Pohled Damona
Opřel jsem se zády o zábradlí na terase a změřil si ho odměřeným pohledem. Ani jednou se na mě za tu chvíli nepodíval.
,,Vysvětlíš mi ten včerejšek nebo to mám řešit jinak?" odfrkl jsem si. Konečně zvedl zrak od svých pohybujících se prstů a zadíval se na mě.
,,Co bys chtěl vysvětlit?" vydechl a v jeho tváři jsem spatřil náznak pobavení. Jo, jasně.
,,Přestaň ze sebe dělat debila, prosím tebe," založil jsem si ruce na hrudi a sjel ho naštvaným pohledem. Byla to moje přítelkyně a nechci aby se se ji kdokoliv jiný dotýkal.
,,Okey tak teda .. Nevím. Asi alkohol a nemůžu za to, že máš tak sexy holku," pokrčil rameny jako by tady vůbec o nic nešlo. Oh, omyl. Já ho seru fakt.
,,Tak to teda řeknu takhle .. Ještě jednou se na ni třeba jen podíváš, tak to nepřežiješ. Já se fakt nehodlám zahazovat s nějakým nevychovaným spratkem. A můžeš být rád, že tě nevyhodím," zavrčel jsem na něj a on se na chvilku zarazil. Pak jen mýkl rameny.
,,Fajn," odpověděl. No skvěle. Aspoň, že si rozumíme. Prošel jsem kolem něj a vydal se zpět do domu. Bylo mi úplně ukradené jestli jde za mnou nebo ne. Došel jsem do kuchyně a postavil s vedle Renesmee. Koukla po mně a věnovala mi rozpustilý úsměv.
,,Hey, Salvatore, můžu mít otázku?" zašklebil se Kai a já obrátil svou pozornost na něj. ,,Spíte tu od včera a už takový bordel?" mlaskl nespokojeně a zvedl ze země dva kousky oblečení. Moje tepláky a tílko moji drahé. Eh .. ups.
,,To je asi ještě z vybalování krabic," pokrčila Renesmee rameny a vzala Kaiovi věci z ruky. Šla je odnést nahoru a moje matka šla za ní.
,,Tady byla zase dost perná noc," ušklíbl se Enzo. Zavrtěl jsem se smíchem hlavou. Vzpomněl jsem si na dnešní ráno. Sakra.
,,Co kdyby ses raději nestaral?" vyštěknu po něm napruženě. Do místnosti se vrátí i Alex a postaví se po boku Kaie, který stojí ode mě nejdál.
,,Damone, Damone .. ty bys potřeboval i něco jiného než sex," pošklebuje se Kai. S Rickem si vyměníme významný pohled.
,,A co by podle tebe potřeboval," ozve se Alarick po chvíli. No, to by mě zajímalo, co z nich zase vypadne.
,,No, tak možná by se o něj holka mohla trochu postarat, ne?" zamyslel se Enzo. Nechápavě jsem se na něj podíval.
,,No tak trochu péče před sexem," shrnul to Kai. Přesně v tu chvíli se ve dveřích kuchyně objevila moje přítelkyně a trochu se zarazila. ,,Jee, zlatíčko, pojď sem. Zrovna o tobě se mluví," spráskne ruce jeden z mých postižených přátel. Renesmee vytřeštila oči a zděšeně se na mě podívala.
,,Já nic neřekl," hájil jsem se. Místo aby šla za Kaiem, opřela se o linku vedle mě a zkoumavě se na něj podívala.
,,Proč o mě?" naklonila hlavu na stranu. Kai a Enzo se ušklíbli.
,,No že by neuškodilo trochu předehry před-" začal Enzo, ale ona ho to nenechala ani doříct.
,,Ježíš! Starej se raději o svůj sexuální život, ano?" zavrčela na něj.
,,Jo, to je moje holka," přitáhl jsem si ji do objetí a políbil ji do vlasů. Pousmála se a jednu ruku mi dala kolem pasu.
,,Oh, kurva! Já to věděl," vykřikl Kai. Nevšímal jsem si ho. Ať si mele co chce. ,,No ani mi neříkej, že Renesmee ti-" začal se smát.
,,Nezáviď," ukázal jsem mu prostředníček a on se přestal smát.
,,No, ale tak to není fér," obrátil a Renesmee pobaveně pozvedla obočí.
,,Vy jste fakt prasata. Všichni," zavrtěla se smíchem hlavou a vydala se ke dveřím, protože někdo zvonil. Ušklíbl jsem se a sledoval ji jak se vzdaluje, až úplně zmizela za rohem v obývacím pokoji.
,,No, tak vy se nezdáte. Obzvlášť do té tvoji bych to neřekl," zašklebil se Enzo. Oni si ze mě už fakt dělají prdel, ne? Co je jim furt do toho. Chtěl jsem jim něco odseknout, ale ucítil jsem stisk své ruky. Zadíval jsem se na osůbku, která mě tahala za rukáv trička.
,,Čauky, princezno," usmál jsem se na ní a vysadil ji na linku takže teď seděla vedle mě.
,,Já mám zítra narozeniny!" vykřikla nadšeně. Už zítra? Sakra.
,,No jo, už budeš velká slečna," usmál jsem se na ni. Ani jsem si neuvědomil jak ten čas rychle utíkal. Týdny se měnily v měsíce a měsíce v roky ..
,,Jop," oznámila pyšně.
,,A kolik pak ti bude, prcku?" prozpěvoval si Kai. Rebecca se zamračila. Nenáviděla když ji někdo říkal prcku.
,,Ty si prcek," vyplázla na něj jazyk. ,,A náhodou už mi bude devět," odsekla mu. Zasmál jsem se a pohladil ji po vláskách.
,,A svůj nový pokojíček vidět nechceš?" zeptal jsem se ji.
,,Chci! Chci!" vykřikla a seskočila na zem. Vzala mě za ruku, abych ji tam dovedl.
,,Tak pápá. My si tady dáme nějaký dobrý alkohol a ty se běž věnovat otcovským povinnostem," poškleboval se Enzo.
,,Nechte si chutnat," zavrtěl jsem hlavou a dovedl malou do prvního poschodí k jejímu pokoji.
,,Jeeeeee, to je boží!" vykřikla nadšeně a rozhlížela se vyjukaně po místnosti. ,,Hustý! Já tady mám i notebook?" zapištěla a já ji pozoroval ode dveří.
,,Takže se ti to líbí?" usmál jsem se na ni.
,,Jo! Je to úžasné! Až sem pozvu kamarády na oslavu budou koukat! Můžu že jo?" obrátila se na mě.
,,Jestli chceš," přikývl jsem.
,,Děkuju," objala mě a políbila mě na tvář. ,,A co pokoj pro brášku? A váš?" zeptala se a koukla na mě. Vzal jsem ji za ruku. Nejdříve jsem ji vzal do pokoje pro budoucí dítě.
,,To je tak hezký!" rozplývala se. Nakonec jsem ji ukázal naši ložnici. Zírala s otevřenou pusou. ,,Tak to je hustý," kývla uznale.
Poté jsem s ní obešel i zbytek domu. Pokoje pro hosty, knihovnu, kino, bazén ... Celou dobu byla nadšená z každé maličkosti.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...