פרק 33: שבה ילדתי

357 30 30
                                    

אני לירז,
אותה לירז יזראילוב שדמעותיה זלגו ללא הרף,
אותה לירז שהיתה בתחתיות של התחתיות.
אותה לירז שחייכה חיוך גדול והסתירה את הפצעים הכי גדולים שלה, לא חלמה אף פעם להתאהב בטירוף כזה. לאבד את עצמה בתוך נער חייכן עם עבר קשה לא פחות משלה, מלא חיים עם עיניים כובשות שכבשו כל חלק בנשמתי. שגרמו לי לתת לו את כולי בשבילו, אותו נער ששבר את ליבי גרם לי להתאהב בו עד שיגעון ולאבד כל זכר לאיך זה לחיות בלעדיו.
אני אותה נערה היחידה שהתנגדה לו בעבר לא נפלה לקסם שלו אותה נערה שלאט לאט נפלה לקסם הזה שנקרא עדי אטיאס. התאהבה עד קלות נשמתה מסרה את נפשה על אהבה בלתי אפשרית.
חזרתי מן המתים אחרי שנשרפתי בלהבות של הנער הכי יקר לי. הנשמה שלי מתה לפני ארבע שנים, ביחד עם אותה הנערה שהייתי מלאת חיים אמיצה שלא פחדה ליפול.
צעדתי בחושך הרגתי את עצמי גופנית לאט לאט ונפשית. התפללתי באותם שנים מלאי גיהינום בליבי, כל יום שזה יהיה היום האחרון שלי בעולם. התפללתי לא להתעורר לעוד יום, פגעתי בעצמי ניסיתי להרוג את עצמי בכל דרך אפשרית. לא מצאתי לעצמי מקום בעולם הזה בלעדיו בלי הנער שהיה הכל בשבילי.
הוא הכל ואני כלום, באותו יום ארור כשפגשתי אותו שוב אהבתי אליו התעוררה שוב. הגחלים של אותה אהבה לא כבו אף רגע, אך ממני לא נשאר כלום עוד. הייתי בת מוות העיניים של אותו נער הפכו לזרות כל כך, שונות כבויות כאשר הביטו בי כל רגע ורגע. אבל כשנישקו אותי שפתיו החמימות הרגישו עבורי פרי אסור ואהוב רעל עדין ומתוק שהייתי מכורה לו. רעל שהייתי מוכנה לשתות בתוך הגיהינום שלי וליפול לתחתיות עמוקות. כל רגע ושנייה שהוא נגע בי עשיתי זאת איתו מאהבה רעילה ומתוקה כל רגע התפללתי למות בין זרועותיו. עכשיו הכל נגמר בשבילי היום אחרי אותם שנים בחרתי לוותר על אהבתי עליו. ולתת לו ללכת אל נערה שהוא בחר בה. הנערה שהציתה אור בעיניים החומות דבש ההם.
העצב שלי אומנם עמוק אבל אותה הנערה שבה התעוררה מתוכי. היא התעוררה שוב חזקה יותר חסרת רחמים כלפי כל מי שידרוך על ליבה.
אני לירז, אותה לירז יזראילוב שחזרה לחיים בשביל ילדי אהוב. אני עומדת להיות אמא ואהיה תמיד שם בשבילך, תזכור בני אהובי אני נשבעת לך שלא יהיה לך חסר כלום. אני אלחם בשבילך גם אם אביך לא ידע עליך לעולם אתה תחייה באושר. בשבילך אתן הכל, אני מבטיחה לך כשתגדל אתה תמצא אהבת אמת נצחית ואני אהיה שם לראות אותך מאושר.
גם אם אהיה לבד בסוף חיי בלי אהבה אנצור בזיכרוני את אביך לעד. אהבת אמת יחידה כי אני עדיין מאמינה באהבה.
אהבה שלי לא כבתה לעולם ולא תכבה גם אחרי שנים של גיהינום. אם היא לא תתממש בחיים האלה אולי בחיים הבאים שלי.

תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)Where stories live. Discover now