"תלך,
לא צריכה אותך קרוב
אני יותר לא אשמע
איך אתה יושב, שותקתלך
אתה עכשיו חופשי
ואין יותר מלודיות שלך
בתוך נשמתישטוף דמעה
כבר לא איתך
החלומות המוזרים שלי
תיקח איתךשטוף במים
עקבות יד עדינות
מי אם לא אתה
ייתן לי להישאר חיהתלך
אותך אני משחררת
תעלם מתחננת
ויותר על תסתכל...
בעיניי"
Sonya уходи•לירז P.O.V•
שקט מחריש אוזניים מילא את אוזניי. שכבתי מרוסקת שוב חסרת אונים מול הבן אדם שלא נותן מנוחה לנפשי. רעדתי שוב רוצה לצרוח לבכות אבל כבר לא נותרו לי דמעות. שכבתי עם מבט ריק מביטה בדמות ששכבה עם גבה אליי. גופי כאב ביחד עם נשמתי לא היה לי כוח להילחם. הדמעות היבשות נותרו על פניי.*****
•כמה שעות קודם•
אור הירח האיר את השמיים הכהים של הלילה, הבטתי בעיניו הכחולות כשפניו קרובות לשלי ואנחנו שנייה מנשיקה. ידיו אחזו בפניי אבל עיניים אחרות הבזיקו מתוך החשכה פוגשות בעיניי. אותם עיניים חומות דבש של הנער שבעבר אהבתי עד עומק נשמתי. הנער שאיתו רציתי להיות לנצח, הוא עמד שם הלילה והביט בנו בחושך הוא עישן סיגריה כשעיניו מביטות בי במבט המרוחק שלו. עיניי המתות לא היו מסוגלות לנתק את מבטי מעיניו החומות דבש. הזיכרונות האפלים של הפעם האחרונה שנגעתי בו שוב באהבה הדהדו במוחי הנשיקה האחרונה שחלקנו. אבל לא ניתקו את הסבל והכאב שהשאיר בתוכי לפני ארבע שנים.
"לירז." קולו החם של איתי הוציא אותי מהקסם שלו מכישוף של עיניו החומות דבש המהפנטות. עיניי התנתקו ישר מהדמות וננעצו בגבר שלפני גבר נאה ביופיו, נשמה טהורה מלאת אור עור גופו השזוף נצץ באור הירח. שיערו השתני היה בהיר כל כך יפה בצבע חיטה פנים יפות שכבשו לא פחות בנות. "אני רוצה שזה יהיה הדדי אם את עדיין לא מוכנה אני מוכן לחכות לך." הוא לחש בקול נמוך וגברי מתרחק ממני. לפני שהוא הספיק להתרחק שפתיי התרסקו על שלו שפתיו היו חמות רכות. לשונו חדרה לפי ממלא אותי בתשוקה לא רוצה שיחכה לי אם הוא יחכה אני אפול שוב לזרועותיו של אותו האחד ששבר לי את הלב. הגיע הזמן שלי להמשיך הלאה לחיות לאהוב לשמוח מצאתי אותך את האור שלי באפלה. שפתיו נישקו אותי ברכות בחום עטפתי את צווארו רוצה להיות יותר קרובה אליו. הוא אחז בי מצמיד אותי עליו קרוב יותר כשידו מלטפת ברכות את שיערי. ראיתי את הדמות שעמדה באפלה נעלמה לה. הרגשות העזים שנחשבו כמתים התעוררו מחדש ליבי פעם בכוח מאיים לצאת מקריבי. איתי אתה כל כך יפה הלילה יותר מתמיד.
"אני אוהב אותך לירז." הוא לחש מלטף את פניי פנינו צמודים אחד לשני. חייכתי מאושרת אחרי תקופה ארוכה.
"תודה לך איתי." לחשתי באושר מצמידה שוב את שפתיי לשלו מחבקת אותו מרגישה סוף סוף מוגנת בין זרועותיו.
YOU ARE READING
תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)
Romanceתלמד אותי לשחרר אותך עברו, ארבע שנים מאז שנפרדנו אני עדיין אוהבת אותך. אני כבר לא אותה נערה שהייתי. כבר לא אותה האחת שאהבת אהבתי אותך בכל ליבי עדי. היום אני עומדת שם מביטה בה ובך מרחוק, אתה כבר ארבע שנים לא בחיי עדי. ארבע שנים איך הזמן עובר מהר אה...