•יואל P.O.V•
עמדתי מול תימור חושף את כל הבעיות מאותה התקופה. עיניה נצצו בכאב שזכרתי אז בעיניה התקרבתי אליה כשהיא עושה צעד אחורה חיבקתי אותה בחוזקה אליי.
"אני אוהב אותך, ואוהב אותך לנצח את האישה של חיי. את האישה שאני רוצה לנצח, פתחתי את הפצעים הישנים רק בשביל להבהיר לך הייתי נער טיפש לקחתי אותך כמובן מאליו. היום אני אחר התבגרתי ולמדתי להעריך אותך פתחתי את הנושא רק בשביל דבר אחד." אמרתי לה במבט רציני עיניה נצצו בכאב עיניה דמעו.
"אני אוהב אותך תימור רמים אני רוצה שתינשאי לי, לא היה לי אומץ לעשות את הצעד הזה. רציתי בזה מאותו יום שנתת לי הזדמנות שנייה תימור, האם את תסכימי לי?" שאלתי מוציא טבעת כולם הביטו באנו מופתעים. לירז עמדה בחיוך מסתכלת עלינו ראיתי אותה מחייכת.
"אני מסכימה להינשא לך בתנאי שתנשק אותי." חייכתי מרסק את שפתיי על שפתיה.
"מאוהב בך אשתי לעתיד." אמרתי בחיוך.
"אני מצטערת לעצור את כל החגיגה פה." נטלי אמרה בקולה הרגוע. "מה אתם מתכוונים לעשות בקשר לכלבה הזו?" כולם הסתכלו על לירז.
"לירז את יודעת שהיא יכולה להעיד ההחלטה היא שלך אם לחשוף בפני עדי את האמת." מירון אמר מציין בפניה את העובדות. עיניה החומות שחרחרות הביטו במבט קר לעבר נקודה מסוימת.
"אתה צודק מירון, אני לא אחשוף בפני עדי כלום. נמאס לי להצטדק בפניו חשוב לי רק שאתם תדעו את האמת אני לא בגדתי בו. עדי בחר להמשיך הלאה אין טעם לפתוח את זה." היא אמרה בקרירות מי שהכיר את לירז בחדר הם ראו את העלבונות הכעס העצב והדבר הכי חשוב לה הגאווה שלה. הכרתי את הצד הזה בה עוד מהתיכון היא לא דפקה לאף אחד חשבון. היא כבר לא אותה הבחורה השברירית שפגשנו במועדון לפני כמעט חצי שנה.
"אם כך את לא מתכוונת להגיד לו מילה." ליהי אמרה בעיניה הנבונות. "זה בגלל שאת לא רוצה אולי להחריב לו את מערכת היחסים?" היא שאלה בחיוך לא מאמין.
"לא, זה נמוך מדי אפילו בשבילי. הבנתי שהוא לא ראוי לי ולא יהיה ראוי עוד לעולם כי אהבה שלי אליו כבתה באותו יום כשגיליתי עד כמה הוא מוכן לרדת נמוך." היא ענתה בחדות בטוחה בעצמה.
"אני מבין אותך יותר מכולם מה זה לרדת נמוך." נפתלי אמר בלי להתכוון עיניה של נטלי הוסטו הצידה.
כולם זכרו וידעו את הסיבה לכך ונטלי במיוחד נשאה את זה על בשרה.
"אולי במקום לדבר בחידות תפתח את זה ותשחרר את כל הזעם שלך נפתלי, במקום לזרוק את העבר שלנו ברמזים!" נטלי אמרה מישירה את עיניה אליו מחפשת בהם את אותם הרוחות הישנות.
"אם את כל כך רוצה לשמוע תשמעי הכל נטלי, איך שברת לי את הלב אז!" הוא ענה בקול חד ובטוח מוציא את הכל.
החדר שוב התמלא בדממה כולם ידעו עד כמה זה קשה לו כולם ידעו מה זה היה עבור נפתלי. וכולם ידעו שזו הפעם הראשונה ששברו לו את הלב.•חמש שנים קודם•
•נפתלי P.O.V•
הגשם ירד כבר כמה שבועות הקבוצה שלנו התפרקה. תימור גילתה שקוקו בוגד בה מהצד עם הגרמנייה החדשה. הם נפרדו באופן רשמי היא לא רצתה לשמוע ממנו, תימור כל יום שעבר בכתה על כתפה של נטלי. ועדי כמו עדי למרות שלא דיבר איתנו פיצץ את קוקו מכות אחרי שגילה את מה שעשה לה. הזונה הזו מיום ליום נצמדה עליו עם שדיה הגדולות מנסה לנחם אותו. עד שיואל סילק אותה מהשולחן, באותם הימים עדי התחיל לצאת עם הלנה. לירז ישבה עם גל והחבר החדש שלה כל יום שעובר הם התקרבו יותר ויותר ורטמיר השתגע. הוא לא נרגע לרגע הוא ניסה הכל בשביל לגרום לה לשוב אליו והיא סירבה להתייחס עליו.
ישבתי מעשן לי במחששה בשקט רואה איך הכל מתפרק סביבי החברויות שהיו כל כך חזקות נדפקות. התנחמתי בכך שלפחות נטלי נאמנה לי היא היתה אהבה שלי.
"מה קורה אחי," שמעתי את קולו של קוקו.
"אל תפנה אליי ילד זין למה עשית לה את זה?" שאלתי אותו בזעם.
"צודק אני בן זונה אני לא ראוי לה. אני יצאתי בן שרמוטה אני לא יכולתי להתגבר אליה הזונה הזו פיתתה אותי. אני כל היום עסוק בלברוח ממנה אני בן זונה איבדתי אותה עכשיו." הוא אמר בזעם כועס על עצמו ראיתי את הדמעות זולגות מעיניו. ראיתי את הכאב בעיניו קוקו כמעט ואף פעם לא בוכה הוא בכה רק כשהוא היה בן שלוש עשרה כשאחיו הגדול נהרג באינתיפאדה השנייה. הוא אז שירת באזור יהודה ושומרון הוא נרצח שם בלינץ׳ בתור חייל רק אז הוא בכה ככה. מאותו יום הוא הפסיק לבכות גם כשהיה מתרסק לא היה בוכה.
"אני לא ראוי לה היא לא תסלח לי על זה לעולם אני איבדתי בחורה שהיא יהלום." הוא אמר בתסכול.
"שמע אחי, אתה באמת טיפש. אתה צריך לתת לה זמן להירגע פגעת מאוד." אמרתי תופס אותו מצווארון חולצתו כשהוא בוכה. "תקח את עצמך בידיים בן אדם, אתה יכול לתקן אם אתה אוהב אותה תלחם אליה ותרכוש מחדש את אמונה. ותתנצל כמו גבר ותרדוף אחריה כל יום ותנסה לתקן!" אמרתי לו מעודד אותו. הוא יעשה הכל בשביל להציל את המערכת יחסים שלהם ייקח הזמן שייקח.
"אתה צודק אני אלמד להיות ראוי לה אחכה לה כמה שהיא תצטרך זמן. אני אוהב אותה אני לא אוותר אליה." הוא אמר נחוש בדעתו עכשיו. "תודה לך אחי." הוא אמר לי במבט רציני.
"שמע אתה צריך לנגב את הדמעות אתה כמו בחורה." אמרתי לו גורר אותו אחרי לכיוון הבניין. "דרך אגב מה שמעתי שעדי ולירז נפרדו?" שאלתי אותו רציני יותר.
"כן, שני אלה נפרדו עדי סיפר שהיא בגדה בו עם לוין חבר הילדות שלה." הוא סיפר לי גורם לי להיזכר באותם ימים שהם כמעט מתו.
"אתה בטוח אחי, היא היתה מוכנה למות בשבילו." הזכרתי לו את אותם הימים.
"לצערי זה נכון הוא תפס אותם ביחד כשהיא על הברכיים שלו. היא טוענת שהיא לא זוכרת כלום." הוא הוסיף עוד פרטים.
"מה נהיה עם כולכם הפכתם להיות בוגדים קודם אתה אחר כך לירז!" אמרתי בתסכול.
"אני בעצמי לא מבין איך זה קורה." הוא אמר בייאוש.
"בוא בוא יא בכיין אנחנו מאחרים לשיעור." אמרתי דוחף אותו כשהוא דוחף אותי בחזרה במסדרון.
YOU ARE READING
תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)
Romanceתלמד אותי לשחרר אותך עברו, ארבע שנים מאז שנפרדנו אני עדיין אוהבת אותך. אני כבר לא אותה נערה שהייתי. כבר לא אותה האחת שאהבת אהבתי אותך בכל ליבי עדי. היום אני עומדת שם מביטה בה ובך מרחוק, אתה כבר ארבע שנים לא בחיי עדי. ארבע שנים איך הזמן עובר מהר אה...