•לירז P.O.V•
השמש האירה את השמיים רוח שרבית נשבה על פניי. כששכבתי בנחת על מיטת השיזוף בוהה דרך העדשות החומות בשמיים התכולים. השקט מילא את המקום, עונת הרחצה התחילה כבר מזמן חודש יוני עמד בפתח. אבל החוף היה ריק מאדם לאיזור הזה אף אחד כמעט לא בא. קולות השחפים נשמעו בעוצמה ביחד עם קולות הגלים המתנפצים על החוף, כשהשמש הזוהרת האירה מעל לראשי היה נעים. ישבתי קרוב לאותו צוק שבו מתתי לפני ארבע שנים. אותו צוק שבו הייתי מבלה מאז שאני מכירה את עצמי בטוב וברע, גם באותה התקופה כשהכל התחיל והכל עלה באש והכל הושמד עד אפר ביחד עם אותה הילדה. שכבתי בשקט נותנת לרוגע של המקום להשפיעה עליי למרות שבתוכי התמלאתי בזיכרונות כואבים. כסכינים חדים שבו אליי ניסיתי להתעלם מהבכי שיכולתי לשמוע אותם זעקות שבקעו מנשמתי אז. כמה דמעות הזלתי כאן באיזה דיכאון שקעתי בגללו. ניסיתי להתנתק מאותם זיכרונות וליצור זיכרונות חדשים כאן אני מבטיחה ליצור אותם עבור ילדי האהוב כאן יהיו רק זיכרונות שמחים שלנו. ליטפתי את הבטן קמתי מתקדמת למים הצלולים והנעימים שהיו קרירים מעט. הייתי כבר בהריון מתקדם יחסית באמצע חודש שישי עוד שבועיים אהיה בחודש שביעי. השבועות חלפו להן כל כך מהר הבטן שלי גדלה. אני עומדת מול הים מביטה בשמיים התכולים השמחים, מלטפת את הבטן שלי ברגע של אושר וכאב חד בחזה. מסתכלת על הבטן שלי אני בחודש שישי מי היה מאמין שאני לירז יזראילוב תיכנס להריון מהגבר שהיא שנאה ואהבה בכל נשמתה. תגיע למעמד הזה שאני משאירה אותו ורוצה לחיות אחרי תקופה ארוכה. הרגשתי את כל התחושות בעוצמה עכשיו אני כל כך רוצה אותו הוא התקווה שלי בצל של מוות. לא מזמן עברתי בדיקות שמעתי את ליבו הפועם של הילד שלי אני כבר נכנסת בעוד שבועיים כבר לחודש שביעי איזה אושר. "תגדל בני תגדל אני מחכה לך." ליטפתי את בטני מחכה כבר לאחוז בו. חשבתי על אבא שלו חלמתי על עיניים החומות דבש, לילות ארוכים הוא היה במחשבות שלי. אספתי בשבילו זיכרונות צילמתי הכל נותנת לו בדמיוני חלק מהתהליך הלידה. חלק מהלידה של בנו הבכור שהוא הביא איתי לעולם הילד מאהובי מהגבר שהיה אהבתי הראשונה. שמרתי את התוצאות אולטרסאונד תיעדתי עבורו הכל ערכתי אלבום שלם. אם ביום מן הימים תתגלה האמת כמובן שאחרי מותי או שהיא תלך איתי לקבר אם אשרוד את המשימה הזו. רעדתי מעצם המחשבה שהילד שלי יישאר לבד בלעדי הוא צריך אותי, ואני צריכה אותו הוא האושר היחיד שנשאר לי. האושר היחיד שהגבר שאהבתי בכל ליבי ונשמתי השאיר עבורי. אהבה שלי נעשתה עם הילד הזה הוא בא מאהבתי.שיערי החום רוסו התבדר ברוח כשעמדתי בשמלה קייצית אדומה שחשפה את כתפיי השזופות אחרי תקופה ארוכה. כשבטני הגדולה בולטת לה כל כך גדולה. עזבתי את המקום שאהבתי פונה לכיוון הנגדי עם הדברים שלי רחוק מהצוק. התקדמתי אל עבר הצד המזרחי של החוף איפה שהיו דברי. חייכתי חיוך מלא תקווה, הסרתי את השמלה נכנסת עם הבגד ים האדום שלי למים רצה למים הנעימים שוחה לי. כשצחוק פורץ מבין שפתיי צחוק כנה אמיתי מלא עד השמיים.
"תראו אותה משחקת כמו ילדה קטנה את עוד מעט תהיי אמא!" שמעתי את קולה של תימור מאחורי לבושה בבגד ים לבן. ראיתי את החבר׳ה כולם מתקדמים אחריה.
"לידיעתך אמא צעירה." אמרתי לה בחיוך גדול.
"חיים שלי." הרגשתי את חיבוקה של נטלי צחקקתי כשהיא עוטפת אותי בחום. החזרתי לה חיבוק גם היא לבשה בגד ים בצבע תכלת בהיר על רקע עורה השזוף.
"אותה את פוגשת ככה ואותי אף פעם את לא פוגשת ככה." נפתלי אמר בגיחוך מסתכל עלינו הוא לבש מכנסי ברמודה לבנים וחולצה לבנה שהדגישה את עורו השרירי. הוא סחב מקרר קטן מלא בשתייה.
"היי מישהו ממכם מוכן להזיז את הזין שלו ולעזור לי?" שמעתי את קולו של מור צועק מכיוון האוטו כשהוא סוחב שולחן וכיסאות.
"מה קרה גל שברה לך אותו?" רטמיר שאל אותו בשעשוע.
"מה שבטוח לא כמו ש-לך שברה ליהי." הוא אמר מגחך. רטמיר התקדם לעזור לו. הסתכלתי אליהם משועשעת הם בסופו של דבר הפכו מאויבים לחברים. כל אחד מצא את מקומו ראיתי את האושר על פניהם.
"גם אני הבאתי כמה דברים." אמרתי מסמנת על המקום שבו היו המאכלים שבישלתי עד שהבנים יכינו על האש.
"כמו תמיד כאן?" שמעתי את יואל מגחך.
"לירז ככה את פוגשת את בעלך לעתיד?" שמעתי את מירון קורא כשהוא סוחב את המנגל.
"מי בעלי לעתיד לא זכור לי שהצעת לי?" שאלתי בשעשוע.
"לא אני החתיך הזה פה?" הוא אמר מסמן על רוי.
"הווו תקשיבי את לא סגרת על גבר חרדי שיתחתן עם הבת שלי?" גל צעקה דוחפת את רוי כשהיא רצה אליי מחבקת אותי.
"אוח גל את חתיכת בהמה." רוי קרא בזעם כשהוא נופל על החול.
"אחותך בהמה כריסטינה תזיזי את התחת שלך מהחבר שלך כבר ותעזרי פה לליהי." גל צעקה אליה כשהיא ומירון התנשקו שני אלה הפכו להיות זוג לפני ארבע שנים. והם די דבוקים אחד לשני לתחת.
"יאללה שתקו בואו תעזרו לבשל במקום לזיין את השכל." תימור אמרה.
"בואי אני אעזור לך." אמרתי בחיוך.
"את תשבי אל תפגעי באחיין שלנו." תימור אמרה בחיוך משועשע.
"האחיין שלך מקבל מספיק תשומת לב." אמרתי בחיוך משועשע מתחילה לחתוך סלטים. בזמן שהבנים אוכלים את כל מה שבישלתי.
"לירז את שפית מדהימה כל גבר שיתחתן איתך יזכה." שמעתי את יואל קורא כשהוא אוכל בתיאבון גדול.
"בהחלט אני שוקל להתחתן איתך!" שמעתי את רוי אומר.
"הופה מישהו עדיין מאוהב." רטמיר אמר מגחך.
"אין מצב לירז שלנו עדיין אוהבת את—" כריסטינה התחילה להגיד אבל תימור בעטה בה.
"תסתמי את הפה כבר." תימור דחפה לפה שלה פיתה כשכולם צוחקים. ואני רק חושבת על אותו האחד באותם ימים אהבתי אותו בכל נפשי, ועכשיו אליי לשכוח.
רוי ואני הבטנו זה בזו במבט רציני מעט. אני ורוי חזרנו להיות חברים טובים כמו בעבר. יצאנו הרבה ביחד בתקופה האחרונה אבל עדיין לא הייתי מוכנה נפשית להסכים לצאת איתו לדייט רשמי. הוא אעלה את הנושא שהוא מעוניין בי בתור אישה אבל עדיין לא יכולתי להיות כזו בשבילו.
התחלנו אני והבנות להכין הכל לקראת הארוחה שתכננו. והבנים הלכו להכין על האש ושתו להם בירה בנפרד צוחקים בקול.
"הוא בהחלט מעוניין בך, הוא לא מוריד ממך את העיניים." שמעתי את קולה של ליהי. פגשתי בעיניה הכחולות כשאני חותכת סלט. ראיתי את תימור מפסיקה לחתוך את הכרוב בעוצמה ועיניה פגשו בעיניי. ראיתי את הדאגה שלה כלפיי ואת החום וידעתי תמיד מה היא חושבת רק דרך עיניה. היא עדיין האמינה במה שהיה בלתי אפשרי כבר מזמן.
"זה לא יקרה בינהם לירז צריכה גבר שידליק בה את האש הזו." גל אמרה לפתע כולם הסיטו את מבטם ממני אליה.
"מה אתן מסתכלות אליי ככה?" היא שאלה בגיחוך.
"האש הזו שאת מדברת אליה הרסה הכל סביבה." תימור אמרה לה במבט קריר.
"האש הזו נקראת אהבה תימור לפעמים נכבים ממנה ולפעמים זוכים לחיות אותה לנצח." גל השיבה לה ברוגע.
"לדעתי ליהי צודקת הגיעה הזמן שהחברה שלנו תיתן הזדמנות לגבר שמעריץ אותה ולא לסתם זבל." נטלי אמרה פתאום בחיבה.
"ואת חושבת שזה יקרה היא לא מסוגלת לראות אף אחד חוץ מהבן זונה הזה. היא עיוורת מאהבה תסתכלי אליה." כריסטינה ענתה לה.
"מה את בכלל יודעת." נטלי אמרה לה בכעס.
"היי תרגעו אני מודה לדאגה שלכן אבל טוב לי איך שאני עכשיו לבד. אני לא רוצה להיות עם אף אחד עכשיו אני רוצה רק להיות עם הילד שלי ולא יותר." השבתי להן מנפצת להן את הבועה. לא רציתי להיות עם רוי בגלל שלא הצלחתי עם האבא של הילד. רציתי אהבה טהורה ואם ארגיש אותה כלפיו רק אז הסכים כרגע אני לא מוכנה לזה.
YOU ARE READING
תלמד אותי לשחרר אותך אהובי (כבשתי אותך עונה 2)
Roman d'amourתלמד אותי לשחרר אותך עברו, ארבע שנים מאז שנפרדנו אני עדיין אוהבת אותך. אני כבר לא אותה נערה שהייתי. כבר לא אותה האחת שאהבת אהבתי אותך בכל ליבי עדי. היום אני עומדת שם מביטה בה ובך מרחוק, אתה כבר ארבע שנים לא בחיי עדי. ארבע שנים איך הזמן עובר מהר אה...