פרק 35: אני לא ראוי לך

292 23 37
                                    

יואל P.O.V•
יש כאלה שישפטו אותך על טעויות עבר ולא יסלחו.
ויש כאלה שלא יפסיקו להאמין בך, ויחכו שתתבגר ויקבלו אותך למרות הטעויות שלך.
עשיתי טעות אני עדיין לא מסוגל לחיות איתה. טעות שהרסה הכל אני פחדתי לאבד אותה, ואני במה ידי הרסתי אז.
אני לא יודע מאיפה היא מצאה את הכוח לסלוח לי. אחרי שפגעתי בה ופגעתי בעצמי דרכינו נפרדו ורצה ה׳ דרכינו הצטלבו שוב. הפעם נלחמתי אליה שתסלח לי ותקבל אותי שוב. הזיכרונות הארורים מהדהדים עכשיו הגיעה תורי להתוודות על חטאים ולבקש ממנה סליחה אמיתית.
"עכשיו תורי לחשוף את השדים שלי, אני לא ראוי לך תימור אני רוצה להפוך לראוי לך. אני רוצה להתוודות על פשעים שרודפים אותי עד עכשיו." אמרתי אוחז בכתפיה עיניה הביטו בי במבט קר ומלא עצב היא נשכה את שפתיה היפות בזעם.
"אני לא רוצה לפתוח את זה." היא אמרה בקול חזק. "זה היה זה נגמר!" היא אמרה בזעם.
"לא, בואי נשחרר את השדים והעלבונות עכשיו ונתחיל באמת מחדש." אמרתי לה בקול חד. "תשחררי את הכעס שלך תימור." התקרבתי אליה היא בחרה להתרחק ממני.
"תעשה מה שאתה רוצה יואל." היא השיבה בקול קר.
הבטתי בה מחבק אותה כשהיא עומדת עם גבה אליי גופה מתוח.
"אני רוצה להתוודות בפנייך על פשעים ולהיות ראוי לך. את הנערה היחידה שאני אוהב ולכן אני עושה את זה. תני לי לזכך את הנשמה שלי בפנייך תימור תני לתקן ולבקש ממך מחילה אמיתית." אמרתי לה מתמלא באותם זיכרונות אפלים.

חמש שנים קודם
אור השמש הקרירה האירה את השמיים, ישבתי לי במחששה מעשן לי. אתמול רבתי איתה שוב לא יכולתי לסבול את המחשבה שהבן זונה הזה התקרב לנערה שאני אוהב. באותה מידה אכלתי את עצמי על כך שבגדתי בה במועדון. כשהייתי מסטול מהתחת למה הסכמתי ללכת עם איתן הדבעה הזה למועדון? ישבתי עצבני מעשן לי סיגריה אחרי סיגריה.
"מישהו פה עצבני על הבוקר?" שמעתי את קולו של אטיאס. ראיתי את עיניו הכבויות מביטות בזעם בנקודה מסוימת.
"צרות בגן עדן אחי?" שאלתי אותו בגיחוך.
"אין יותר גן עדן רק גיהינום." הוא ענה בזעם מצית את הסיגריה.
"מה קרה אטיאס מה כבר יכל לקרות היא אוהבת אותך." אמרתי את המובן מאליו הוא רק גיחך צוחק צחוק קר שגרם לי להסתכל אליו.
"תשמע אחי אהבה זה סתם חרטה היא לא אוהבת אותי ולא תאהב אותי." הוא ענה בזעם. "למה אתה עצבני?" הוא שאל אותי.
"הזין הזה שי אוחנה נדבק לתימור אני נשבע לך אני עומד לזין לו את הצורה הוא עולה לי על העצבים." שאגתי בזעם שואף לתוכי את הסיגריה.
"ואו אחי אתה עוד מעט תשרוף אותו." הוא אמר צוחק צחוק ציני.
"מה קרה אצלך מה פתאום לירז לא אוהבת אותך?" שאלתי אותו רציני יותר. ראיתי אותו מקווץ שפתיים בזעם.
"הבת זונה בגדה בי עם הבן זונה עדן לוין." הוא אמר בזעם שואף מהסיגריה.
"אחי אתה בטוח אתמול בערב ראיתי אותה הולכת לחפש אותך? היא נראתה מודאגת מאוד." אמרתי נזכר באיך שהיא חיפשה אותו.
"אני ראיתי את הבגידה הזו עם העיניים שלי היא התנשקה איתו מול העיניים שלי עוד שנייה הוא זיין אותה." הוא אמר בשנאה ראיתי את הכאב הזה שהכרתי מזמן.
"אחי בוא נצא מפה נמאס לי מהמקום הזה כבר יאללה שיזדיין העולם." אמרתי בתסכול לא מאמין שכל החרא הזה קורה עכשיו.
"יאללה בוא נפרוש עזוב גם ככה יום מזדיין בתחת." הוא אמר קמנו זורקים את הסיגריות.

תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)Where stories live. Discover now