Seděla jsem zrovna u baru a popijela jednoho panáka za druhým. Naštěstí tento týden byly podzimní prázdniny a tak Becca byla u mojí mámy a já nemusela chodit do práce. A rozhodně jsem nepila jen tak, protože bych se nudila. Snažila jsem se utopit svůj smutek ve vodce. Damona už jsem neviděla skoro dva týdny a bylo mi z toho fakt na nic. Ale naštěstí už začal působit alkohol.
,,Ten chlápek tamhle vypadá jako pěkný magor," začne se smát Patty s kterou jsem dneska šla pít. Je to moje kolegyně z práce a narozdíl ode mě má úžasný manželství a ještě lepšího manžela. Jenže teď jsme obě totálně na mol.
,,Ten jeho knír," dodám a obě vybuchneme smíchy. Vezmu si z baru panáka a kopnu ho do sebe na ex. Jenže přesně v tu chvíli mi Patt řekne něco, co mě donutí se rozesmát a vyprsknu vodku všude kolem.
,,Dámy, nerad vás ruším, ale myslím, že už to pro dnešek stačilo, ne?" přikloní se k nám barman. Patty by s ním snad i souhlasila, kdybych se do toho nevložila já.
,,Tss, ty si nějachej kuš id-idrota, ne? Nemůžeš ňám pšece rozšovať!" zasměju se. Ani nevím jestli jsem ty slova vyslovovala správně, protože už se mi dost motal jazyk.
,,Rozkazovat vám asi nemůžu, ale přestat vám nalévat už můžu," pokrčí rameny. S Patty se na sebe pobaveně podíváme.
,,Ty si še moooooc zbláznil," odseknu mu a on nademnou jen zavrtí hlavou. Patty si vytáhne mobil z kabelky a přečte si esemesku, která ji přišla. Povzdechne si.
,,Mňo, můj mančel uš mě čeká pšed balem. Tak papa," začne se zvedat a já si odfrknu. Klidně mě tady nech pít samotnou. Tss, ta je sprostá! Tímhle u mě holčička skončila.
,,Chci dalčí panáčky," přikážu barmanovi a ten si nade mnou povzdychne. Chvilku na mě hledí a pak přikývne.
,,Naleju ti poslední a pak by sis měla sehnat nějaký odvoz," poradí mi. Jooo, to by bylo super. Aspoň bych nemusela jít pěšky. Hihi.
,,A jakej odvoz, kdyš na mě všeci kačlou," vypiju svého posledního panáka vodky. Barman se natáhne po mém mobilu, co leží vedle mě. ,,Hey, to je moje!" zakňučím podrážděně. Jenže on si mě nevšímá. Přiloží si mobil k uchu. Přestanu ho poslouchat a hlavu si položím na studenou desku. Všechno se se mnou točí. Myslím, že ten muž říkal, že pro mě někdo přijde, ale jistá si tím nejsem. Snad po necelé hodince mi někdo poklepe na rameno. Otočím se a překvapí mě koho vidím.
,,Damonkuu! Ty šiš na mě ještě všpomněl? No to je taaaaak milé," začnu se smát a chci se zvednout z barové stoličky. Místo toho spíš spadnu, takže mě Damon chytí za paži.
,,Tak ty jsi dobře nalitá," odfrkne si. Otočí se na barmana a podá mu peníze. Jenže mě naštve to, co říkal.
,,Co to meleč- meseš- meleš?! Já šem upeeeee stříclivá," pokrčím rameny. Damon pozvedne obočí.
,,Vždyť jo," ušklíbne se a pořád svírá mou paži.
,,Ale víš čo ti povím? Dneška ti to fakt seknee. Teda jako všycky, ale dneska mooooc," směju se jako blázen. To už vyjdeme z baru a míříme nejspíš k jeho autu.
,,To víš, že jo," odpoví mi. Zamračím se. On je na mě taaak hnsunej a já mu přitom nic neudělala. Teda ... no jo.
,,Nech tohooooo, já tě m-miluj-miluju," vykoktám ze sebe.
,,Vynech prosím tě slova, které mají víc než dvě slabiky," pořadí mi. Zamyslím se. Otevře mi dveře od auta.
,,Čo v tom autě bušem dělat?" zadívám se na něho pobaveně.
,,V tom autě pojedeme domů," řekne mi. Hm ... to je blbý.
,,A víš vůbeč, co všechno by se tam ječtě dalo dělat?" položím mu své ruce za krk a on je kupodivu neodstrčil.
,,Ne to vážně nevím, ale ty budeš asi informovanější," zavrtí hlavou.
,,No jašně! Mohli bychom ši to rozdat v autě," začnu se smát.
,,Víš co o tom si můžeme promluvit zítra, až budeš střízlivá," doporučí mi a už odstrčí mé ruce. Smutně se na něj kouknu.
,,No a pušinku taky nedoštanu," založím si ruce na hrudi.
,,O pusinky si můžeš říkat možná tak víš komu," protočí očima.
,,Ajaj, někdo je tady pošád naslanej. Ale já necu Alexe. On je fuj," zamračím se a chci udělat krok směrem k němu, ale zakopnu a málem spadnu, ale on mě chytí za pas. Zadívám se na něho. Jeho obličej je tak blízko mého. Chci ho políbit, ale on se odtáhne.
,,No tak už pojedeme nebo se tu ještě zabiješ," řekne a jemně mě požduchne k autu.
,,Ty všetko mušís pokažit," vyhrknu naštvaně a posadím se do auta. Na tohle už mi neodpoví a rozjede se pro mě neznámo kam.
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
Fiksi PenggemarUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...