęs ir susidėjo makiažą į sidabrinę dėžutę. Pakilau nuo kėdės pasitrindama užpakalį, kuris dabar buvo užtirpęs, bei nuėjau prie sienos, ant kurios buvo pakabinta ilga, juoda suknelė. Ji turėjo gilią iškirptę, o nugara buvo visiškai nuoga. Nenorėjau dėtis jos, bet kadangi turiu ją jau kuris laikas ir dar nebuvau užsidėjus, tai teko pagaliau išsitraukti ją iš spintos.-Tu apsirenk, o aš einu iki vonios kambario.
Palaukusi, kol liksiu viena, nusimečiau nuo savo kūno chalatą likdama tik su juodais apatiniais. Užsivilkusi suknelę, priėjau prie veidrodžio pažiūrėdama į save. Nors ir atrodžiau seksualiai, bet viduje nesijaučiau patogiai, o ypač tada, kai esu be liemenėles.
-Atrodo seksualiai,-išgirdau Belą sau už nugaros.
-Jaučiuosi nuoga,-atsisukau į ją.
Įsikabinusi į Deivido parankę įėjau į didelę salę, kurioje jau rinkosi vieni garsiausių pasaulio verslininkų. Aplink stovėjo kareiviai bei policininkai saugodami aplinką. Stengiausi neakivaizdžiai surasti Zack, bet deja niekur aplink jo nemačiau.
-Atrodai gražiai,-šyptelėjo Deividas.-Turėtum labiau atsipalaiduoti.
-Nemanau, kad tai įmanoma, kai esu praktiškai nuoga,-burbtelėjau. Kartu nuėjome prie vieno iš stalo, kuris buvo mūsų. Prie jo jau sėdėjo mano tėvai ir jo tėtis. Šyptelėjusi jiems taip pat atsisėdau ir pasitvarkiau plaukus ant vieno šono. Stengiausi per daug nesilankstyti, kad krutinę neiškristu. Nenoriu pasidaryti gėdos prieš tiek žmonių.
-Kodėl neužsidėjai grandinėlę, kuria tau padovanojau?-paklausė mama.
-Ji per brangi, bijau pamesti,-tyliai tariau. Nenoriu dėtis tokio brangaus dalyko ant savo kaklo, žinant mane, aš ją pamesiu. Aišku mama nebuvo patenkinta mano atsakymų, bet per daug to nesureikšminau.
Praėjus kelioms valandoms, aš spėjau sulaukti pasiūlymų pašokti iš kelių verslininkų. Deividas taip pat kvietė, bet kaskart atsisakydavau meluodama, kad nemoku šokti.
-Einu įkvėpti gryno oro,-sumurmėjau pakildama nuo kėdės. Išėjusi į vidinį kiemą, atsidusau bei atsirėmiau į sieną. Noriu namo, į savo šiltą lovą, kurioje nereikia dėvėti prakeiktai nepatogios suknelės ir aukštakulnių.
Atsitraukusi nuo sienos, nuėjau sodo link. Man visada patiko čia, nors ir apsilankydavau tik per pokylius. Aplinką čia prižiūrėta, daug dekoratyvinių krūmų, kurie padaro šią vietą patrauklią akiai. Visada ateinu čia norėdama pabėgti nuo visų tų dirbtinių šypsenų ir beprasmių pokalbių.
-Graži suknele,-sustojau išgirdusi balsą sau už nugaros. Lėtai atsisukau pamatydama žmogų, kurį taip norėjau pamatyti.
-Zack,- tyliai ištariau jo vardą. Mano širdis vėl kaip pašėlusi pradėjo plakti jam priėjusi prie manęs.
-Tikėjausi, kad čia ateisi,-šyptelėjo. Apsilaižiau, jau spėjusias išdžiūti, lupas ir pakėliau į jį akis.-Nepasakyčiau, kad esi laiminga būdama čia.
-Jaučiuosi nuoga,-sumurmėjau. Gyliai įkvėpiau, kai jis uždėjo savo rankas man ant klubų ir prisitraukė arčiau savęs.
-Meluosiu sakydamas, kad man nepatinka, toks tavo įvaizdis,-sušnabždėjo.-Bet tuo pačiu jaučiu pykti žinodamas, kad tie aristokratai mato tave su ta dulkinimai atrodančia suknele.
-Pasakyčiau, kad pavydi,-nurijau seiles.
-Nesiginčysiu šįkart.
-Kodėl tu čia?-paklausiau. Sudrebėjau, kai jo pirštai perbraukė per mano nugarą.
-Pasisekė man, kad gavau budėti čia,-pasilenkė prie mano kaklo. Mano akis automatiškai užsimerkė, kai jis švelniai lupomis perbraukė per mano odą. Niekada nebūčiau pamanius, kad bučiniai ant kaklo mane taip stipriai veiks.
-Pabučiuok mane,-vos girdimai paprašiau.
-Ne,-kiek atsitraukė, kad galėčiau matyti dabar jo akis.
-Kodėl?
-Nes žinau, kas nutinka, kai jumis pabučiuoja.
Heliau! Tikiuosi patiko dalis, nes stengiausi viską kuo geriau aprašyti (nelabai jaučiu gavos :D) Kaip manote kas nutinka merginos, kai jas pabučiuoja? Ką manote apie dalį? Laukiu jūsų komentarų! MYLIU <3333
YOU ARE READING
In darkness
RomanceAnastasija visada manė, kad dideli skirtumai tarp žmonių prie gero neprives, tad pakliuvusi į Zack Koper pinkles ji pradeda suprasti, kad niekada nežinai, kas gali nutikti rytoj. 2018.02.10 Buvusi fanfiction.