57. Kapitola

457 11 0
                                    

,,Davide, viděla jsem to na vlastní oči," odfrknu si. Byla to pravda. Každý by mi mohl dosvědčit, že Anna, to je jméno té sekretářky, s mým Damonem flirtovala a on si to ještě nechal líbit. Zakousla jsem se do svého hamburgeru s masem, abych aspoň trochu zahnala chmurné myšlenky.
,,Neblbni! Tý holce není víc než dvacet," oznámí mi a já přimhouřím oči. To je vážně až tak naivní? A to jsem myslela, že je to chytrý kluk.
,,Myslím, že to nehraje žádnou roli. Damon je bohatý, sexy .. a v nejlepších letech," zavrčím a opřu se pohodlně o židli na které sedím. S Davidem jsme zalezli do bistra kousek od firmy.
,,Hele, pokud tě to uklidní, pár dní zpátky odmítl její pozváni na večeři," pronese a já si povzdechnu. Nemám přece poslední dobou jediný důvod Damonovi nevěřit. Nic špatného neudělal, ale já jsem přehnaně žárlivá osoba. Tak to je.
,,Dobře, takže ty si myslíš, že mu mám věřit?" zeptám se pro ujištění. Můj společník rozhodně přikývne a věnuje mi oslňující úsměv.
,,Taky se na tebe teď usmívám a ještě to neznamená, že tě balím," uvede jeden z příkladů. Pravda.
,,Mh, no jo. Ale dost už o mě. Takže jak to máš ty s holkama, frajere?" ušklíbla jsem se a on nad mým oslovením také.
,,Jedna by byla," pousměje se. Eh, tak to jsem nečekala.
,,A v čem je problém?" pozvednu obočí. David se zadívá jinam a chvilku mu trvá, než zase odpoví.
,,Nevím .. je to moje nejlepší kamarádka a slíbili jsme si už jako děti, že se tomuhle vyhneme," nakrčí obočí. Tomuhle? Milý Davide, tomu se nedá jen tak předejít. Láska prostě přijde, nebo taky ne.
,,Jak se vlastně jmenuje?" kouknu na něj.
,,Anette." Její jméno pronese tak tiše a láskyplně, že tady málem roztaju. Náš Davídek se nám zamiloval.
,,A co je na ní tak skvělého?" zamyslím se a on se trochu zamračí. Nemyslela jsem to ve zlém, ale budiž no.
,,Tak mi ty řekni, co je tak úžasného na Damonovi?" oplatí mi to stejnou minci. Eh, to bychom tady byli do zítra.
,,Takže -" chci začít, ale on mě ještě předtím zarazí.
,,Fajn, chápu. Ale no .. Anette je úplně zlatíčko. Hodnější holku bych těžko našel. Nemá vymytý mozek a navíc ještě vypadá fakt dobře. A taky je úplně roztomilá. Takovým tím holčičím způsobem," vydechl a já myslela, že už skončil, ale ne. A pak že se mnou bychom tady byli další den. ,,A když se směje, všichni okolo se musí taky usmívat. Nechápu jak někdo může být tak optimistický. A ty její oči."
,,Počkat! Ty ses snad zamiloval, ne?" vykřiknu, až se po nás otočí pár lidí. Jejda.
,,Fuj! To ani nezkoušej říkat. Je to hnusný," zašklebí se odporem. To je pako.
,,Nevíš, co chceš," převrátím očima. Chce mi něco odpovědět, ale místo toho se najednou zarazí a najednou naproti mě sedí snad jeho socha. Jeho pohled směřuje ke dveřím, tak se tam taky otočím. Uvidím dvě holky a ta jedna přesně odpovídá Davidově vysněné princezně.
,,Tak já asi padám," začnu se zvedat, ale on mě popadne za ruku a tím se zase posadím. Eh?
,,Ne! Zůstaň tady," koukne na mě prosebně. Tak ten je úplně hotový! Všimnu si, že Anette si nás všimla a vydala se k našemu stolu. Naštěstí sama, bez té kamarádky.
,,Daviii," usmála se, když k nám došla a lehce ho objala. Měl by se přestat usmívat jako debil .. bože. ,,Seznámíš nás?" pozvedla obočí a obrátila se na mě. David se konečně vzpamatoval.
,,Jo. Anette tohle je Renesmee, snoubenka mého šéfa a Renesmee, Anette je moje ... nejlepší kamarádka," vysouká ze sebe a my si podáme ruce.
,,Ráda tě poznávám," věnuje mi milý úsměv.
,,I já tebe. David o tobě hodně mluvil," pousměju se a jmenovaný mi věnuje varovný pohled. Tss, copak mi vůbec nevěří?
,,Jejda. Doufám že jen v dobrém," ušklíbne se a pocuchá Davidovi vlasy. ,,On si totiž moc rád vymýšlí," nakrčí obočí. Však .. ta holka je z něj taky dost hotová. Jako to je moc. I na mě. Pokud mi někdo říká, že se chovám jako zamilovaná puberťačka, pak asi žádnou takovou ještě neviděl.
,,To není pravda," bráni se David se smíchem. Věnuje mu ještě jeden okouzlující úsměv, než se obrátí na nás oba.
,,Musím zase za kamarádkou, ale ráda jsem vás viděla. Papa," zamává nám, když odchází za svou společnicí, která si zrovna vybírá jídlo.
,,Tak co na ni říkáš?" otočí se na mě David, ale jde vidět, že je duchem přítomen úplně někde jinde.
,,Je .. fajn," usměju se. Až moc. Zapípá mi mobil a tak Davidovi věnuju omluvný pohled. Z kabelky si vytáhnu telefon, který oznamuje příchozí zprávu. Je od Damona.

Promiň mi to, miláčku. Jasně že mám oči jen pro tebe. Miluju tě
Ps: Emma psala, že Rebecca dneska spí u nich, tak ať to víš

To je zase můj vysněný muž. A taky bych popisováním toho, co se mi na něm zdá úžasné, mohla strávit i hodiny. Odepsala jsem mu.

Ne, ty promiň. Jsem příšerně žárlivá. Miluju tě
Ps: Jsem s Davidem v bistru, takže buď v klidu :))

Oki .. jen na sebe dávej pozor pa

Pa.
***
David Reynolds

***David Reynolds

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Anette Parkerová

Anette Parkerová

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat