Probudila jsem se a Damonovi ruce mě pevně objímaly kolem pasu. Jemně jsem je odstrčila pryč, abych se mohla zvednout z postele, protože jsem měla fakt hlad. Jakože doopravdy. Sebrala jsem si z nočního stolku mobil a jen tiše doufala, že někdo vybavil i ledničku. Jasně že jo.
Vytáhla jsem si z té krabičky plné jídla vajíčka. Jo, bylo úplně normální jist ve čtyři ráno smažené vajíčka .. Ale to přece není moje vina.
Seděla jsem u stolu a dojídala poslední sousto myslím .. čtvrtého vajíčka. Brzy budu jak sud .. měla bych se trochu krotit. Najednou jsem ucítila pevný stisk rukou kolem mého pasu a málem přepadla i s tou židlí dozadu. A pokud nebudu jako sud, dostanu infarkt.
,,Ještě tišeji bys chodit nemohl," otočím se na svého přítele, který se zakucká smíchy. Jako vážně .. to už mu přijdu dokonce i k smíchu. ,,Jasně a ještě se mi směj. Ty seš fakt debil," zavrčím podrážděně a zvednu se od stolu. Když odsouvám židli, schválně do něj narazím.
,,Tak když máš celou pusu mastnou od toho jídla, které sis tady vytvářela před šestou ráno," ušklíbne se. Cože? Začnu si okamžitě otírat pusu a neuvědomím si, že to dělám tílkem, které jsem si musela nadzvendout, aby dosáhlo až k mým ústům.
Všimnu si že jeho pohled spočinul na mé teď nahé kůži na břiše. Sakra ... zapomněla jsem na ten včerejšek. Chci si ten kus látky stáhnout zpátky, ale Damon je rychlejší.
,,Myslím že to tričko teď nebudeš potřebovat," zamumlá a přetáhne mi ho přes hlavu. Překvapeně se na něj podívám, ale nekomentuju to. Přisaju se svými rty na ty jeho a vychutnávám si kouzlo okamžiku. Tedy až do doby, kdy mě svým tělem natiskne na linku. Trochu se od něj odtáhnu, ale ruce mám pořád za jeho krkem.
,,Necheš to snad dělat tady v téhle kuchyni a na téhle lince, že ne?" pozvednu pobaveně obočí a on si olízne ret. Je to sexy.
,,No, kdyby bylo potřeba, klidně bych tě přehnul přes ten stůl," poukázal na kus nábytku za námi a znovu mě políbil. Měla jsem vážné obavy, že to mysli vážně, takže jsem ho raději popadla za ruku a odtáhla do naši ložnice.
Povalil mě na postel a už ani nebylo potřeba nic moc sundávat. Moje kraťásky se teď momentálně povalovaly někde na schodech a pokud jde o jeho tepláky ... sama nevím. A on spí bez trička takže ... Jo.
V téměř rekordním čase mi sundal i podprsenku a poté i mé spodní prádlo. Už už jsem mu chtěla stáhnout jeho boxerky, ale .. vždyť on byl na mě včera vlastně hnsunej. A ještě pár minut zpátky se mi smál. Zamračila jsem se a odtáhla se od něj.
,,Hey, tak teď už si ze mě fakt děláš prdel, ne," zadíval se na mě podrážděně. Tss, ještě k tomu je i sprostej. Hm ...
,,Ne," vypláznu na něj jazyk a přetáhnu si přes nahé tělo peřinu. Damon mě vyjukaně pozoruje a hrudník se mu zvedá při pravidelných intervalech dýchání. Ani jsem se neodvážila podívat na jeho boxerky, protože to bylo víc než jasné. Potlačila jsem smích.
,,Aha, takže si mám dát jen další sprchu," pozvedl nafoukaně obočí. To asi stačit nebude. Vždyť je nadržený jak prase.
,,Myslím že raději dvě sprchy, drahý," pousměju se nevinně. Vyfoukl vzduch z plic.
,,Co ses rozhodla být jeptiška nebo co," zamrmlal když se zvedal z postele, ale celou dobu mě propaloval pohledem. To vůbec není špatný nápad.
,,Hm, dobrý nápad," pokrčila jsem rameny a zastrčila si pramen vlasů za ucho, protože se mi furt pletl do tváře.
,,Bože .." zanaříkal. No tak teda ne. Já už budu hodná.
,,Chceš pomoct s tou sprchou?" pozvedla jsem neznatalně obočí. Netrvalo mu ani tři vteřiny a už se tisknul svým tělem na to mé a táhl mě do společné sprchy. ,,Eh, to má být ne?" zalapala jsem po dechu mezi polibky. Trochu se ode mě odtáhl a sjel mě rychlým pohledem.
,,Co myslíš?" ušklíbne se a znovu spojí naše rty. Asi si umíte sami představit, jak naše společná sprcha dopadla.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanficUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...