14. Kapitola

773 28 0
                                    

Pohled Damona
Měl jsem na Alexe takový vztek, když jsem ho viděl v té ložnici oblékat si tričko. A ještě víc, když jsem si všiml, že je to přesně to, o co mu šlo. Kdyby si aspoň Renesmee nechala ty debilní kecy a řekla to rovnou. Ho jsem nechal být, protože bych ho jinak musel snad zabît. Snažil jsem se ten vztek držet k sobě, protože bych asi úplně vypěnil.
Teď jsem seděl u baru a popíjel už snad desátou skleničku bourbonu. V hlavě už jsem měl všechno dost rozmazané a to byl přesně účel. Nechtěl jsem myslet. Jediné co vím je, že bych to do ní prostě neřekl. Docela mě i zklamala.
,,Ahoj," uslyším milý hlas vedle sebe a otočím se. Těsně u mě stojí vysoká blondýnka a zřejmě toho má už taky dost v sobě. Pokývnu ji na pozdrav. ,,Proč tady sedíš tak sám?" zasměje se a položí mi svou hubenou ruku na rameno. Nesedím sám, čekám až se můj nejlepší přítel konečně uráčí přijít.
,,Na někoho čekám," odpovím ji s nezájmem. I přesto co jsem řekl Renesmee, nemám na žádnou děvku dneska náladu. Pokrčí rameny a odtáhne se ode mě.
,,Hm, s tebou je teda zábava," odfrkne si a odejde. Dopiju zbytek tekutiny ve skleničce a pokývnu na barmana, aby mi přinesl další. Za mnou se ozve hlas někoho, koho jsem doufal, že už nikdy neuvidím ani neuslyším.
,,Ubíjíš svůj smutek ve sklenici alkoholu?" zeptá se tím otravně protivným hlasem.
,,Drž hubu, Alexi," zavrčím. Začne se smát a posadí se vedle mě. To si teda dost troufá. ,,Co si myslíš, že jako děláš?" zadívám se na něho. Pokrčí rameny.
,,Jdu oslavit vítězství," usměje se vítězně. Jo, budu ho prostě ignorovat. ,,Musím říct, že v posteli je snad ještě lepší, než těch několik let zpátky," konstatuje. Ignoruj ho! ,,Jaký je to pocit, když tě dobrovolně podvede přítelkyně?" zasměje se provokativně. Já mu vážně trefím ... Kopnu do sebe skleničku se zlatavou tekutinou na ex. Ještě jedno slovo a já se neudržím ..  ,,To bude možná tím, že si neustále nabaluješ nějaké děvky. Jinak by tě přece holka neoodvedla, no ne?" pokračuje dál. Položím skleničku na bar a otočím se na něho. Jak chce ..
,,Cože jsi to řekl?" pozvednu obočí.
,,Copak jsi hluchý? Říkám, že tvoje holka je děvka," zvýší trochu hlas, abych ho slyšel. Zvednu se z barové stoličky. Ne, ne ... Damone, nech to sakra být! Buď v klidu. Hlavně zůstaň v klidu.
,,No jo, největší děvkař a největší děvka. Vy jste se hledali tak dlouho, až jste se našli," pronese pobavebě. Tak a teď už ho mám vážně plné zuby. Ať konečně zavře hubu! Trefím ho pěstí do obličeje a on spadne na zem. Chytne se za nos. Chvilku mu trvá, než se vzpamatuje. Zvedne se ze země.
,,Tak prosím, klidně mě třeba zabij. Ale to bude trochu problém, nemyslíš? Utekl si z vězení, zabil dalšího člověka .. no to bude takových třicet let. Ty dva roky ti nestačili, kámo," ušklíbne se.
,,Říkám ti ať držíš hubu," zařvu na něho. Zarazí se. Pak se zašklebí.
,,To je ironie. Tvoje holka hubu nedržela, když jsme spolu píchali." Jo tak myslím, že tohle byla poslední kapka. V tuhle chvíli přesně mi opravdu ruply nervy. Moje pěst ho zasáhne do břicha, do obličeje a pak ještě do hlavy. Vrátí mi to jen jednou a to mi rozsekne ret. Parchant. Shodím ho na zem a kopnu do něho. Zasyčí bolesti a kolem nás se začne tvořit skupinka lidí. Je mi to jedno. Sehnu se k němu a chytnu ho za tričko.
,,Co nerozumíš na tom, že máš držet hubu! A ještě jedno křivé slovo proti mé holce tak tě vážně zabiju! Zajímavé že ti to nevadilo, když jsi s ní spal, chytráku," zařvu na něho a trefím s ním o zem. Trefí se hlavy ze které mu začne téct krev. Měl už bych ho nechat .. Vážně. Ale představa, že leží bezmocně na zemi je lákavá.
,,Tak se uklidni, ty vole," zařve na mě a já se ironicky zasměju, protože jeho řev je spíš bezmocná prosba. Znovu do něj kopnu a on zasyčí bolestí. Najednou mě někdo chytne za paži a odtáhne o kousek dál od něj.
,,Kurva, pusť mě!" zařvu na dotyčnou osobu. Otočím se a spatřím Ricka. To mě nasere ještě víc. ,,Co si myslíš, že děláš?" praštím ho do ramene. Chytne mě ještě pevněji.
,,Uklidni se! Vždyť ho zabiješ!" zařve na mě a já se zasměju.
,,Vždyť o to mi jde," oznámím mu a otočím se na Alexe, který leží bezmocně na zemi.
,,Moc jsi toho vypil. Nech to být," povzdechne si. Tss, on si myslí, že jsem jako opilej? Ha, to je debil.
,,Ne, za to co zas udělal ho zabiju a je mi to úplně u prdele," odfrknu si a vytrhnu se mu.
,,Co udělal?" zeptá se Rick, který najednou změnil názor. Vydechnu vzduch, co mi zůstal v plicích a otřu si krev, co mi stekala ze rtu.
,,Je to parchant!" zavrčím.
,,Nech ho být a možná z toho vyvázneš jen s jednou noci ve vězení a zaplacením kauce," oznámí mi. Do prdele! Přesně v tu chvíli vejdou policisté do baru a míří si to přímo ke mně. Shit!
,,Teď půjdete s námi," oznámí mi jeden ledově. Chce mi nasadit pouta, ale uhnu.
,,Půjdu sám, ano?!" zavrčím naštvaně a když procházím okolo Alexe "nechtěně" o něj zakopnu. Vyjdu ven z baru a oba policisté mi jsou v patách. Otevřou mi dveře svého auta a já nastoupím.
Víc než polovinu cesty jedeme v tichosti, ale pak se na mě přece jeden z nich obrátí.
,,Co vás to napadlo, takhle blbout?" zavrtí hlavou. Odfrknu si a otočím se k oknu.
,,Osobní důvody," pokrčím rameny. Policista se zasměje.
,,To je sice pěkné, ale mohl ste mu vážně ublížit," řekne mi. No to byl účel.
,,No a?"
,,Tak nám aspoň povězte, co udělal tak hrozného. Zůstaneme jen u jedné noci ve vězení, aby z vás vyprchal alkohol a kauci pro tentokrát necháme být. Tedy pokud nám řeknete, co se stalo."
,,Vyspal se s mou přítelkyní a pak měl ještě víc než kupu debilních keců," oznámím jim.
,,No asi bych to jako policista neměl říkat, ale kdybych nebyl člověk, co má ve své profesi jedno z pravidel nemlátit lidi pokud to není vyloženě nutné, asi bych za tohle toho kluka taky pěkně zmlátil," ušklíbne se a já se musím zasmát.

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat