אם יש בעולם הזה גבר שיאהב אותי,
אם יש מישהו בעולם שיושיט לי את ידו אאחז בה בחוזקה.
אם זה אתה הגבר שלי שיכול לאחות את פצעי את מסר אליך ולא אשחרר את ידך לעולם.•עדי P.O.V•
הרוח שרקה לה במדבר החם עמדתי לצאת למשימה הזו, הייתי עייף כל כך אבל המשימה הזו חייבת לעבור בהצלחה. החיילים שעמדו מולי הסתכלו עליי מחכים לפקודה. "אני צריך שתשמרו על הבסיס בצורה הכי טובה שיש, המשימה שלך להודיעה לי כשהסמ״ר יתעורר רס״ר." אמרתי בקול חד למייקל.
"כן המפקד תחזור בשלום." הוא ענה לי ביחד עם שאר החיילים.
"מצוין, לגבי ד״ר יזראילוב וד״ר רבייב תדאגו שהן לא יצאו מהבסיס ללא ליווי ובשום פנים ואופן לא לספר על משימה היא תחת קוד סודי." אמרתי בקול קפוא. הם צעקו כן מסכימים לכל מילה שלי. יצאתי לדרך כשאני לבוש בחולצה מכופתרת לבנה ומכנסיים שחורים חליפה, כשהנשק שיקצו לי איתי נסעתי בג׳יפ כשאני ממוקד במשימה. בשלושה החודשים האחרונים האלה התקרבתי לארגון דעא״ש ולעוד ארגוני חליפות איסלמיים, כעת עליי ללכת לצוד את הבכירים שעומדים מאחוריהם. וזוהי עבודה לא קלה לצוד בפינצטה אחריהם. אבל אני צייד טוב מי אמר שלא הצליח, גידלתי זקן כמו שלהם הם ראו בי מאוסלם. יליד ספרדי נוצרי שהתאסלם ידעתי איך לנהוג, נכנסתי לחליפות שבה הם חיים על פי חוקיו של מוחמד ראיתי את עריפת ראשים אנשים מתפוצצים. ואני מצליח די מהר להתקדם בדרג שלהם ואני הכי קרוב למוות. הינה אני כאן ליד בסיס שלהם של אותם סונים שאפילו לא חושדים לגורלם. אני אקדמאי הצייד הכי טוב בצה״ל עומד לחסל אותם מבפנים. אני כרגע משחק באש גדולה משחק כפול מצד אחד אני בחליפות הסונית ומצד שני אני משרת את החליפות השיעית.
"הו סלאם אלכום מי חזר עלינו?" שמעתי את קולו אסכנדר אומר לי בערבית. הוא היה גבוה עם עיניים חומות שחום וזקן ארוך ומקורזל לבוש בבגדים שלהם. ואני כמו תמיד בסטייל המערבי הייתי לבוש.
"וואלכום סלאם חזרתי עם צעצועים חדשים." אמרתי בחיוך זחוח.
"אתה חזרת שחום יותר יחיא יותר ממה שהיית השייח אחמד קורא לך." הוא אמר לי בחיוך זחוח.
"אם כך בוא לא ניתן לו לחכות." אמרתי לו בשפתו היום בטח יטיל אליי עוד משימה. נכנסתי לבניין הרחב כמו תמיד כל הנשים הסתכלו עליי מתלחששות מאחורי ניקאב שלהם. רציתי לגחך להם בפנים אבל הייתי מאופק לעזאזל איך הם יכולות לראות משהו מאחורי הכיסוי הזה. צעדתי למשרד ישירות מגיע לשם. הוא עמד עם גבו אליי לחלון שיערו היה שחור ועל ראשו כובע חושב את עצמו מקסימום סולטן, לא התרגשתי מזה כמו כל השאר סביבי יותר אירוני השורשים שלו. הוא הסתובב אליי כשעיניו כחולות פוגשות בעיניי החומות. הוא לבש כפתן גלימה מזרחית ארוכה בצבע ירוק.
"סלאם אלכום יחיא." הוא אמר בקול קר מסתכל על בגדי בבוז.
"אתה עדיין לבוש כמו הכופרים האלה?" הוא שאל אותי.
"שייח אני שכיר בחרב בשביל לתפוס את האויב צריך לתת לו אמון שאתה מאמין במה שהוא מאמין לא כך?" עניתי לו בקול בטוח. "אני הבאתי איתי את הנשק הכל למען הג׳יאהד שלנו." אמרתי בקול רגוע. רציתי לגחך לו באותם רגעים, כופרים? אמא שלך היתה כופרת שילדה אותך אתה נוצרי. היא התאסלמה רק אחרי שילדה אותו והיתה השפחה של אבא שלו הוא מכר את גופה לכל הבסיס. עד שמצאו אותה יום אחד תלויה ללא רוח חיים.
"אני אסתכל בסחורה שלך אחר כך היום יש לי משימה בשבילך. אני צריך שתוריד מהגב שלי את חייליו של שחין." הוא אמר לי בזעם.
"מה החלאות האלה עשו הפעם?" שאלתי אותו.
"הם פצצו את מחסן הנשקים שלנו." הוא אמר בזעם כשאני בתוכי מחייך. המחסן הגדול שלכם שאני מסרתי עליו מידע.
"מה איך הם הגיעו לשם?" שאלתי אותו.
"הנוצרי הזה שלהם סלים אבו חמד עשה את זה?" הוא אמר בארס את השם שלי השני.
"עוד פעם הבן זונה הזה אי אפשר לתפוס אותו זה כמו להילחם עם רוח." אמרתי בזעם כבר חודשים אני מפרק אותם באמצעות פרובוקציות כאלו. עכשיו נשאר לי לחקור על הדרג העליון.
"אתה לא חושב שהגיעה הזמן להוריד אותם מהערים שלנו?" שאלתי אותו מחמם אותו אליהם.
"אתה צודק הלילה יהיה פה מרחץ דמים." הוא אמר לי חייכתי חיוך קר.
"הפעם אני אתפוס את הכופר הזה." אמרתי לו בקול חד.
"אתה מכולם יש לך חשבון לא סגור איתו אחרי שהוא רצח את אשתך היהודיה שהצלחת ללכלך." הוא אמר לי ידי היו מאוגרפות. "אני עדיין לא מבין איך הפלת אותה כנוצרי?" הוא שאל אותי.
"הפלתי אותה כמו שהפלתי בנות הרבה לפניה, אבל איתה גם אני נפלתי אז. עכשיו הבן זונה הזה יצטער על כך שהרג את אשתי." אמרתי בזעם עצור.
"אחרי שתנקום את דמה כמו שראוי באיסלאם אנחנו נחתן אותך עם אחת הנשים המוסלמיות הכי יפות שיש." הוא אמר לי.
"אני בטוח בכך אמצא אישה יפה וראויה." אמרתי בתוכי מת לצחוק עליו.
"אם כך נגש לעניין הג׳יאהד הקדוש שלנו." הוא אמר הסתכלתי עליו ברצינות מקשיב לו. "אני צריך שבשם הנביא תנקום בהם הלילה נפרק להם את בסיסי נשק." הוא אמר לי מסמן על המפה את הנקודות התקפה בזמן שאני מייעץ לו נקודות תורפה של הארגון.
"אני מקווה שתחזור עם בשורות טובות עבור הארגון." הוא אמר לי הנהנתי יודע עכשיו מה עליי לעשות.
"שייח׳ לפעמים אי אפשר לדעת איך זה יסתיים אם החלאה לא הכין לנו הפתעות." אמרתי לו הוא הקשיב לי בקשב רב.
"מה אתה מציע יחיא?" הוא שאל אותי.
"אנחנו צריכים לארגן תוכנית חלופית במידה ולא נצליח להציל את הבסיס. לפני שאני הולך עם החיילים אנחנו צריכים לארגן מקום לארגון שלנו לכל הבכירים אם נצטרך לסגת על מנת שימשיכו את משימתינו הקדושה." אמרתי לו הוא הסתכל דרך החלון חושב על דברי.
"אתה צודק אסור להשאיר את הארגון חסר הגנה." הוא הרהר בדברי.
"מה דעתך על הרעיון הזה?" שאלתי אותו.
"נשנה את התוכניות אתם תתקפו אותם בשלושה ימים ננקום בהם צריך לעשות קודם כל הכנות מאורגנות." הוא אמר מבטל את מה שחשבתי לעשות כרגע לחשוף את עצמי לא יהיה רעיון טוב לכן אני יחדור לנימים ולגידים שלהם. "בוא נכין רשימה ונעביר אותם בהדרגה יחיא." הוא אמר לי. "אני סומך אליך שתעביר את המשפחות למקום בטוח של הבכירים." הוא אמר לי הנהנתי מקבל על עצמי את המשימה.
"אם כך אגש לעבודה." הוא מסר לי תיקיייה עם רשימות מצוין עכשיו כשכיר אני אדע את זהותם של המשפחות שפה. ובמשימה משותפת של המוסד נוכל לצאת עליהם באירופה, רובם הגדול של מדינה האיסלאמית באירופה מי שכאן עובד אלה הבובות שלהם אנחנו נראה מי עומד מאחוריכם. אני רוצה את הראש שמאחוריהם לא ייתכן שיש להם מספיק שכל הם חייבים להיות אלה שיש להם יותר השפעה.
עבדתי בשקדנות על פרטים כששמעתי צליל של הודעה פתחתי את הטלפון שלי רואה את בשורות מהבסיס.
אחרי שעתיים של עבודה ידעתי לאן להעביר ומי עובר עכשיו אליי לגלות לאן הם טסו ולהציל אותם כיביכול על מנת להגיעה לליבה שלהם.
זה הסוף שלכם מדינה איסלאמית אני חייב לגרום לשיעים לבטוח בי על מנת שאוכל להיכנס לליבה של הארגון אני צריך להיכנס לאיראן. אני חייב לבצע את הפרויקט הזה הכי טוב שאפשר אני צריך להשתיל את הרעלים לבכירים פה שתפרוץ מגפה.
עכשיו הגיעה הזמן לחזור לבסיס שלי. ולהפעיל את הפרויקט החיסול שלהם.
"איך מתקדמת העבודה?" ראיתי אותו עומד ומסתכל עליי לא שמתי לב שהוא נכנס אפילו.
"עברתי על הרשימה אני מתכנן כרגע על האיזורים הכי טובים בשבילם אבל קודם נצטרך לבדוק אותם אני כבר אגש לשם מחר." אמרתי לו בביטחון.
"מצוין תבדוק תדאג לרמת בטיחות הגבוה ביותר יחיא." הוא אמר לי.
"זו המטרה שייח׳ אל תדאג היא תהיה ברמה גבוה הרי הפקדת בידי חיי הארגון ואני אשמור על הארגון הקדוש." אמרתי לו בביטחון.
"מצוין אם כך אתה משוחרר להיום." הוא אמר לי. יצאתי מהבניין צועד לכיוון הרכב הנשק שהבאתי היה פרוק. כפי שתוכנן הנשקים כמובן לא ליגה גבוה ולא מי יודע כמה זמן יחזיקו. המטרה היא לגרום לכאוס בין שני ההרגונים.
עליתי על הג׳יפ שלי נוסע איתו למיקום שבו מוסכם שכביכול הבית שלי. אסור להם לעקוב אחרי לכן אני חייב להתנהג בטבעיות. נכנסתי לבית מזיז בשקט את הספה פתחתי את המרתף יורד למטה המקום היה חשוך צעדתי בחושך מורגל אליו. בנינו אותו בצורה כזו שזה יוביל אותי כמה רחובות מהבית. צעדתי שם בשקט מגיעה לבניין הקבוע יוצא משם לדירה השנייה שרכשנו שם. החלפתי בגדים והתגלחתי מעט מסדר את הזקן שלי.
YOU ARE READING
תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)
Romanceתלמד אותי לשחרר אותך עברו, ארבע שנים מאז שנפרדנו אני עדיין אוהבת אותך. אני כבר לא אותה נערה שהייתי. כבר לא אותה האחת שאהבת אהבתי אותך בכל ליבי עדי. היום אני עומדת שם מביטה בה ובך מרחוק, אתה כבר ארבע שנים לא בחיי עדי. ארבע שנים איך הזמן עובר מהר אה...