55. Kapitola

458 10 0
                                    

Pohled Damona
Snad po hodině se Renesmee konečně povedlo usnout a já se vydal dolů. Byl jsem dost mimo. Prostě jsem něco takového nečekal. A nejhorší je, že ani nic pořádně nevím. A ji se teď raději ptát nebudu. Všiml jsem si, že všude kolem je najednou nějaké nezvyklé ticho. Nedivte se, ale celé dopoledne tady bylo kraválu nadmíru.
,,Kde jsou všichni?" trochu jsem se zamračil, když jsem došel do kuchyně. Kromě Kaie, Enza, Alaricka a Davida tady nikdo nebyl. Copak jsem jim řekl, že už můžou jít?! To je tady jako v blázinci fakt!
,,Poslal jsem je domů," oznámí mi Rick a načepuje si vodu z kohoutku. Změřím si ho otráveným pohledem. To už mě tady ani nikdo nerespektuje?
,,A zeptal ses?" zavrčím podrážděně. Kluci si vymění pohled, který já dost dobře znám. Ale ať si myslí co chcou.
,,Makali dost tvrdě. Navíc zítra pracujeme už od sedmi od rána .. potřebujou odpočinek," mýkne můj věrný kolega rameny a já přešlápnu z nohy na nohu. Odpočinek?!
,,Hm, tak prosím, příteli. Teď si můžeš vést celou firmu sám, když si tak hrozně chytrý! Já snad asi vím, co je správné a co ne," zařvu po něm. Jsem s nervama fakt docela na hraně, ale ...
,,Damone, uklidni se," vyfoukne David a já se otočím pro změnu na něj.
,,Tobě bych taky radil mlčet, mladej! Protože by ti mohla klidně jedna přiletět," zavrčím. Enzo a Kai se začali pošklebovat, ale zatím měli dost sebezáchovy a aspoň mlčeli. Jejich jediné štěstí.
,,Co kdybys nám raději řekl, co se děje?" navrhne Rick. Zarazím se. Nechci o tom mluvit. Je to prostě dost v prdeli.
,,Ne. Raději mi nalij panáka," odfrknu si a on mě kupodivu vážně poslechne. Ani ne za minutu mi v ruce přistane půlka s vodkou. Kopnu to do sebe na ex.
,,Damon se rozhl opít, protože jeho budoucí manželka je v depresích. Oh, jaký skandál, přátelé," pronese Enzo a zavrtí přitom komicky hlavou. Odložím prázdnou skleničku a sjedu ho pohledem.
,,A vy dva budete držet hubu!" zvýším nepatrně hlas, aby jim bylo jasné, že to myslím vážně.
,,Hele, o co jde?" zeptá se odměřeně Rick a já si nakonec jen povzdechnu. Z kapsy vyndám už trochu pomačkanou lékařskou zprávu, která mně osobně skoro vyrazila dech. Podám ji Alarickovi a on si ji rychle přečte.
,,A my jako nemůžeme?" vypískne Kai naštvaně.
,,Vždyť to říkám. Odepřenej sex, to bude ono," zamrmlá Enzo a Kai vyprskne smíchy. Prohrábnu si vlasy a věnuju jim otrávený pohled. Copak nemůžou aspoň jednou zůstat v klidu..
,,To jako ... fakt?" zadívá se na mě Alarick a já mu pohled vrátím. Přikývnu. ,,Sakra. Tak to musí být Renesmee úplně v háji," zavrtí hlavou.
,,Jo," pokývnu hlavou.
,,A ty jsi v pohodě?" obrátí se na mě, když se sesunu na volnou židli. Dejme tomu, no.
,,Jojo. Jasně," pokusím se o úsměv. Alarick mi stiskne rameno a věnuje mi povzbudivý pohled. Vždyť ještě není nic ztracené, ne? Vždycky je v nabídce i ta lepší možnost.
,,No jasně! Budete mít další mimčo?" vykřikne Kai. Co? Však to ani nejde, když je teď těhotná. A navíc ... bože.
,,Neřekl jsem to snad dost jasně? Vezmi si raději příklad tady z Davida, jak je klidný," odfrknu si. Kai se zamračí, ale pak se zase vítězně usměje. Něco řekne tiše Enzovi a ten vybuchne smíchy.
,,No, ještě aby nebyl klidný, když se snaží sbalit tvou snoubenku, kámo," mumlá Enzo mezi záchvaty smíchu. No, tak to už myslím máme za sebou.
,,Vy jste fakt kreténi," zavrčí David. Ti dva má chvíli zmlknou.
,,Ty jsi zjistil, že seš teplej, tak to je?" pozvedne Kai obočí a já už ho mám fakt plné zuby.
,,Drž hubu," řeknou David s Rickem ob najednou.
,,Takže je to pravda! No to je skandál," vybuchne Enzo.
,,Že ona raději tehdy nezůstala u toho Alexe," mlaskne Kai. Alarick jim věnuje zděšený pohled.
,,Co prosím?" vyprsknu a oni se zarazí.
,,Ehm .. sranda," vysouká ze sebe Kai a Enzo přikývne.
,,Víte, co?! Já vás dvou mám už plné zuby. A tu vaši srandu si můžete strčit do prdele," zařvu po nich.
,,Ale tak .. uznej," nakrčí Enzo obočí.
,,Udělej si vlastní závěr, kámo. Žiješ s holkou, která má dítě s jiným chlapem, no já už ten svůj mám hotový dávno," kývne Kai. Já je varuju.
,,Mh, a jakej závěr, pánové?" zavrčím a oni si vymění pohled.
,,Něco jako třeba ... Děv-" tak teď už jich mám fakt dost. Ani jsem je to nenechal doříct a vrazil jak Kaiovi tak i Enzovi pěstí do obličeje. A pro jistotou ještě jednou, aby si to zapamatovali. Oba dva spadli na zem. No, chudáčci.
,,A ještě jednou a končíte, je vám to doufám jasné dost?!" zařvu po nich.
,,Jo, tak promiň," otře si Kai krev z nosu, ale další pramínek krve mu teče ze rtu. Hodím po nich balíček kapesníků.
,,No, ty jsi teda štědrý," zkonstatuje to Enzo, který je na tom trochu hůř.
,,To vážně?" protočí David očima.
,,Nech to být. Z debila člověka neuděláš," pokrčím rameny a on se ušklíbne.
,,A ty jsi potom co?" zavrčí oba najednou.
,,Aby jste náhodou neschytali ještě jednou," obrátí se ja ně Rick.
,,Však tobě nic neříkáme," bráni se Kai.
,,A vy si jako myslíte, že Damona baví poslouchat ty vaše debilni kecy. Ne! Takže si je laskavě nechte na jindy. Konec debaty." Konečně rozumné slovo.

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat