24 Dalis

2.2K 158 18
                                    

Susiraukusi, kelis kartus perskaičiau žinutę, bandydama numalšinti jaudulį. Žinau, kad turėčiau kreiptis į policiją, bet nenoriu pritraukti miesto žiniasklaidos, o tuo labiau savo tėvo dėmesio.

Pažvelgiau į Zack, kuris paėmė iš manęs telefoną ir perskaitė žinutę. Iš jo veido minos, spėju, kad jis ne tai, kad nustebęs, o labiau piktas.

-Kas per šūdas?-sumurmėjo. Nieko nesakiau, nes visgi neturėjau jokių atsakymų jam. Niekas pirmiau su manim tokiais dalykais nežaisdavo, o tuo labiau neįeidavo į mano namus nepastebėti. Viskas prasidėjo, kai aš ir Zack pradėjome daryti tuos dalykus. Aišku, negaliu jo kaltinti, nes žinutę atėjo jam būnant prie manęs.-Turi kreiptis į savo tėvą.

-Ne, jis pasius. Nenoriu gauti žiniasklaidos dėmesio,-atsidusau. Pažiūrėjau vėl į telefoną, kuris vis dar buvo jo rankose. Paėmusi jį, greitai išjungiau, nebenorėdama, kad nepažįstamoji dar karta man parašytu.

-Tai lauksi, kol tas psichinis arba tuo labiau psichinė imsis drastiškų priemonių?-paklausė. Vėl likau tylėti, bandydama viską gerai apgalvoti.

-Jei dar karta gausiu nuo jo žinutę arba raštelius- pasakysiu tėvui,-sumurmėjau. Iš tikro stengiausi, kuo greičiau nukreipti dėmesį nuo šitos temos. Galbūt iš tikro su manimi kažkas juokauja ir viskas baigsis, kai išsikraustysiu? Kvaila būtu iš vis taip manyti.

Išjungusi šviesą, atsiguliau ant šono, taip nebematydama Zack. Žinau, kad kvaila taip elgtis ir rizikuoti savo sveikatą, arba tuo labiau gyvybę, bet per daug bijau tėčio veiksmų. Jis gali sužinoti apie mane ir Zack.

Krūptelėjau, pajautusi jo rankas ant savo liemens ir kaip jos švelniai mane prisitraukia prie savęs. Dabar nugara galėjau jausti jo krūtinė, kurią mano nelaimei dengė baltį marškinėliai.

-Miegok,-sušnabždėjo. Nors jis tai ir pasakė tyliai, bet supratau, kaip paliepimą. Pasiginčyčiau su juo, bet buvau per daug pavargusi, norėjau tik pasinerti į savo sapnų pasaulį, kuriame niekas manęs netykos.


Pramerkiau akis, kai suskambo žadintuvas. Sunkiai jį išjungusi, atsiguliau ant nugaros norėdama pasiraižyti, bet pajaučiau kitą kūną šalia savęs. Pasukusi galvą, pamačiau vis dar saldžiai mieganti Zack. Toks jis daug ramesnis atrodo. Keista, kad jis nepabudo nuskambėjus tam velnio prietaisui.

-Zack,-pajudinau jį. Jis išleido mieguistą garsą ir pramerkė akis pažiūrėdamas į mane.

-Kiek valandų?-prabilo. Vos susivaldžiau nenusišypsojusi nuo jo užkimusio, rytinio balso, kuris buvo velniškai seksualus.

-Septynios,-vos man, tai ištarus, jo visas mieguistumas dingo. Zack greitai pakilo iš lovos pradėdamas mautis kelnes. Kada jis vakar spėjo jas nusimauti?

-Šūdas, šūdas, šūdas,-keikėsi sagstydamasis kelnes. Mano lupas paliko tylus kikenimas, kai jis priėjęs prie veidrodžio pasitvarkė plaukus.

-Atrodo, kad degtum,-nusijuokiau.

-Vakare degsi tu,-mirktelėjo ir priėjęs prie lango pro ji išlipo. Atrodo tenka grįžti į įprastą rutiną.

Sunkiai pakilusi iš lovos, nuėjau į vonią nusiprausti veido, kuris kaip bebūtu keista, nebuvo užtinęs. Pripažinsiu, kad išsimiegojau gerai, nors ir esu mėgėja išsitiesti per visą lovą.

ZACK

Šūdas, šūdas, šūdas. Vėluoju dvi valandas į vieną iš svarbiausių pasirengimų mano gyvenime. Jau galiu įsivaizduoti, koks bus vado žvilgsnis, kai atvažiuosiu į karinę oro tarnybą. Net neturiu geros priežasties, apart to, kad miegojau su jo dukra. Man galas.

In darknessWhere stories live. Discover now