40. Kapitola

568 14 0
                                    

Z postele jsem se zvedla až něco okolo desáté hodiny a dost mě bolely záda. Vlastně ne jen ty. Měla jsem bolavé celé tělo. Řekněme to tak, že to bylo včera trochu ... divoký. Každopádně s takovou půjdu snad do předčasného důchodu. Vážně horkotěžko jsem došla do kuchyně a posadila se ke stolu.
,,Byl bys tak hodný a udělal mi aspoň kafe?" zeptala jsem se Damona, který zrovna četl něco v novinách. Zvedl ke mně svůj pohled a přikývl. Jak kdyby si nemohl obléct to tričko. Sklonila jsem zrak a zadívala se na své prsty. Jistota.
Ucítila jsem jeho ruce, které si mě k sobě za boky přitáhly. Vpíjel se mi svýma očima do těch mých. Tohle je prostě neuvěřitelné. Když jsem byla mladší, no mohlo mi být tak patnáct, přála jsem si kluka který bude hodný, pěkný, chytrý, pozorný, milý a bude prostě jako já. Nevinný. Jak jsem se ještě tehdy mohla nazývat. Jenže teď tady stojím v objetí rozhodně ne kluka, ale muže který je ... úplně jiný než všechny mé dosavadní představy. Není pěkný, ale prostě sexy nebo k zulíbání. Chytrý ... hm svým vlastním způsobem. Spíš příliš vychytralý, ale tak budiž. Pozorný když se zadaří, milý většinou a jestli je jako já?
Když jsme se poznali byla jsem prostě nevinná sedmnáctiletá holka a on byl o dobrých devět let starší než já. A i přesto mě to k němu táhlo víc, než k někomu koho jsem si vysnila. Protože Damon je často bezdůvodně protivný a nálady se mu mění víc než holce při jejich dnech a taky je neuvěřitelně sobecký a je dost možné že bych ho klidně mohla nazvat nadřízeným prasetem, samozřejmě jen v tom dobrém slova smyslu. A přesto ho miluju. To prostě člověk nepochopí.
,,Daie," zamumlala jsem, protože jsem věděla k čemu tohle vše zase směřuje. Odstoupil ode mě a olízl si rty. Je to děs. Fakt že jo. ,,A laskavě s tím přestaň," vyfoukla jsem a on pozvedl pobaveně obočí. Znovu si olízl ret.
,,S čím jako?" pousmál se nevinně. Ach jo, ach jo a ach jo. To je hrůza.
,,Není to fér," odfrkla jsem si podrážděně.
,,Jo a co?" ušklíbl se a založil si ruce na hrudi. Já se z něho zblázním.
,,Doháníš mě k šílenství. Ani to blbé tričko si nemůžeš obléct a pořád tady pokoušíš mé hranice, aniž by sis to uvědomoval," povzdechnu si a napiju se kávy, kterou mi položil na stůl. Na jeho tváři se objeví náznak nepochopení.
,,A co je na tom? Vždyť jsme spolu, ne?" zase to olíznutí rtu.
,,Jo, to jo. Ale není to fér, protože bys mohl mít jakoukoliv holku, co si zamaneš a já s tebou evidentně nedělám vůbec nic, když dokážeš být tak .. příšerně klidný," zafuním a on mi věnuje překvapený pohled. Taky bych se na sebe dívala jak na debila. Nechápu co to furt melu. Měla bych toho nechat.
,,Renesmee, ty ses pomátla? Žádná jiná holka se mnou nedělá to co ty. Jen ty to neumíš tak dobře skrývat," pokrčí rameny. Ne to vážně neumím. Dopita jsem svou kávu.
,,Dokaž to," poručila jsem mu. Zamračil se a pak zavrtěl hlavou.
,,Ne, nerad nechávám své emoce a city bez ochrany," zamítl to.
,,Jak ti mám teda pak věřit," odvětím zoufale. Zarazil se.
,,Fajn, tak dělej co myslíš a uvidíme," mýkl rameny. Bože, co se to teď chystám udělat ..
Popadla jsem ho za ruku a dovedla do naší ložnice. Položila jsem ho na postel a sledovala jeho výraz. Zřejmě vůbec nevěděl, o co jde. A já taky ne. Tohle jsem nikdy nedělala, ale umím si představit kolik už to holek dělalo jemu. Přerývavě jsem se nadechla a sebrala v sobě všechnu odvahu, co jsem našla. Začala jsem mu rozepínat pásek u kalhot a on to nejspíš pochopil.

Pohled Damona
Renesmee mě pořád nejistě pozorovala. Byla odvážná .. to se ji muselo nechat. Nic takového bych od ní nečekal. A i přestu její znatelnou nervozitu si pomaličku do pusy zasunula celou jeho délku. Oh, bože.
,,Jo?" zeptala se tiše a já místo odpovědi jen hlasitě zavzdychal, což byla podle mě dodatečná odpověď.  Jasně že JO! Vždyť to byla Renesmiina pusa a její jazyk. Byla to prostě Renesmee. I kdyby na to byla úplné kopyto, což rozhodně nebyla, stejně by se ten její pokus ničemu nevyrovnal.
Ona dál vytrvale pokračovala ve své práci a ... prostě páni. Její doteky byly jemné a zkusmé a přesto jsem z ní šílel.
,,Panebože, Renesmee," vzdychl jsem a mé vzdechy ji byly myslím jasnou odezvou. Vytáhla si ho z pusy a začala ho třít jen rukou v rychlém tempu. Netrvalo dlouho a udělal jsem se. Jí do pusy.
***
Ahoj :D
Trochu úvhylnější část, ale to přece neuškodí .. když mají ten volný barák. Příště už se na scéně zase objeví David.'

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat