26 Dalis

2K 171 13
                                    

Stebėjau nuotrauką, jausdama, kaip kaupiasi ašaros. Jaučiausi ypač pažeidžiama ir nesaugi, žinodama, kad kažkas sugebėjo mus nufotografuoti ir tuo naudodamasis-grasina man.

-Anastasija,-prabilo Zack paimdamas iš manęs telefoną. Nelaukusi jo reakcijos, išlipau iš vonios ir apsivijau kūną rankšluosčių. Nuėjusi į savo kambarį, apsidairiau, nes bijojau, kad kažkas gali čia stovėti ir stebėti mane. Apsivilkusi savo didelį megztinį ir apsimovusi apatinius, atsisėdau ant lovos, alkūnėmis pasiremdama į kojas. Neužilgo į kambarį įėjo Zack pilnai apsirengęs. Pajautusi, kad nebegaliu susivaldyti, užsidengiau veidą rankomis, pravirkdama. Kaip visa tai galėjo įvykti? Kas per žmogus daro tai? Galėčiau ir toliau sau uždavinėti klausimus į kuriuos atsakymo negausiu, bet tai nenuramintu manęs. Vienas iš svarbiausiu dalykų, kad tai gali būti ir mergina.

Pajautusi, kaip Zack atsisėda šalia manęs, susigūžiau nenorėdama, kad jis pamatytu mano ašaras. Žinau, kad jam aš esu tik silpna mergiotė, kuri nemoka savęs apsiginti. Šįkart aš visiškai jam pritarčiau, nes būtent šiuo momentu, aš nebežinau, kas darosi mano gyvenime. Mane šantažuoja, kažkokiais būdais nufotografuoja su Zack vonioje, kur mes nuogi, skambinėja ir rašo raštelius, kurie mane gąsdina. Aš nežinau, kaip turėčiau, tai sutvarkyti.

-Anastasija,-sušnabždėjo Zack.

-Aš nežinau ką daryti,-vos girdimai tariau. Jei bučiau garsiau prabilusi, mano balsas pradėtu trūkinėti ir aš pradėčiau kukčioti.

-Turi gerai pagalvoti, kas gali taip elgtis. Galbūt turi kokį įkyrų gerbėją?-paklausė. Pakėliau akis, pažiūrėdama į jo tamsias, lyg smala, akys. Pradėjau galvoti, kas galėtu taip elgtis, bet jokių variantų neturėjau. Niekas prie manęs nelenda, apart juodaplaukio, kuris iš sąrašo iškrenta.

-Neturiu tokių,-atsidusau, nusivalydama paakius.

-Mes tai sužinosime. Fotografuota yra prie durų, tai reiškia, tas asmuo buvo atėjęs į tavo namus.

-Ką tu siūlai man daryti? Įmontuoti kamerą?-sumurmėjau.

-Galbūt,-truktelėjo pečiais. Neatrodė, kad jam tai rūpi, arba tiesiog jis moka gerai valdyti savo veido emocijas. Iš tikro mintis apie kameras buvo gera, bet jei pamatytu tėtis, jis pradėtu kažką įtarinėti. Vis dėl to, galvoju apie išsikraustymą į butą, kurio net neturiu susiradusi.-Apie ką galvoji?

-Apie būsto paiešką,-žvilgtelėjau į jį.

-Kokio velnio tu nori išsikraustyti, kai tave sekioja kažkoks trenktas gerbėjas?-susiraukė.

-Jau senai noriu palikti tėvų namus, o ir lengviau būtu viską sutvarkyti tyliai, be žiniasklaidos, su šituo reikalų,-mostelėjau ranką į telefoną. Rytoj būtinai nusipirksiu naują telefono kortelę.

-Mano brolis turi butą, kuris yra nuomojamas. Paklausiu ar vis dar laisvas,-burbtelėjo. Man buvo keistą, kad jis padeda man, bet tuo pačiu, dėl man nežinomu dalykų, matau, kad jis pyksta ant manęs.

-Ačiū,-padėkojau jam. Jis tik linktelėjo nieko neatsakydamas man.-Liksi?

-Iki kol užmigsi.

Tyliai sukikenau prisimindama, kad jis ir vakar tai sakė, bet viskas baigėsi tuo, kad ryte, lyg pamišęs skubėjo į darbą. Kas keisčiausi, man einant į darbą, kareivinių stadione nemačiau nei jo, nei savo tėvo.

-Kas taip juokinga?-paklausė.

-Nieko,-papurčiau galvą atsistodama. Aiktelėjau, kai jis čiupęs man už šlaunų prisitraukė prie savęs. Man neliko kito pasirinkimo, kaip tik apžergti jo kojas ir atsisėsti. Jaučiau, kaip mano žandai parausta pagalvojus, koks vis dėl to tai intymus dalykas man.-Aš turėčiau eiti miegoti,-sušnabždėjau žiūrėdama jam į akis.

-Turėtum,-dusliai tarė. Nuleidau akis į jo lupas, kurios buvo kiek praskirtos. Norėjau jį pabučiuoti, bet vėl gi nedrįsau to padaryti. Nežinau, ar jis iš vis to nori, nes jo pasakytas teiginys apie įsimylėjimą, skambėjo gana rimtai.-Tu keistuole, Anastasija. Akivaizdžiai stebi mano lupas, bet nedrįsti eiti pirmo žingsnio.

-Na aš nesu tokia akiplėša, kaip tu, Koper,-vėl pažiūrėjau jam į akys.

-Greitu metu aš sutvardysiu tavo liežuvį, o tada pažiūrėsim, ar vis dar sugebėsi į mane žiūrėti tuo drąsių žvilgsnių, kaip dabar.


Nauja dalis! Tikiuosi jums patiko! Komentuojame bei spaudžiame VOTE ir greitai vėl sulauksite naujos dalies! :)

In darknessحيث تعيش القصص. اكتشف الآن