Zastavili jsme před obrovským domem, který vypadal vážně velice elegantně a nově. Absolutně by mě nenapadlo, že tohle bude firma na výrobu zbraní, ale o tom to asi celé bylo. Vzbudit mylný dojem.
Vystoupila jsem z auta a Damon si se mnou propletl prsty. Ruku v ruce jsme se vydali ke vstupu do budovy. Naťukal nějaký kód na tabulku vedle dveří a ty se s pípnutím otevřely. Vstoupili jsme dovnitř a došli k výtahu, který s námi vyjel do pátého patra a my se ocitli v obrovské dvoumístnosti.
,,No, neeee! Koho pak to tady máme," uslyšela jsem známý hlas a kolem pasu se mi obtočily něčí ruce. Pustila jsem se Damona, protože bych sebou asi jinak švihla na zem.
,,Ach, Kai. Taky tě ráda vidím," zasmála jsem se a odstrčila ho od sebe. Málem jsem se zadusila. Teď k nám došel i Rick, který do teď vyřizoval nějaký telefonát.
,,Renesmee, jsi to vážně ty," pozvedl uznale obočí a ušklíbl se. Protočila jsem očima a praštila ho do paže.
,,Už to tak bude," pokrčila jsem se smíchem rameny. Usmál se.
,,No aspoň si Damon nebude furt stěžovat na zlomené srdíčko," zašeptá směrem ke mně. Pozvednu obočí. Otočím se na Daie, který zrovna mluví s mužem, kterého absolutně neznám. Když si všimne, že se na něho dívám věnuje mi úsměv a přitáhne si mě k sobě.
,,Joshi, tohle je moje přítelkyně, Renesmee. Renesmee tohle je Josh, můj ..." zarazí se.
,,Jeho věrný přítel, donášec informací a bratránek v jednom," představí se mi se smíchem. Potřesu mu rukou a už zůstanu stát vedle Damona.
,,Takže kde jsou teď?" povzdychne si Damon po chvilce uvažování. Vůbec nevím, o čem mluví ..
,,Jsou v hlavním sále. Řekl jsem jim, že se možná zastavíš a odpovíš jim na pár otázek. Asi bys tam fakt měl jít," odfrkne si Josh a podá mu nějaký svazek papírů. Damon si v rychlosti pročte a naštvaně vydechne.
,,No jasně .. co ty svině od novinářů všechno nenajdou," zavrčí a obrátí se na mě. Jo takhle .. ti novináři. ,,Za chvilku jsem zpátky. Musím odpovědět na pár otázek novinářům," políbí mě na rty a kývne na Alaricka. Ten jen přikývne. Pak Damon s Joshem odejdou.
,,Takže jak žiješ?" objeví se vedle mě Rick s otázkou v očích. Otočím se na něho a pokrčím rameny.
,,Já myslím, že je všechno v pohodě. Teď už určitě. A co ty? Theresa a Chris?" vzpomenu si na jeho rodinu. I na to, že by to asi všechno bylo jiné, kdyby mi tenkrát jeho manželka nepomohla.
,,Skvělý. Chris teď šel do třetí třídy, Theresa si našla práci," usměje se a já chápavě přikývnu.
,,Takže teď žijete někde tady?" zeptala jsem se a Rick přikývl.
,,Jojo, právě že jo. Chris se rychle zorientoval. A mně tahle práce vyhovuje víc, než zabíjení lidí a nelegální obchody s drogami," protočí očima. Zamyslím se.
,,Takže když šel Damon, šli jste všichni?" zadívám se na něho nechápavě. Rick si založí ruce na hrudi.
,,Ono .. bylo to trochu složitý," vysoukám ze sebe. To by mi mohl vysvětlit.
,,Zajímá mě to. Všechno," poprosím ho a on si povzdechne. Chvilku mu trvá, než mi odpoví.
,,Tak všechno to začalo, když si odjela. Damon byl z toho fakt mimo. Snad týden v kuse čekal, že se třeba vrátíš a byl na tom dost špatně. A pak se to všechno nějak přeměnilo ve vztek k Alexovi. Zapřísáhl se, že ho zabije a kdesicosi. Navíc když on furt provokoval, tak to taky moc nepomáhalo. No a pak když jsme jednou jeli zrovna z nějaké obchůzky to nějak vyvrcholilo. Alexovi kumpáni nás obklíčili, kde se dalo. Jen jejich pán nebyl nikde k nalezení. Až ke konci se ukázal, když už byla většina jeho lidi mrtvá. A ehm no .. pak jsme samotného Alexe odvezli někam do osmaoceného domu a no .. to už není nic pro tvé uši. Ale žije. Skončil v nemocnici a byl na tom snad rok a půl dost blbě. Hrozilo mu, že skončí na vozíčku a ochrne. Měl i něco s mozkem. Takže je jasné, že jsme měli trochu problémy, protože tohle stát nemohl nechat jen tak být. Takže jsme sekli s mafii a odjeli do Ameriky, kde už nás policii těžko bude hledat. Mohli by mít problémy nebo co," povypráví mi to celé a já se nestačím divit. Takže Alex ... žije. Eh.
,,Pořád nechápu tu souvislost Damon a Alex," zarazím se a zadívám se na Ricka.
,,Hele, ani žádná není. Alex je prostě parchant a vždycky bude. Provokoval Damona s tím, že ho opustila manželka. Pak taky že mu zahnula s jiným mafiánem. Že ti nebyl dost dobrý a takový věci. A něco takového si prostě Damon nenechal líbit. Absolutně jediná věc, co já nepochopil byla ta, že pak za nim ještě sám došel do nemocnice a omluvil se mu z oči do oči za poranění, které mu způsobil," odfrkne si. Překvapeně se na něho podívám. Cože?
,,Jako Daie? Alexovi?" vytřeštím oči a on přikývne. Vydechnu vzduch, který se mi hromadil v plicích. Taky nechápu. Já bych Alexe nejraději zakopala pro zem a vážně by bylo lepší, kdyby byl mrtvý. Třeba by pak ostatním neničil životy.
,,Jojo. Taky jsem se divil a Alex vypadal, že to s nim asi sekne,"zašklebil se. Jo tak to se nedivím.
,,Takže z toho Damon vyvázl bez trestu?" zadívám se na Ricka, který si povzdychne. Promne si zátylek.
,,No to ne. Právě proto mě překvapila ta jeho omluva," vysouká ze sebe.
,,A jak to s nima teda bylo?" povzdechnu si. Vím že kdybych se zeptala Damona neřekne mi nic.
,,Damon dostal dva roky za ublížení na zdraví a Alex byl rok v podmínce. No a pak taky samozřejmě měli soudní zákaz přiblížení nebo co .. ale ten už je snad rok zrušený nebo vypršel." Dva roky ve vězení za ublížení na zdraví?! Panebože ... Pokud dostal dva roky tak ho musel snad přizabít.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...