25 Dalis

2.1K 172 17
                                    

-Vis dėl to žadu nueiti su tuo Josh į pasimatymą. Bent pavalgysiu ir pabuvosiu prabangiame restorane,-kalbėjo Bela, kol mes ėjome namo. Šįkart ji buvo be automobilio, nes pasirodo šiais laikais dar atsiranda ne visai pilno proto žmonių, kurie praduria padangas.

-Eisi su juo vien todėl, kad galėtum pavalgyti?-pažiūrėjau į ją.

-Žinau, kad žiauriai skamba, bet daugiau nematau tikslo dėl ko turėčiau eikvoti savo laiką,-truktelėjo pečiais.-Tikiuosi jis nesumąstys manęs pabučiuoti, nes apsivemsiu.

-Vaikinui be reikalo suteiki šansą,-pavarčiau akis. Iš tikro esu nenustebus, dėl jos tokio elgesio. Ji niekada nejautė sąžinės naudodamasi vaikinais, kurie alpsta dėl jos. Jau sulaukusi šešiolikos, ji sugebėjo sužavėti mūsų matematikos mokytoją, kuris rašydavo jai gerus pažymius, tuo pačiu ir man, kai nepadarydavau namų darbų.

-O kaip manai, galbūt pas jį tarp kelnių didelis?-paklausė.

-Nenoriu apie, tai kalbėti,-nusijuokiau.

-Oh, tiesa. Turi draugą, kurio nenori man parodyti. Bent pasakyk, ar jis sugebėjo tave išdulkinti jau?

-Bela,-stumtelėjau ją. Nenorėjau kalbėti apie tai, nes bijau, kad netyčiomis pasakysiu, kad tas vaikinas yra Zack.

-Nagi, papasakok man,-suzyzė.

-Savaitgali,-mirktelėjau. Neužilgo mums teko išsiskirti, nes priėjome mano namus. Atsisveikinusi, įėjau į savo namus ir nusiaviau batus. Girdėjau, kad tėvai svetainėje žiūri filmą, bet nenorėdama jų trukdyti, tyliai nuėjau į viršų. Įjungusi šviesą, nustebau pamačiusi puokštę saulėgrąžos gėlių. Tik po kelių sekundžių susivokiau, kad šiandien moters diena. Tėtis kasmet nuperka man mano mylimų gėlių ir pamerkia kambaryje.

Pasidėjusi daiktus, nuėjau į vonią, nusirengdama. Šįkart prisileidau vandens į vonią ir įpyliau persikų kvapo pūtų. Įlipusi, leidau savo kūnui panirti šiltame vandenyje ir pasinerti į mintis. Paėmusi kempinę, švelniai tryniau savo kūną taip masažuodama įsitempusius raumenis. Po kelių sekundžių mano kūną užvaldė nemalonus jausmas, lyg kažkas mane stebėtu, bet pramerkusi akis nieko nepamačiau. Papurčiusi galva, vėl užmerkiau akis ir kiek labiau panėriau po vandeniu. Per kūną perėjo malonus šiurpuliukai, taip sukeldami mano veide menką šypseną.

Atsimerkusi, pasilenkiau pasiimti dušo žėlė, bet tada mano žvilgsnis užkliuvo už juodaplaukio stovinčio prie durų staktos.

-Labas,-dusliai tarė. Dar vienas kartas, kai šis įžūlus vyras mato mane nuogą. Šįkart bent džiaugiuosi, kad putos, nors kiek pridengia mano gražumus.

-Zack,-kiek užsikirsdama tariau.-Ką čia veiki?

-Nežinau,-truktelėjo pečiais.-Tu prauskis ir nekreipk dėmesio į mane,-mirktelėjo.

-Tu toks įžūlus,-suburbėjau.

-Ačiū, stengiuosi palikti įspūdį.

-Eik iš vonios,-paliepiau. Iš tikro nejaučiau pykčio ant jo, tiesiog norėjau parodyti, kad jis negali daryti ką tik panorėjęs.

-O aš sugalvojau geriau,-priėjo arčiau manęs.-Dabar nusirengsiu ir kartu su tavimi atsigulsiu į šiltą vonią, kurioje jokios putos neapsaugos nuo mano rankų.

Aiktelėjau vos jam baigus pasakyti savo idėją. Šitas vyras visiškai neturi gėdos jausmo. Vos jam pradėjus sagstytis kelnes, aš kaip iškrypėlė, tai stebėjau. Likus jam su apatiniais, nusukau susigėdusias akis ir stebėjau sieną priešais save, tvardydamasi neatsisukti.

-Pasislink,-paliepė. Pasislinkusi, neužilgo pajaučiau, kaip jis įlipa į vonią ir atsisėda. Mano kūnas sustingo, kai jo rankos atsirado ant mano klubų, taip prisitraukdamas arčiau savęs. Dabar galėjau nugarą atsiremti į jo krūtinę.-Atsipalaiduok, nežadu nieko daryti, kas tau nepatiktu. Bent jau šiandien.

-Nuraminai,-sumurmėjau. Atrėmiau savo galvą į jo petį akies kampučių pažiūrėdama į jį.

-Duok,-ištiesė ranką parodydamas į kempinę. Lėtai, kiek dvejodama jam ją ištiesiau. Stebėjau, kai jis paima dušo žėlė ir išmuiluoja.-Šiandien niekas tau neskambino?

-Ne,-papurčiau galvą.

-Gerai,-sušnabždėjo pridėdamas kempinę man prie raktikaulio. Užmerkiau akis leisdama jam mane muiluoti. Nemeluosiu sakydama, kad nejaučiu gėdos jausmo. Man nemalonu, kai jo kita ranką yra ant mano dubens kaulo, visiškai netoli intymios vietelės.-Turi labai švelnia oda.

Nuraudau, nieko neatsakydama. Dabar dėkoju dievui, kad Belos pasiūlytas kūno šveitiklis suteikė mano kūnui visų moterų trokštamo švelnumo. Pirmiau turėjau gana problematišką odą.

Zack judesiai buvo lėti, jis nespaudė kempinės, bet švelniai ją suko ratus aplink mano krūtinę. Vėl prisiminiau tą jausmą, kai jis ją lietė ir suteikė man palaimą.

-Anastasija, skambina,-švelniai mane pajudino. Pramerkusi akis, pasilenkiau prie staliuko ir paėmiau telefoną pamatydama vėl nežinomo numerio žinutę. Paspaudusi ant jos mano rankos aptirpo, o kvėpavimas pagreitėjo. Tai buvo nuotrauką, kur aš su Zack guliu vonioje...dabar.

Juk sakiau, kad man nepatinka, kai jis šalia tavęs. Vietoj tavęs pagalvočiau ar noriu, kad šita nuotrauka išvystu dienos šviesą.


Nauja dalis! Nu aš intrigų karalienė (IŠ KUKLUMO NEMIRSIU). Jei norite dalies rytoj, parašykite ką manote ir nepamirškite paspausti VOTE :)

In darknessWhere stories live. Discover now