4. Kapitola

1K 32 0
                                    

Z Rebeccy a Chloe se staly za pouhý měsíc něco jako nejlepší kamarádky. Byly plně rozhodnuté, že budou dělat všechno spolu a nehnou se od sebe ani na krok. Zatím mi to nějak problém nedělalo. Vídat Emmu mi nevadilo a Damon zatím Chloe nevyzvedával. Takže si holky vzala domů buď Em nebo já a k večeru jsme si zase svoje dítě mohly vzít k sobě.
A dneska byla zrovna sobota odpoledne. Holky byly dneska u Emmy a já se rozhodla zajet podívat do města. Zase něco nakoupit a zařídit, ale zrovna když jsem chtěla vyjít z obchodu na zem mi spadly klíčky od auta. Chtěla jsem se pro ně sehnout, ale někdo byl rychlejší a podal mi je.
,,Děkuju moc," řekla jsem a zvedla hlavu, abych se podívala na osobu, která mi pomohla. Damon. Taky vypadal překvapeně, že mě vidí.
,,Nemáš vůbec zaco," ušklíbl se. Odstoupila jsem o krok na stranu, abych nestála ve dveřích obchodu.
,,Nečekala jsem, že tě tu potkám," pozvednu obočí. Damon a chodit nakupovat? Ne.
,,Život je samé překvapeni, nemyslíš? Ty bys o tom mohla vyprávět donekonečna," pokrčí rameny a založí si ruce na hrudi. Odfrknu si.
,,Tím narážíš na něco konkrétního?" zamračím se. Jasně .. pořád je to ten protivný Damon, kterého si pamatuju. Jen teď možná trochu méně.
,,Nevím, možná. Je celkem kruté, když tě vlastní manželka podvede s někým, koho vyloženě nesnášíš a pak s ním má ještě dítě. A mimochodem tě kvůli tomu opustí," nakrčí obočí. Zhkuboka jsem se nadechla a vydechla. Vytahuje na mě minulost? Vážně?
,,Hm, já bych ti tady mohla vyprávět o tom, co je kruté, ale naštěstí na to nemám čas a ani naladu," odfrknu si. U něj se objeví náznak pobavení, který se ani nesnaží nějak skrývat.
,,Fakt jo? To bych si teda někdy rád poslechl," zasměje se. Taky se zasměju. Jsem celkem ráda, že to převedl na něco vtipného, protože se s ním nechci hádat.
,,Klidně ti o tom někdy můžu vyprávět celé hodiny," pousměju se.
,,Hey, zveš mě na rande?" pozvedne obočí. Ušklíbnu se.
,,Možná jo, možná ne,"zavrtím hlavou.
,,Takže, ehm, zajdeme někdy někam?" zeptá se. Zastrčím si pramen vlasů za ucho a změřím si ho pohledem.
,,Zveš mě na rande?" zasměju se.
,,Možná jo, možná ne," pokrčí se smíchem rameny.
,,Tak tedy s tebou půjdu na možná rande," ušklíbnu se.
***
Trochu kratší kapitolka :DD

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat