11 Dalis

2.3K 184 30
                                    

Gulėjau lovoje ir žiūrėjau savo taip išsiilgtą ir mylimą serialą "Išrinktieji". Jau kurį laiką jo nežiūrėjau, apleidau, bet tik dėl to, kad neturėjau laiko. Tai tėčiui padėti, tai Bela kažkur išsitempia, o ką jau kalbėti apie darbą, kuriame buvau apsivertusi darbais.

Tarp kitko, nusprendžiau neiti į kareivinės ir ne dėl to, kad nenoriu, o dėl to kad bijau. Zack mane gąsdina ir visi tie dalykai, kuriuos jis man daro.. Nei vienas vyras man to nedarydavo, net ir tie keli su kuriais susitikinėjau. Visi prisibijodavo mano tėvo, vaidindavo džentelmenais, bet Koper tiesiog daro, tai kas jam priimtina nusispjaudamas į mano statusą.

-Dukra,-net nepasibeldusi į kambarį įėjo mano mama.-Nupirkau tau kai ką.

-Mama nereikėjo,-atsidusau atsisėsdama. Tikiuosi tai nebus dar vieni aukštakulniai, nes jų jau dešimt porų turiu.

-Tai ne aukštakulniai,-nusijuokė ir ištiesė man mažą dėžutę. Susidomėjusi paėmiau ją į rankas ir pakėliau į mamą akis. Atidariusi vyšnavos spalvos dėžutę, pamačiau sidabrinę grandinėlę su mažais svarovskiais. Gerai padaryti, jei nežinočiau tikrai pagalvočiau, kad tikra.-Patinka?

-Taip, ji nuostabi. Atrodo, kaip tikra,-šyptelėjau ir pasilenkusi pakštelėjau jai į žandą.

-Ji ir yra tikra. Tai svarovski, o pati grandinėlė sidabrinė. Pamačiusi ją aukcione, iš kart pagalvojau apie tave.

-Mama,-išpūčiau akis.-Ar netekai proto? Ji juk turėjo kainuoti didelę sumą,-burbėjau.

-Manau, taip sunkiai dirbdama galiu savo vienturtei dukrai nupirkti ką nors gražaus, kuo ji pasipuoš eidama į pasimatymą su Deividų,-nusišypsojo. Pavarčiau akis, bet tik tada suvokiau, ką ji pasakė. Pasimatymas su Deividu?

-Koks dar pasimatymas?-susiraukiau.

-Savaitgalį mes eisime į labdaros pokylį ir pagalvojau, kad tavo pora galėtu būti Deividas.

-Mama!-pakėliau balsą.-Nustokit kištis į mano gyvenimą ir ieškoti man vyrų,-bariau ją.

-Ai, nustok. Bent duok vaikinui progą,-mirktelėjo. Nieko daugiau nesakiau, todėl ji, kiek nuliūdusi pakilo nuo lovos. Jai pabučiavus mano žandą, stebėjau, kaip ji išeiną iš kambario ir tyliai uždaro duris. Ne gana to, kad tėtis bando mane supiršti su tuo vaikinu, tai dabar ir mama. Kokia gėda bus, jei jis ir vėl viską girdėjo. Jo vietoje galvočiau, kad mano tėvai yra nenormalus.

Padėjusi dėžutę ant naktinio staliuko, atsiguliau ant šono ir paspaudžiau "play" mygtuką, pradėdama žiūrėti serialą.

Iš saldaus miego buvau pažadinta šalto prisilietimo. Sunkiai pramerkusi akis pamačiau užverstą kompiuterio ekraną ir mirksinčią lemputę, kuri rodė, kad jis pilnai neišjungtas. Sunkiai apsiverčiau ant šono vėl užmerkdama akis bei įtikindama save, kad man tik prisisapnavo.

Man vėl pradėjus snausti, pajaučiau dar vieną prisilietimą prie kojos, kuris mane velniškai išgąsdino. Pramerkusi akis, gretai pažiūrėjau į lovūgalį, bet nieko nepamačiau. Pavarčiusi akis, ir mintyse išvadinusi save kvaile, atsiguliau ant nugaros ir užsimerkiau. Daugiau niekada nežiūrėsiu prieš miego to serialo, jis man visai proto susuko.

Kurį laiką gulėjau ramiai, jau pradėdama fantazuoti ką galėčiau susapnuoti, kol pajutau dar vieną prisilietimą. Greitai pramerkiau akis ir pamatytas vaizdas privertė mane cyptėlti, bet staigiai uždėta ranką ant burnos sustabdė garsą. Virš manęs buvo Zack ir savo tamsiomis akimis žiūrėjo į mane.

-Šš, juk nenorime prikelti kitų,-sušnabždėjo. Stebėjau jį, bandydama suprasti ar aš čia sapnuoju, ar jis tikrai guli su manimi lovoje. Mano lovoje!

-Ką čia darai?-kalbėjau jam į delną.

-Buvai negera mergaitė, ir neatėjai,-šyptelėjo.-Todėl teko ateiti man, nors negaliu meluoti, pats to norėjau. Stebėti tave miegančia, tapo mano mėgstamą veiklą.

-Turi išeiti,-kiek piktokai tariau patraukdama jo delną nuo savo burnos. Viduje jaučiausi dar nesaugesnė žinodama, kad jis be problemų pateko į mano kambarį ir velnias žino, kiek laiko mane stebėjo.

-Tu juk nenori,-sumurmėjo ir labiau mane užgulė. Mano viso kūno raumenis įsitempė, o širdis lyg pašėlusi pradėjo daužytis. Prakeikimas, aš tik su baltais marškinėliais, kurie aptempia mano krūtinę ir kelnaitėmis su permatomu užpakaliu. Gerai pagalvojus, nuo dabar jų nekenčiu.-Tokia negera, užsispyrusi, lepūnėlė.

-Norė...-viduri žodžio jis perbraukė man per šlaunį priversdamas mane nutilti. Aiktelėjau, kai jo ranka pakilo iki mano krūtinės ir perbraukė per jautrią zoną ties spenelių.

-Tavo kūnas sako ką kitą,-pasilenkė prie mano kaklo ir krimstelėjo ausies spenelį. Uždėjau savo rankas jam ant krūtinės bandydama jį nustumti nuo savęs, bet visas šis veiksmas buvo toks netikras, verstinas ir nelaukiamas. Jaučiau, kaip mano kūnas reikalauja to, nors protas liepė prisiminti visą neapykantą jaučiama jam.

Pajautusi jo lupas sau ant kaklo, suspaudžiau jo marškinėlius savo delnuose. Mano lupas paliko sunkus atodūsis, kai jis pradėjo čiulpti jautrią zoną. Nesupratau, kas tai per jausmas- lyg ir skausmas, bet tuo pačiu velniškas malonumas, suteikiantis mano kūnui palaimą.

-Dar truputi.

HELIAUUUU. Biškel maniakas, ane? Tikiuosi dalis patiko, nepamirškite paspauti VOTE ir pakomentuoti!

Beje radau tokia rašliavą savo :D ką manot? :D

Beje radau tokia rašliavą savo :D ką manot? :D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
In darknessWhere stories live. Discover now