תקציר

1.8K 44 1
                                    

תלמד אותי לשחרר אותך עברו, ארבע שנים מאז שנפרדנו אני עדיין אוהבת אותך. אני כבר לא אותה נערה שהייתי. כבר לא אותה האחת שאהבת אהבתי אותך בכל ליבי עדי. היום אני עומדת שם מביטה בה ובך מרחוק, אתה כבר ארבע שנים לא בחיי עדי. ארבע שנים איך הזמן עובר מהר אה? זה כל כך כואב עדיין זה עדיין שורף אותי כל יום. היום אתה מתחתן היום אתה עומד להשאיר אותי בעברך לנצח, אתה צועד איתה לחופה ועומד להתחתן איתה אחרי השנים שאהבתי. הלב שורף היא בסופו של דבר זו שניצחה היא זכתה בגבר שאהבתי. אני מתקשה לנשום זה לא חדש בכל השנים האלה שאני חיה בלעדיך זה ככה. היום אתה תקדש אותה כדת משה וישראל את האישה הכי יפה שזו לא אני היא עם עיניה הגדולות בצבע תכלת כל כך יפה היא בהרבה יותר יפה ממני היא זכתה באהבה היחידה שהייתה לי. אני מאושרת בשבילך לפחות שאתה מאושר גם אם אותי זה מרסק אני מאושרת עדי ואוהבת אותך. רק שתדע זה נכון מה שאמרתי לך עדי אני לא מסוגלת לאהוב אני מסוגלת לאהוב פעם אחת וזו היתה פעם היחידה שאהבתי.
לירז יזראילוב נערה בת 20 שבעבר הרחוק שלה היתה הנערה הכי נחשקת לאחר הפרידה שלה עם עדי. לירז כבר לא אותה נערה היא מתמודדת עם הכאב והלב השבור. אחרי שנים ארוכות ואותה אהבה מטורפת שכלואה בתוכה שנים, היא סובלת וממשיכה לחכות לו באותו חוף לאהובה.

עדי אטיאס בן 21 הוא לא מזמן השתחרר מצבא מיחידה סודית בצבא כעת מתחיל את חייו לאחר שאיבד את אהבתו הראשונה והיה מרוסק בגללה שנים ארוכות. כעת מופיעה בחייו נועה נערה יפיפייה שמאחה את פצעיו מאהבתו הראשונה ומאירה בחייה. נערה יפיפייה ושונה מזו שאהב מחזירה את התקווה לחייו. מה יקרה עם לירז האם היא תשכח את אהובה היחיד? או שאהבתם כבר מתה? או שיש עוד הזדמנות והם ילמדו לאהוב כמו פעם? האם עדי יזכור את אהובת נעוריו?

תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)Where stories live. Discover now