Vakare nusileidusi į apačią, pamačiau mama sėdint virtuvėje ir geriant ramunėlių arbatą. Kažkas jau nutiko. Tyliai pasisveikinau ir priėjau prie šaldytuvo išsitraukdama sulčių pakelį. Žinau, kad kažkas vyksta tarp mamos ir tėčio, bet nenoriu kištis.
-Atrodai nusiminusi,-prabilau.
-Sužinojau, kad tavo tėvas išvyks į misiją Irake. Vėl,-sumurmėjo. Atsidusau atsisėsdama prie jos ir švelniai paglostydama ranką.-Maniau, kad jis daugiau nebevyks ten, tikėjausi, kad apsistos su pratybomis ir apmokymais, bet tai juk tavo tėtis. Jis negali palikti savo būrio be vado.
-Mama, jis geriausias iš geriausių. Jam viskas bus gerai,-raminau ją, nors tiesa sakant pati kiek abejojau savo žodžiais. Žinau, kad jam jau nebe dvidešimt ir jis nebėra toks stiprus, koks buvo kadaise, bet privalau juo pasitikėti.
-Žinau, bet kas kart aš vis labiau nerimauju,-atsiduso.
-Viskas bus gerai, pamatysi,-šyptelėjau.-Tau reikėtu eiti pailsėti, gal prileisti vonią vandens?
-Taip, būčiau dėkinga.
Pakilusi nuo kėdės išėjau iš virtuvės, greitai nubėgdama į mamos kambario vonią. Paėmusi buteliuką vandens pūtų, šiek tiek įpyliau jo tūrinio į vonią ir paleidau vandenį. Reikėtu ir man pagulėti vonioje, pastarieji įvykiai gerokai mane išsekino.
-Aš susitvarkysiu, eik pailsėk, rytoj tau į darbą,-išgirdau mamos balsą.
-Gerai. Turbūt eisiu jau miegoti, labos,-pakštelėjau jai į žandą ir išėjau iš vonios kambario palikdama ją vieną. Eidama link savo kambario durų prisiminiau Zack žodžius. Jis ateis čia, esu beveik tuo įsitikinusi. Kartais jis būna gana nenuspėjamas.
Įėjusi į savo kambarį, akimis jį peržvelgiau, tikėdamasi pamatyti Zack, bet jo nebuvo. Turbūt, tai turėtu būti gerai, nors kažkas viduje neleidžia taip galvoti.
-Esi beviltiška,-sumurmėjau sau tyliai, nueidama į vonią. Nusivilkusi rūbus, įlipau į dušą nusistatydama tinkamą vandens temperatūrą. Vos kūną apgaubė maloni šiluma, atsipalaidavau užmerkdama akis. Norėčiau pabėgti nuo visko, bent kelioms dienoms. Jau pradedu planuoti ką veiksiu, kai prasidės atostogos.
Paėmusi kempinę užsipyliau ant jos dušo žėlė, pradėdama trintį savo kūną. Palietusi kaklą prisiminiau Zack lupas, kurios nors ir nesinori pripažinti, bet sugeba išvaryti iš proto. Nors ir žinau, koks netikęs žmogus jis yra, bet vis tiek pasiduodu jam. Tikiuosi šis kartas bus kitoks.
Baigusi praustis, užsukau vandenį ir atidariau dušo kabinos duris. Pakėlusi akis, krūptelėjau pamatydama Koper stovint atsirėmus į durų staktą ir rimtai į mane žiūrint. Tik po kelių sekundžių suvokiau, kad stoviu visiška nuoga, net neprisidengus prieš jį. Čiupusi rankšluostį, greitai juo apsivyniojau savo kūną.
-Dažnai sakau merginos, kad nesislėptu, nes nėra to ko nesu matęs, bet šįkart turiu pripažinti, kad klystu,-pagaliau prabilo prieidamas arčiau manęs.
-Aš...-užstrigau nežinodama ką pasakyti. Jaučiau gėda, kad jis matė mane nuoga. Niekada nemaniau, kad turiu tobulą figūrą, tuo labiau, kai tingiu eiti į sporto salę.
-Man patinka, kai pasimeti. Tada tavo dailios lupos būną užčiauptos ir neprikalba dalykų, kurie mane suerzintu,-šyptelėjo pridėdamas savo nykštį prie mano smakro.
-Kalbi apie įvykius vakar?-paklausiau.
-Kalbu apie kelis įvykius, bet sakykim, kad šitas paliko didžiausią įspūdį,-žiūrėdamas į mano lupas tarė. Tikėjausi, kad jis mane pabučiuos, bet deja tai neįvyko.
-Kodėl tu čia?
-Dėl dalyko, kuris tave neramina. Kaip ir sakiau, turėtum pasisaugoti, kažkam ne juokais kritai į akį,-mirktelėjo atsitraukdamas.
-Tai nejuokinga,-sumurmėjau įsispirdama į šlepetes ir nueidama į kambarį. Iš tikro, tai mane velniškai gąsdino. Jei tai darytu Zack, jausčiausi daug ramiau, bet dabar... Visiškai man nežinomas žmogus stebi mane ir įeina į mano kambarį nepastebėtas.
-Aš ir nesijuokiu. Turi idėjų, kas galėtu, tai daryti?
-Tu,-burbtelėjau, prieidama prie spintos ir išsitraukdama švarią pižamą.
-Patikėk, jei tai būčiau aš- leisčiau tau žinoti.
Atsisukau, pamatydama jį sėdint ant mano lovos. Jos skvarbus žvilgsnis nepaleido manęs ir kažkas viduje vertė manyti, kad jis permato mane kiaurai. Kiek susigėdusi grįžau į vonią ir užrakinau duris, nenorėdama, kad jis vėl užeitu. Nusimetusi rankšluosti, apsivilkau pižamą ir susipyniau plaukus į netvarkingą kasą. Grįžusi į kambarį, radau jį stovint prie komodos, ant kurios buvo padėtas raštelis.
-Matytas raštas,-sumurmėjo.
-Žinai, kas tai daro?-priėjau prie jo. Iškart užuodžiau jo kvepalus, kurie kvepėjo beprotiškai gerai. Visada labiau mėgau vyriškus kvapus, nei moteriškus.
-Jei prisiminčiau, kieno raštas, gal ir žinočiau,-burbtelėjo.
-Ačiū, kad esi toks sarkastiškas,-susiraukiau. Kodėl jis turi būti toks bjaurus, ypač tada, kai mane persekioja, kažkas nenormalus vyras?
-Kodėl nepasakai tėvui?-paklausė, atsistodamas priešais mane. Tik dabar suvokiau, kad jis mane įkalino tarp savęs ir komodos.
-Nenoriu, kad jis išprotėtu. Turbūt sukviestu visus būrio narius saugoti namus ir neleistu man be palydos kažkur išeiti.
-Nesiginčiju. Turėtum žinoti, kad tavo dailus užpakalis ne karta mums užkrovė bausmių.
Neturėjau ką atsakyti į tai, ypač tada, kai jis taip arti manęs. Mintyse save vadinau kvailę, kad leidausi taip kvailai įkalinama. Bijau, kad viskas vėl pakryps ne į tą pusę. Pažiūrėjusi į jo dabar ypač tamsiai atrodančias akis, pajaučiau, kaip kūnų perbėga tūkstančiai virpuliukų.
-Kodėl tu tokia užsispyrusi?-paklausė, nors tai labiau skambėjo, kaip retorinis klausimas. Nesipriešinau, kai jis uždėjo savo rankas ant mano šlaunų ir vienų kilstelėjimu užkėlė ant komodos.
-Nenoriu būti lėlė,-tyliai tariau. Jis nieko neatsakė, tik pasilenkė arčiau manęs. Galėjau jausti jo šiltą kvėpavimą man į veidą, kuris keistai mane veikė.
-Tu verti mane laužyti savo įsitikinimus,-sumurmėjo. Nesupratusi pažiūrėjau jam į akis, kurios dabar žiūrėjo šiek tiek žemiau.-Ir tai nervina,-su lyg tais žodžiais, jo lupus susilietė su manosiomis.
Labas! Kurį laiką gausite dalis dažniau, nes man atostogos. Aišku, tai priklauso ne tik nuo manęs, bet ir nuo jūsų. Jei gausiu motyvacijos, parašysiu ryt naują dalį! Nepamirškite paspausti VOTE ir pakomentuoti ką manote! MYL <3
YOU ARE READING
In darkness
RomanceAnastasija visada manė, kad dideli skirtumai tarp žmonių prie gero neprives, tad pakliuvusi į Zack Koper pinkles ji pradeda suprasti, kad niekada nežinai, kas gali nutikti rytoj. 2018.02.10 Buvusi fanfiction.