Z pokoje jsem vyšla, až k večeru a to jen z toho důvodu, že mě přepadl nehorázný hlad. Jo, dost mi vyhládlo. Otevřela jsem ledničku a chvilku do ní zírala. Neměla jsem absolutně na nic chuť nebo možná jo, ale to tady zrovna teď nebylo. Se zafuněním jsem zavřela tu krabici jindy plnou jídla a otočila se. Překvapila mě trojice kluků, kteří zrovna přicházeli a něčemu se hrozně smáli. Obzvláště Enzo a Kai.
,,Přijde vám něco k smíchu?" obrátila jsem se na ně s pozvednutým obočím. Rick už teď vypadal dost střízlivěji a spytavě se na mě zadíval.
,,Jojo a naše vtipná historka zahrnuje i tebe," ušklíbl se Enzo a Kai vybuchl smíchy. Alarick je oba naštvaně praštil do ramene.
,,A proč mě?" nakrčila jsem čelo. Enzo nasadil vážný výraz.
,,Noo, prý jste s Damonem měli dneska vášnivý odpoledne," vyprskne smíchy Kai. A Enzo hned po něm. Cítím že jsem úplně červená. Vážně to šlo až tak slyšet? Ježíš ...
,,Co řešíte?" ozve se Damonův hlas. Všichni se na něj otočíme. Zrovna si natáhl přes hlavu tričko. Olíznu si ret. Sakra.
,,No tak teď je to jasné," přitaká Enzo, když se koukne na mě a pak na Damona. Ten si ho změří nechápavým pohledem.
,,Tady se prostě píchalo," vykřikne Kai s úšklebkem. Přesně v tu chvíli vešla do kuchyně Emma s Rebeccou těsně za zády. Pobaveně pozvedla obočí, ale nekomentovala to.
,,To je zase keců," zamrmlá Damon pobaveně a začne se věnovat Rebecce. Já se mezitím přemístím zpátky k ledničce s naději, že teď už mi něco ťukne do nosa.
,,Snad nechceš popřít, že jste pícha-" přeruším Kaie dřív než to stihne doříct.
,,Slušně, prosím," zavrtím se smíchem hlavou. Alarick nad námi zavrtí hlavou a vydá se do vedlejšího pokoje.
,,Koukej, Rebecco .. my mysleli jakože pichat, když se píchneš o jehlu nebo tě píchne včela. Prostě to píchne," začne ji vysvětlovat Enzo.
Daie se přemístí ke mně a obejme mě kolem pasu. Políbím ho na rty a následně se od něj odtáhnu a opřu si hlavu o jeho hrudník. Nevšímám si vysvětlování kluků a smějící se chvíle do doby, než se to Kai rozhodne zhrnout.
,,No prostě a jednoduše ti dva spolu šuk-"
,,Rebecca!" zakřičíme s Damonem najednou. On jen protočí očima.
,,Ti dva spolu spali," rozhodne se to udělat jinak. Pobaveně si odfrknu. Prostě to musel nějak vymyslet. To by jinak nebyl on.
,,A to vadí?" zamrkala nechápavě Rebecca a přešla pár kroků, aby byla u mě a Damona. Zavrtěla jsem hlavou a vzala si ji do náruče.
,,Ne, jen tady tyhle páka neví, co říkají," zašeptám ji do vlasů. Začne se smát. Posadím ji na linku.
***
Pohled Damona
To by mě vážně zajímalo, kterého debila napadlo, aby se chodilo do práce i v sobotu. No jasně, je to moje firma. Takže mě. Já fakt nejsem normální. A navíc ještě tak zatraceně brzo. V tuhle dobu o víkendu mají lidi ještě půlnoc. Není ještě ani osm.
Malém bych ve své kanceláři usnul, kdyby mi nezačal zvonit mobil. Otevřu oči a natáhnu se po mobilu ležícím na stole. Nějaké číslo které rozhodně v kontaktech uložené nemám. Přijmu hovor.
,,Salvatore, prosím," řeknu do telefonu rozespale a na druhé straně se ozve energický, mužský hlas.
,,Dobrý den, volám ohledně nabídky práce ve vaši firmě. Chtěl bych se zeptat, jestli je místo stále volné? A pokud ano, mohli bychom se domluvit na schůzce?" Pomalu nestačím jeho slova vnímat. Kruci .. vždyť je vážně brzo. Tohle budu na poradě muset vyřešit.
,,Ano, ano. Místo je stále volné a vzhledem k tomu, že jste zavolal téměř ihned vám samozřejmě dáme přednost. Jen byste příště měl volat na mou sekretářku, protože je to vždycky jistější," oznámím profesionálním hlasem a odkašlu si.
,,Chtěl jsem mít jen jistotu, pane Salvatore. A mohl byste ještě dneska?" zeptá se mě.
,,To vám teď vážně říct nemohu. Co kdybyste zavolal tak za hodinku mojí sekretářce a ta vás už přepojí. Jak se vlastně jmenujete? Ať vím že jste to vy."
,,David .. David Reynolds," prohlásí pyšně. Reynolds? To jméno mi něco říká ... No jasně. Ale to přece není možné.
,,Není náhodou váš otec Timothy?" zeptám se a mírně se zamračím. Na druhé straně je chviličku ticho, ale poté se v mobilu ozve kladná odpověď. Tak to úplně mění situaci. ,,Mh, tak .. ve dvanáct vás budu očekvát u sebe v kanceláři. Na recepci řekněte, že jdete za panem Salvatorem a máte domluvenou schůzku," řeknu.
,,Dobře, nashledanou."
,,Nashle."
ČTEŠ
Falling I Think I'm For You
FanfictionUž je to sedm let, co Renesmee odjela od Damona. Ačkoliv na něho pořád nemůže zapomenout, snaží se žít normální život se svou šestiletou dcerkou Rebeccou. Jenomže osud je velmi nevyspytatelný a tak se tahle dvojice znovu setkává. Co s nimi udělá je...