28. Kapitola

625 17 0
                                    

Pohled Damona
Vážně jsem se musel držet, abych toho idiota nezabil na místě. Tohle mu nedaruju. Ale rozhodně mu neudělám tu radost a nezabiju ho rovnou. Chci aby trpěl. Do teď jsem se držel .. Ale tentokrát už ho živého nenechám. I kdybych měl zemřít.
Došel jsem za klukama s Renesmee po boku. Ještě jsem neměl úplně přesně rozmyšlené, jak to udělám, ale představa nějaká byla. Kai a Enzo drželi Alexe každý z jedné strany a to i přestože sebou neustále kopal a zmítal se.
,,Hele, vy umíte i něco jiného, než jen neustále prudit," ušklíbl jsem se. Alarick zvedl pohled od mobilu.
,,Co teď?" koukl na mě. Zhluboka jsem se nadechl .. tohle už bude na mě.
,,Nic. Vy pojedete domů i s Renesmee a odvezete jí na vyšetření do nemocnice. Já zůstanu tady s Alexem," pronesl jsem a vražedně se na něj podíval. Pohled mi vrátil.
,,Počkej, cože?" zeptali se mě všichni najednou.
,,No, aby to bylo fér. Aby tady Alex nemohl říkat, že já hraju nefér. Pusťte ho," nařídil jsem jim a oni zaváháli. Renesmee odstoupila o krok dozadu a nechápavě se na mě podívala.
,,Prostě se vraťte domů a já se ozvu, až to tady dokončím," vysvětlil jsem jim.
,,A proč ho máme pouštět? Vždyť hned zdrhne," zavrčel Enzo.
,,O to by se pokusil a .." nechal jsem zbytek věty viset ve vzduchu. ,,A teď už jděte. Tohle už bude na mě," oznámil jsem jim. Kai a Enzo pustili Alexe, který to nečekal a spadl na zem.
,,Vážně to zvládneš sám?" naklonila se ke mně Renesmee a zeptala se tak, abych to slyšel jen já. Přikývl jsem.
,,Určitě .." věnoval jsem ji úsměv a krátce ji políbil na rty. ,,A ty mi zavolej hned jak zjistíš, jestli si v pořádku," poprosím ji. S povzdychem přikývne a vydá se za klukama. Otočím se na Alexe. Tohle byla jeho volba, ne moje ...
***
Pohled Renesmee
Po tolika dnech jsem se zase ocitla na čerstvém vzduchu. Bylo to uvolňující. Kdyby mě jen tolik všechno nebolelo. A taky jsem měla hrozný strach. Pokud se tomu dítěti v mém břiše něco stalo .. A pak taky o Damona. Je pravda, že takovým věcem nerozumím, ale stejně. Odvážila jsem se zeptat teprve, když jsme došli k autu.
,,Proč Damon chtěl ať odejdeme?" vysoukám ze sebe otázku. Alarick se zadívá jinam. Dokonce i Enzo si odkašle a sklopí pohled.
,,Ne každá holka si přeje vidět svého přítele, jak mučí člověka za živa," pokrčí Kai rameny jakoby o nic nešlo. Alarick sundá jednu ruku z volantu a praští ho do ramene. Je jasné, že to není jen ze srandy.
,,Kdybys raději někdy držel hubu," povzdechl si a obrátil svou pozornost zpět na silnici. Pojem slova mučit mi ještě nebyl znám v tom pravém slova smyslu, ale nic pěkného to určitě nebude. Ucítila jsem dost silnou bolest v bříšku a sykla bolestí. Sakra ..
,,Chceš jet do nemocnice někde tady nebo chceš jít za svou doktorkou ve Washingtonu?" zeptal se mě Rick. Bylo to sice nesnesitelné, ale chci jedině svou doktorku.
,,Ne, já to zvládnu," vydechnu a přiložím si ruku na břicho. Budu muset. Ačkoliv .. doufám, že ty necelé dva dny jízdy ničemu neublíží.
A pak tady byla ještě jedna věc, které jsem nerozuměla. Prostě mi to pořád nešlo do hlavy.
,,No a proč chtěl Damon zůstat s Alexem o samotě? A nechtěl vaši pomoc?" povzdechla jsem si a opřela si hlavu o studené okénko. Kai i Enzo pokrčila rameny, ale já věděla že Alarick bude o něco informovanější. Však taky jako jediný neprotestoval, když nám Damon oznámil, že máme odjet sami.
,,Nedořešené události z minulosti," řekne jen. A teď nejsem jediná, koho to zajímá. Začnou se vyptávat i Kai a Enzo.
,,To že Alex a Damon se znají už od dětství snad víte všichni, ne?" pozvedl obočí a zadíval se na nás s otázkou v očích. Přilákali jsme.
,,Když jim bylo takových .. sedmnáct měli mezi sebou dost velký spor. Kvůli holce," vydechl. Cože? A to jako kde Damon stíhal? V patnácti chodil s Kath a v osmnácti s Tess. To byl ještě někdo mezi tím?
,,Zase holka?" odfrkl si Enzo a protočil očima.
,,A co se stalo?" zeptám se ze zájmem. Alarick se zadívá jinam, ale odpoví.
,,Přesně nevím. Prostě se jim líbila. A to že ona je nebrala vážně tomu moc nepřispívalo. Dělala si z nich srandu. A oni ji na to oba skočili. Ani nevím s kým chodila a s kým ne. Možná s oběma. A tak pak nečekaně došlo k tomu, že se to nějak provalilo a ... Damon s Alexem se poprali," odpověděl mi. Eh ...
,,Jo a dál už to všichni známe!" vykřikl pobaveně Enzo.
,,Damon dostal na budku," ušklíbl se Kai. Cože? Nechápavě jsem se na ně zadívala. Jenže s klukama nebyla řeč, protože se tady pomalu válely smíchy. Rick mi věnoval omluvný pohled.
,,Damon tehdy jaksik nechtěl být mafián a tak všechny tyhle věci bylo mimo něj. Rvačky šly totálně mimo něj. A tak Alex vyhrál. Oba dva skončili na zbytek roku po škole, i když to spíš Alex zmlátil Damona. Způsobil mu menší otřes mozku, zlomil jedno žebro, nos a měl modřiny po celém obličeji," pokrčil rameny.
,,Vždyť teď je na tom Damon podstatně lépe než Alex," namítla jsem. Na první pohled bylo jasné, kdo je na tom lépe a Alex to určitě nebyl.
,,Teď," ušklíbl se pobaveně Enzo. Nevšímala jsem si ho.
,,No o té rvačce se samozřejmě museli dozvědět rodiče a Damonův otec to moc dobře nevzal. Přece jenom se svým synem všude chlubil a teď takovýhle skandál. Přestal s ním mluvit a kdesicosi. Takže by tě teď asi napadlo, že Alexův otec by měl být na toho svého tátu pyšný, viď?" kouknul po mně. Přikývla jsem. ,,Hm, tak to se pleteš. Alex dostal doma kapky, že co ho to napadá se bít kvůli nějaké holce s klukem, kterého zná od dětství. A že se takhle mafiáni nechovají," pokrčí zase rameny. Jo jasně, oni spíš mlátí ty holky. ,,No a pak šel Alexův otec za Damonem a řekl mu, že se za svého syna omlouvá, a že pokud o to stojí, naučí ho se rvát jako chlapa. Akorát bude muset kompletně změnit životní styl. A tak nějak se Damon dostal k mafii," dovypráví to. To jako fakt?
,,Takže takhle rvát a chovat se a .. tyhle všechny taktiky ho nenaučil jeho otec, ale Alexův?" zeptám se překvapeně. Přikývne.
,,Přesně tak. Christopher se ke svému synovi přihlásil, až když zjistil jak dobře se mu vede."
,,Ještě si vynechal tu nejdůležitější část, že Damon přísahal Alexovi pomstu za to, že mu tehdy způsobil nehorázných trapas. A zmlátil ho před celou školou i tou holkou." Ah ...

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat