,,Všechno nejlepší, zlatíčko," přitáhla jsem si Rebeccu do pevného objetí a podala ji dárek ode mě. Usmála se na mě a poděkovala mi.
,,Krásný narozeniny," popřál ji Damon a ona se mu zavěsila do náruče, takže když stával tak i s ní. Pocuchal ji vlasy a taky ji podal dárek.
,,Děkuju, tati," zaculila se. Takhle to pokračovalo i přes Damonovu matku, Davida, Alaricka, Emmu .. až přišla řada na ty dva ňoumi.
,,Mh, takže .." začal Kai a Damon mu věnoval varovný pohled. ,,Přeju ti všechno nejlepší k tvým už devátým narozeninám a jako doufám, že nebudeš tak blbá jako tví rodiče a-" zarazil se, protože ho Damon práštil do ramene. Mírně se zamračil a odstoupil od mého přítele dál. Rebecca se nejspíš náramně bavila. ,,A hlavně si najdi nějaké super kluka-" další přerušení.
,,Na to má času víc než dost," odfrkl si Damon. Jo s tím musím jenom souhlasit.
,,Mh, samozřejmě až budeš starší, ale není na škodu si někoho vyhlídnout dříve. No a pak taky hodně štěstí, zdraví, kamarádů no a další takové blbosti. Tady máš dáreček," podal ji dárkovou tašku.
,,Super? Už si to můžu rozbalit?" koukla po nás nadšeně. Přikývla jsem a ona si sedla ke stolu. Nejdříve se natáhla po mém dárku. Koupila jsem jí mikinu, která se ji nedávno hrozně líbila a pak taky knížku o koních, protože je má hrozně ráda.
,,To je super! Děkuju, maminko," dala mi roztomilou pusinku. Usmála jsem se na ní. Natáhla se po dárku od Damona. No .. tak co ten zas vymyslel. Už teď je mi jasné, že ho zabiju. Vytáhla z malé taštičky krabičku a mě už teď bylo jasné, co ji koupil. Sjela jsem ho naštvaným pohledem a on jen nevinně pokrčil rameny.
,,Ty joooooo! Tys mi koupil mobil!" vykřikla nadšeně. Jo, je úplně normální koupit devítileté holce iPhone 7. Bože .. Začala skákat na sedačce a Damon ji jen pobaveně pozoroval. Všiml si mého naštvaného výrazu. Na tom jsme se fakt nedomluvili.
,,Hele, princezno, co kdyby sis rozbalila i další dárečky?" obrátí se na ní. Rebecca přikývne a znovu se v klidu posadí. Vezme si dárek od Ricka. Ten ji koupil nějakou naučnou knížku. Apsoň někdo normální. Kai s Enzo ji koupili roztomilý polštářek v růžové barvě, který se ji bude hodit do pokojíčku. Damonova matka ji koupila pyžámko s medvídkem, které na ni nejspíš taky dost zapůsobilo. Nevěděla jsem co mám čekat od Davida, ale když ji podal plyšového medvídka, který byl skoro větší než ona, překvapilo mě to. A k tomu ještě čokoládu. To bylo milé.Oslava už byla v plném proudu. Přišlo pár kamarádů od Beccy a ti teď byli s ní v pokoji. Tady dole se slavilo trochu v jiném měřítku. A všichni už v sobě měli dost alkoholu. Já tedy samozřejmě pít nemohla. Damon odešel pro pití do kuchyně a já toho využila a šla za ním. Zrovna pil z flašky vodku a málem se zadusil, když mě uviděl. Asi jsem šla moc potichu.
,,Můžu s tebou laskavě mluvit?" zeptala jsem se ho poměrně napruženým hlasem.
,,Jistě, lásko, děje se něco," přizlačil mě ke kraji linky a ty slova mi zašeptal do ucha. Tohle dělá schválně, aby odvedl mou pozornost jinam.
,,Damone, nech toho. Víš, moc dobře, co se děje," trochu hrubě ho od sebe odstrčím. Povzdechne si.
,,No a v čem je teda problém?" našpulí rty a vypadá vážně komicky. Musím se držet, abych se nerozesmála.
,,Koupil si Rebecce dost drahý mobil. K devátým narozeninám, podotýkám," pronesu pevně a on mýkne rameny.
,,No a? Já svůj první lepší mobil dostal už v první třídě," mlaskne a já vydechnu.
,,Ano, ale pokud se k ní budeš chovat tímhle způsobem, tak ti přeju zažít si s ní pak tu pubertu," zvýším trochu hlas.
,,Tím chceš jako říct co?" nakloní hlavu na stranu. Vůbec nic!
,,Že ji hrozně rozmazluješ," řeknu klidně. Což je pravda. Ten pokoj, teď ten mobil. Chová se k ní pořád jako k malé holčičce a ona si to samozřejmě nechává líbit. Na tom není nic špatného, ale co je moc .. to je prostě moc.
,,To není pravda," brání se. Ne?
,,Aha? Takže mi chceš říct, že koupit malý holce mobil za tisíc dolarů je normální? Nebo ten pokoj .. A pak taky ten notebook, co má v pokoji. To že jsme měli něco v plánu, třeba nákup a pak se malá měla učit do školy. A cos udělal ty? Princezničce se nechtělo takže jsme místo toho jeli na pouť."
,,No a? Tak se z toho třeba poto .. Jsou to moje peníze a já si s nima můžu dělat, co chci."
,,Jo, ale Rebecca není tvoje dcera," vypustím z pusy něco, co bych nikdy v životě neřekla. Kruci! ,,Damone, já to-"
,,Ne, máš pravdu. To je fuk." prohrábla jsem si vlasy. Já jsem pitomá.
,,Kam jako jdeš?" zarazím se když si obleče přes tričko bundu. A tentokrát to určitě sranda není.
,,Nejsem tvůj manžel, aby ses starala, ne?" odsekl mi stejnou narážkou jako jsem to udělala já. Hm, jasně. Prošel kolem mě a nevěnoval mi jediný pohled. Alarick zrovna vešel do kuchyně.
,,Co se stalo?" zeptal se mě překvapeně.
,,Jsem blbá, nic víc .. Můžeš jít prosím za ním? Se mnou asi mluvit nebude," povzdechnu si.
,,Jo, určitě," přikývne a odloží talíř do dřezu. Pak se vydá za svým nejlepším kamarádem.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...