Další týden byl pro mě poměrně klidný, pokud to teda takhle můžu říct. Damon už se uklidnil, ale při jediné zmínce jména Alex se na mě zase dívá jako na největšího idiota na světě. Ale hlavní je, že je to mezi námi zase dobrý. V práci jsem měla tento týden volno, takže jsem měla víc času na přemýšlení. A mohla bych přesně říct datum i čas, kdy se stalo to, co právě následovalo.
Čtvrtek odpoledne kolem třetí hodiny. Holky byly u Emmy jako každý tenhle den a já byla doma výjimečně sama, protože Damon byl v práci. Ozval se zvonek, tudíž jsem se zvedla a šla ke dveřím. Měla jsem za to, že Emm mi přivedla Rebeccu domů dříve, i když by tady jinak byla až za skoro tři hodiny. Jenomže když jsem otevřela dveře, opravdu za nimi netála Emma s holkama. Byl to zase on.
,,Renesmee, můžu dál? Chci si jen promluvit," řekne namísto pozdravu. Třeba už mě pak nechá na pokoji, no ne? Odstoupila jsem kde dveří.
,,Na chvilku by to asi šlo," vysoukám ze sebe a on vleze do mého bytu. Přesuneme se do kuchyně. Je mi celou dobu nějak divně. No přece jen je to právě Alex.
,,A dáš si něco?" zeptám se ho mile. Posadí se ke stolu a pokrčí rameny.
,,Kafe, prosím," usměje se na mě. Snažím se jeho potutelné úsměvy ignorovat a začnu připravovat kávu. Celou dobu cítím jeho pohled na svém pozadí. Naštvaně se otočím.
,,Můžeš se mi laskavě přestat dívat na zadek," zavrčím na něj a on se ušklíbne. Hm, fakt sranda. Snažím se v klidu dodělat tu kávu, ale když za vámi sedí člověk, kterého k smrti nenávidíte, no co vám budu povídat.
,,Neměla bys být tak vztahovačná," zasměje se, když před něj položím hrnek s nápojem, který si přál. Sama se posadím na linku a čekám, až začne. Jenže k tomu se on asi nemá. A vzhledem k tomu, že by se měl docela brzy vrátit i Damon mě to znervozňovalo.
,,Nepřišel sis náhodou promluvit?" odfrknu si.
,,Jo, jo," přikývne a pohodlně se uvelebi na židli, ,,No takže jak jsem pochopil s Damonem jste zase spolu?" zadívá se na mě. Mírně se zamračím. Co je mu sakra do toho?
,,Jo," odpovím jednoduše.
,,A proč sis nenechala tehdy to dítě vzít? Nebylo by to všechno jednodušší?" pozvedne obočí. Povzdechnu si.
,,Protože ... to bys nepochopil," pokrčím rameny a Alex se zvedne ze své židle. Nechápu ... Udělá pár kroků je mně a stojí přímo naproti mně. Své ruce si položí na mé stehna.
,,Zkus to, třeba jo," mrkne na mě. Odsunu jeho ruce pryč, protože mě úplně deprimuje to, jak na mě sahá ... spíš to, že mi to ani trochu nevadí.
,,Tak není to nic světoborného, ale asi bych to nedokázala udělat, i kdyby to dítě bylo číkoliv," mírně se usměju. Zkoumavě se na mě zadívá. Olízne si spodní ret.
,,Hm, už začínám chápat, co na tobě Damon vidí. Jsi zatraceně sexy a ještě k tomu i citlivá holka," zašeptá těsně u mého ucha a tohle už je na mě prostě moc. Potřebuju aby vypadnul, protože přesně vím, o co mu jde. A pokud neodejde ... no.
,,Měl bys myslím raději jít," seskočím z linky a chci ho jít vyprovodit, ale on mě rychlým pohybem přišpendli zpátky k lince. Zalapám po dechu.
,,Vážně chceš, abych šel?" Polknu. No tak řekni kruci něco ... Nechci!!
,,A-ano," vykoktám. Jeho ruka až doposud položená na lince za mnou mi zajede pod tričko. No tak už ho odstrč! Ale ono to nejde, protože ... nechci.
,,Lžeš mi?" nakloní se těsně ke mně. Tak jako pardon, ale tohle už byla poslední kapka.
Nechala jsem jeho rty, aby mě políbily a sama jsem začala spolupracovat. Jeho ruce se přemístí na můj zadek a vyzvedne mě na linku. Rychlým pohybem mi přetáhne tričko přes hlavu a odhodí ho pryč. Své rty přesune na můj krk a začne sát. Je to tolik příjemné. Zakloním hlavu. Pomaličku se svými rty posunuje níž, až se zataví u mých džínů. Rozepne je a začne mi je stahovat. Následně je taky odhodí někam pryč. Mé ruce vystřelí k lemu jeho trička, které mu sundám a pohodím ho na zem. Rukama mu přejedu po vypracované hrudi. Kurva, může mi někdo říct, co go zase dělám? .. Ticho!
Dovedu ho do své ložnice a on mě pohodí na postel. Začne mě zase vášnivě líbat a rukama putuje po mém těle. Když se mu povede rozepnout mi podprsenku přesune se ústy k mým prsům. Slastně zavzdychám. Jeho prsty se mi zaháknou o kalhotky a on je začne bolestně pomalu sundávat. Když už jsou pryč, stoupne si a sundá si svoje džíny i s boxerkami. Znovu je nade mnou.
,,Jak moc mě chceš, prdelko," zašeptá mi do ucha. Skosnu si ret. Bože!
,,M-moc," vzdychnu a to mu zřejmě stačí.
Ucítím ho v sobě. Začne zrychlovat a já se prohnu v zádech.
,,Bože," zavdychám slastně. Začne mě líbat na krku a já mu rukama vjedu do vlasů. Cítím, že už budu. A teď už vážně dosahnu svého vrcholu ...€
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanficUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...