Celou dobu, co se holky oblékály, protože už si pro ně přijela Emm mě Damon propaloval pohledem. Snažila jsem se mu nevěnoval pozornost.
,,Proč budeme celý víkend jen u Emmy?" zeptala se mě Rebecca, když jsem ji zapínala bundičku. Chloe přikývla.
,,Mám hodně práce," vysoukala jsem ze sebe první, co mě napadlo. Damon se ušklíbl.
,,Hm a proč nejde pryč i Damon?" zadívala se na nás Chloe. Eh .. Postřeh.
,,Holky to stačí. Už půjdeme, dobře?" zasmála se Emma a popostrčila je ke dveřím. Oddechla jsem si. Rozloučila jsem se a zavřela za nimi dveře. Obrátila jsem se zpět k Damovi, který si olizl spodní ret.
Stáli jsme uprostřed chodby snad půl minuty a propalovali se pohledem. Chtěla jsem ho. A byl to on, kdo první spojil naše rty. Ruce mi položil na pas a přitáhl si mě k sobě. Opětovala jsem jeho vášnivé polibky a užívala si pocit, že ho mám tak blízko.
Stála jsem opřená o stěnu a Damon pokračoval v našich polibcích. Je to už tak dávno a mně se i přesto vybavuje úplně všechno.
,,Chci tě," zašeptal mi do ucha a zajel mi rukou pod tričko. Začal mě rukou hladit na břiše a posouval ruku stále výš.
,,Času dost," zasmála jsem se a chytla ho za ruku. Dovedla jsem ho do své ložnice a on za námi zavřel dveře. Sjel mě pohledem.
,,Přece máme hodně práce, ne?" mrkl na mě a já si skousla ret. Přešel ke mně a položil mě na postel. Jeho ruce se přemístily k lemu mého trička, které mi přetáhl přes hlavu. Odhodil ho někam pryč a začal polibky obsypávat můj krk. Přesouval se níž a vynechal místo kolem mé podprsenky. Laskal mě na bříšku a podbříšku.
Rozepnul mi džíny a začal mi je stahovat. Následně je taky odhodil pro mě neznámo kam. Přitom mi rukou přejel po vnitřní straně stehna. Skousla jsem si ret. Chtěla jsem mu sundat tričko, ale on chytil mé ruce a položil je zpátky na postel.
,,To není fér," zasmála jsem se a on mírně pokrčil rameny.
,,Přece máme dost času," ušklíbl a se a znovu spojil naše rty. Jeho ruce putovaly po mém těle a zastavil se až u mého zadku. Stisknul ho a mě z úst vyšel tichý sten.
Přetočil se a já mu najednou seděla na klíně. Ani tentokrát mi nedovolil zbavit ho jeho trička. Jednou rukou mi chytil ruce a tou druhou mi přejel po zádech, až k rozepínání moji podprensky. Chvilku s ní bojoval, ale nakonec se mu povedlo ji odepnout a rychlým pohybem ji ze mě sundal. Pustil mé ruce a prohlédl si mě. Skousl si ret.
Tohle mě začínalo štvát. Kromě svého spodního prádla jsem na sobě neměla vůbec nic a on byl pořád oblečený. Využila jsem chvíle, že nedával pozor a povolila ho na postel. Rukama jsem mu zajela pod tričko a přejela mu rukou po svalech na břiše. Vrátila jsem se zpět k lemu trička a svlékla jsem mu ho. Spojila jsem naše rty a on mě začal naléhavě líbat. Mezitím jsem se přesunula k jeho pásku a pokusila se ho rozepnout. I když mi to chvíli trvalo, povedlo se. Brzy se někde na zemi válely i jeho džíny .. Bože nikdy jsem nic nechtěla víc, než teď jeho!
***
Probudila jsem se a na posteli vedle mě jsem spatřila jen prázdné místo. Zamračila jsem se. Nejdříve jsem si myslela, že odešel ale pak mi došlo, že je třeba vedle. Zvedla jsem se tedy z postele a oblékla si na sebe tepláky a tílko. Vyšla jsem z pokoje.
Damon se opíral o linku v kuchyni a něco dělal na mobilu. Byl ke mně zády. Tiše jsem došla k němu a rukou mu přejela po svalnatých zádech. Pootočil se a na tváři se mu objevil úsměv.
,,Dobrý ráno, krásko," naklonil se ke mně a políbil mě na rty.
,,No dobrý," zasmála jsem se a posadila se na židli. ,,Co děláš tak brzy vzhůru?" pozvedla jsem obočí. Co si pmatuju, vždycky vyspával hrozně dlouho a teď byl vzhůru ještě před osmou.
,,Pracuju," zývl a posadil se vedle mě. Nechápavě jsem se na něho podívala. Ušklíbl se. ,,Chceš to slovo vyhláskovat?" šklebil se a já zavrtěla hlavou. To fakt ne.
,,Neříkal si, že jsi skončil s mafii?" mírně se zamračím a zadívám se na něho. Zvedne pohled od mobilu.
,,Však jo," přikývne na souhlas. Prohrábne si havranní vlasy, které mu stejně zase spadnou do očí. Bože .. on je dokonalý!
,,A co teda děláš teď?" zajímám se a zároveň se snažím odvést myšlenky pryč od jeho těla. Akorát po včerejšku je to trochu složité.
,,Mám za městem firmu. Přidávám většinou zbraně jako pistole, nože, dýky a takové věci," pokrčí rameny. No to si teda pomohl.
,,Není náhodou nelegální prodávat zbraně?" založím si ruce na hrudi a on se pousměje.
,,Jak se to vezme, no. Jen z části." Aha? Taky dobrý. Najednou mu začne zvonit mobil. Věnuje mi úsměv a zvedne hovor.
,,Salvatore, děje se něco?" řekne do mobilu rázným hlasem. Pozoruju ho. ,,Vždyť jsem vám to řekl dost jasně, ne?" ... ,,Ne! Nikomu cizímu neberte telefon ani je nepoštějte dovnitř." ... ,,Novináři? A co ti tam dělají v sobotu ráno?" ... ,,Fajn, už jedu."
,,Děje se něco?" povzdechla jsem si. Že on si nemůže najít normální práci jako každý jiný člověk.
,,Budu muset do firmy. Ale tak můžeš jet se mnou, pokud chceš," navrhne mi. Vzhledem k tomu jaký byl náš vztah těch sedm let zpátky mě to překvapí. Kdysi mě nikdy nikam nebral a už vůbec ne do své práce.
,,Jo, ráda," usmála jsem se a on mi úsměv oplatil.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...