Nemůžu uvěřit, že jsem něco takového doopravdy udělala. Panebože. Ne, ne .. to ne. Takový děsný trapas. Ještě k tomu, když jsem to dneska dělala úplně poprvý. Schovala jsem si hlavu na jeho hrudník, protože jsem musela být červená jak rajče.
,,Vždyť ti to šlo, tak co blbneš," zamumlal mi Damon do vlasů. Jo, to určitě. Prudce jsem zavrtěla hlavou.
,,Jo, jasně. Určitě ti to už hromada holek udělala lépe a já-" přiložil mi prst před pusu a já se na něj musela podívat. Propaloval mě pohledem.
,,To rozhodně ne. Ty jsi úžasná," zašeptal mi do ucha a rty mi přejel po citlivé kůži na krku. Vydechla jsem a on si mě rychlým pohybem přetočil pod sebe. Skousla si ret.
,,Takže jsem nic neudělala špatně?" ujistila jsem se tiše.
,,Právě naopak," zamručel chraplavým hlasem a vyhrnul mi tričko. Začal mé břicho obsypávat jemnými polibky. Tiše jsem vzdychla. Když v tom se u dveří ozval zvonek .. ,,Ale do prdele," zavrčel Damon a odtáhl se ode mě. Ze země si sebral džíny a natáhl si je na boxerky.
Ehm, jo. Já bych se asi měla vzpamatovat. Kůži jsem měla úplně rozpálenou. Párkrát jsem zamrkala a vstala z postele. Taky jsem se vydala dolů.
Damon otevřel dveře a mezi nimi stála .. Lily, jeho matka.
,,Jsi tu nějak brzo," poznamenal a ona se na mě podívala s nevyslovenou otázkou. Pokrčila jsem rameny.
,,Emma vzala holky ještě do parku a n oběd. Já jela rovnou sem. Snad vás neruším," zadívala se na nás. Damon se už nadechoval, že něco řekne, ale to by nebyl dobrý nápad. Viditelně se mu zkazila nálada.
,,Ne, vůbec. Dáte si něco? Kafe, čaj, vodu," mile jsem se usmála a ona vstoupila dovnitř. Vydala se prohlédnout si náš dům a já ještě uslyšela Damonova zamumlání.
,,Jo, já bych si dal vodku."
,,Renesmee, kolikrát už jsem ti říkala, že mi máš tykat, dobře?" obrátí se na mě s prosbou v očích, když dojdeme do kuchyně.
,,Pokusím se," vysoukám ze sebe. Přikývne.
,,A kdybys byla tak hodná, tak to kafe," řekne směrem ke mně. ,,Kam zmizel Damon?" mírně se zamračí. Nejspíš do sprchy.
,,Ehm, netuším. Asi si šel pro tričko," pokrčila jsem rameny a začala připravovat nápoj pro jeho matku.
,,A co už jste přemýšleli nad jménem?" pousměje se. Oh, jasně že ..
,,Ještě ne," zavrtím hlavou. ,,Ale na to je ještě brzy," dodám a položím před ni šálek s kávou. Zasměje se.
,,To jistě, ale pohlaví už víte, ne?" zadívá se na mě.
,,Ano, chlapeček," odpovím. To že jsme neuvažovali nad jmény nebyla tak úplně pravda, ale ještě to nebylo nic světoborného. Jen první nápady. Jako třeba Max.
,,To je skvělé," usměje se Lily a napije se ze šálku. Přikývnu.
,,Půjdu se podívat za tím Damonem," omluvím se a vyběhnu nahoru do naši ložnice. Samozřejmě, že si šel dát sprchu. Chci se tedy vrátit zpátky dolů, ale on zrovna vyjde z koupelny s ručníkem obmotaným kolem pasu. Sakra.
,,Damone, dole čeká tvoje máma," vysoukám ze sebe a snažím se přerušit oční kontakt, ale nejde mi to. On jen mýkne rameny.
,,Hm, tak bude muset počkat ještě o něco déle," olízne si ret. Dojde ke mně a prudce se přisaje na mé rty. Přitom mě jemně požduchuje k posteli, až do ní narazím stehny a svalim se na ni. Opětuju mu vášnivé polibky. Jeho ruce putují po mém těle a já se snažím uklidnit svůj zrychlený dech. Přetáhne mi přes hlavu tričko a následně jsou pryč i moje teplákové kraťasy. Pokračuje tam kde předtím musel přestat. Oždibuje mi kůžičku na břiše. Oh můj bože. Své ruce posune až k rozepínání mé podprsenky a strhne ji ze mě. Poté mi sundá kalhotky a odhodí je někam pryč.
Začne mě líbat na vnitřní straně stehna a já se snažím být ticho. Znovu se přesune na mé rty a dravě mě líbá. Polibky mu oplácím.
Ucítím ho v sobě a tiše vzdychnu. Své ruce mu zaryju do ramen a přisaju se k jeho krku, protože bych jinak vzdychala přes celý pokoj. Cítím že už budu a zakloním hlavu. Damon se svalí na postel vedle mě a oba ztěžka oddechujeme. Ach můj bože.
Zezdola se znovu ozve zvonek. Kruci. Zvednu se z postele a rychle začnu ze země sbírat své věci, které si obleču. Damon si natáhne džíny a tričko. Prohrábnu mu rukama vlasy, protože je měl dost rozcuchané. Sejdeme pomalým krokem dolů a já se zarazím. Damon neříkal, že mají přijít kluci. Samozřejmě i s Davidem. Ehhh!
,,Čaute, hrdličky," zapěje se smíchem Kai. Damon se ušklíbne a zavrtí hlavou. Sjede rychlým pohledem Davida, který se dívá do země.
,,Můžu s tebou mluvit?" pronese po chvíli a David sebou cukne. Polkne a přikývne. Vydají se směrem na terasu. Alarick se vydá za Lily do kuchyně a o něčem spolu mluví. Ti dva dementi se obrátí na mě.
,,Co se stalo?" vytřeští Enzo oči a je přípravený na drby. Ušklíbnu se.
,,Nic, proč?" pokrčím rameny. Kai si povzdechne a jeho společník také.
,,Proč s nim chtěl Damon mluvit? O samotě," pozvedne obočí.
,,Rozhodl se snad že bude na kluky," zamyslel se Kai. Nakrčím obočí, když si vzpomenu na pár minut zpátky v naši ložnici.
,,Jo, to určitě. Byli by spolu rozkošní, viďte," ušklíbnu se a zavrtím nad nima hlavou a vydám se taky do kuchyně.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...