Pohled Damona
Položil jsem peníze za dnešní oběd na stůl a samozřejmě nechal i nějaké dížko, aby se neřeklo. Už jsme se zvedali k odchodu, když jsem spatřil postavu, kterou bych poznal naprosto kdekoliv. Renesmee si ho taky všimla. Do restaurace zrovna vešel David s vysokou a roztomilou blondýnkou po boku. Pevně jsem doufal, že si nás nevšimne, ale marně. Otočil se našim směrem a já se setkal s jeho pohledem. Trochu mě zarazil monokl, který se mu nádherně rýsoval pod okem a menší šrám nad horním rtem.
,,Tos mu udělal ty?" vydechla Renesmee a pootočila se na mě. Mýkl jsem rameny. Teď se ji muselo zdát, že je mi to úplně u prdele, ale .. jo bylo mi to jedno.
,,Nejspíš jo. Vadí?" pozvedl jsem obočí. Prudce zavrtěla hlavou a letmo se koukla jeho směrem.
,,Ne, ne. Jen .. Nech to být," nakrčí obočí jako to dělává vždycky, když se ji něco nelíbí. Povzdechnu si. Chtěl jsem ji na to něco říct, ale to už k nám přišel jmenovaný se svou dnešní společnicí po boku.
,,Vás bych tady nečekal," pronesl pobaveně a vážně nenápadně se zadival na mou přítelkyni, aby ji následně věnoval úsměv.
,,Taky že už jsme na odchodu," zavrčel jsem a přitáhl si Renesmee k sobě. Jo, jsem vážně majetnický, ale co je moje, to je moje.
,,Jo," přitakala Renesmee tiše a stiskla mi ruku. Mlčky jsme se vydali ven. Ten idiot mi dokáže kompletně zkazit celý den. Už jen to že ho vidím je na mě moc.
Nastoupili jsme do auta a i většinu cesty domů jeli mlčky. Až ona po chvíli to ticho prolomila.
,,Ehm, jdeš dneska ještě do práce?" zeptala se nejistě. Jednu ruku jsem sundal z volantu a položil ji na její stehno.
,,Ne, a promiň že jsem byl zase tak protivný," povzdechnu si a ona se slabě usměje.
,,Vždyť o nic nešlo," zamumlá a nehty mi přejede po ruce na její noze. Věnuji ji nepatrný úsměv a obrátím svou pozornost zpět na silnici. Po pár minutách zastavím před našim domem, ale ani jeden z nás se nehne. Oba sedíme jako přikovaní k sedačkám od auta a já ji svou rukou doslova drtím stehno. Není slyšet nic, než naše zrychlené nádechy a výdechy. Nejsem si úplně jistý, jak bude na tohle reagovat .. ale tak za pokus nic nedám.
****
Pohled Renesmee
Abych řekla pravdu, nechtělo se mi jen tak nečinně sedět v autě, když bylo jasné že v nás naše touha jenom vře. Abych řekla pravdu, byl tu jistý problém. Oba už jsme možná věkově byli dospěli víc než dost, ale pokud jde o naši psychiku, chovali jsme se jako nadržená prasata, která ještě neměla za sebou ani střední školu. A moje úvaha se prokázala ve chvíli, kdy se nalepil svými rty na mé. Samozřejmě jsem ráda začala spolupracovat, protože .. přiznejme si to, tenhle muž byl sexy a byl jenom můj, ano dámy můj. A asi se ptáte, proč jsme nešli jednoduše do domu? Ehm, jednoduchý. Před našim domem stálo auto, které patřilo Kaiovi a logicky s ním přijel i Enzo a nejspíš teď byli u nás doma. Teda spíš určitě. A Damonovo auto má tmavé skla, tudíž by v tom asi nemusel být rozdíl. Kdyby tu nebylo tak zatraceně málo místa. Ale jak jsem řekla .. nadržená prasata na střední škole. A to, vážení, jsem matka skoro dvou dětí. Ale když máte doma tohohle elegána, který je exempláŕem mužské dokonalosti a dokáže mě přivést k šílenství jen blbým úsměvem, pak asi nějaký problém mít budu. A nejspíš právě proto teď ležíme na sklopené sedačce v jeho předraženém autě a vydýcháváme orgasmus, kterého jsme docílili při našich hrátkách v tomto malém prostoru. Je to šílené. A víte co bude ještě horší? Náš příchod do domu, protože pochybuju že je něco, co by ti dva magoři u nás doma nezaregistrovali.
,,Hezký rozcuch, drahý," ušklíbla jsem se, když jsme si to mířili k našim vchodovým dveřím, samozřejmě oblečení. Damon si rukou prohrábl vlasy, ale výsledek byl úplně nulový. Prostě tohle člověk nezakryje. A já ani nechtěla vědět, jak vypadám já. Dveře se otevřely ještě dřív, než jsem stihla vyndat klíče z kabelky.
,,No konečně," vypískl Kai jako malá holka a já pozvedla tázavě obočí. Damon se ušklíbl a vzal mě za ruku. Stiskla jsem mu ji a vydala se s ním za našimi přáteli. ,,Jak bylo?" zeptal se a popravdě ... věděla jsem, že se ptá na sex, protože to byl Kai. I Dai to věděl, ale copak jsme nějací zvrhlí zvířata, abychom jim odpovídali? Eh, tak pardon. Možná jsme ale tohle je snad soukromé, ne?
,,Oběd byl úžasný," přikývl Damon a věnoval mi ten svůj sexy úsměv pod kterým jsem se malém roztekla. Zase.
,,A dezert?" pozvedl obočí Enzo. Ehm, otázka která znova nebyla myšlena zrovna dvakrát slušně.
,,Dezert byl na tom všem samozřejmě nejlepší," pokrčil Damon rameny a i před nimi mě dlouze a vášnivě políbil. Klidně bych si dala ještě jeden dezert jako.
,,Ale v autě?" mlaskl nespokojeně Kai a zavrtěl nad námi hlavou. Damon mu ukázal prostředníček.
,,Tak když v našem domě obzajtujete vy dva idioti?" připomněla jsem jim a oni se na mě zadívali "ublíženě". Taky vás miluju, kluci.
,,Takže teď jsi nám definitivně přiznala, že jste si dali rychlovku v autě," zašklebil se Enzo a pohodlně se natáhl na naši sedačce. Heyyyy!!!
,,Takže za a) přijde ti, že taková půl hodinka je rychlovka?" pozvedl pobaveně Damon obočí.
,,Jo a za b) ty boty s té pohovky nebo vás zabiju," zasyčela jsem. Chudáček moje bílá kožená pohovka. Takhle ji hnusně špinit. I když .. ona už toho zažila. Enzo a Kai propukli v nehorázný záchvat smíchu.
,,Ty? Však ty bys-" koktal Kai mezi záchvaty smíchu a já se zamračila. To je sprostý! A samozřejmě ty nohy pryč nedali.
,,Pokud ty nás zabiješ, tak já budu asi vážně v hrobu brečet smíchy."
,,Damone!" obrátila jsem se na svého přítele, kterému už taky dost cukalo v koutcích. Zrádce.
,,Lásko, promiň, ale oni mají pravdu. Jseš prostě křehká," pokrčil rameny. Praštila jsem ho pěsti do ramene, ale on vypadal že to snad ani nepocítil.
,,Hm, tak máš večer smůlu," zamumlala jsem mu do ucha a on mi věnoval překvapený pohled. Odkašlal si, aby zahnal smích.
,,Hele, vy dva .. fakt toho nechte. A ty nohy dolů. Já vás totiž klidně zmlátit můžu," poručí jim Damon a oni se vážně přestanou smát, i když dost neradi. A i ty nohy dali dolů. Jedna nula pro mě, pánové.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...