EPILOG

821 24 13
                                    

Místnost byla naplněná truchlícími lidmi, kteří dnes přišli na rozloučení se svou přítelkyní, dcerou, matkou, kamarádkou nebo pouze známou. Muselo to být pro všechny velice bolestivé a překvapující, že mladá dívka s celým životem před sebou je takhle najednou opustila.
Farář pronesl poslední slova svého proslovu a pokynul na zdrceného muže v přední lavici, aby přešel říct pár slov. K údivu všech se vážně postavil a došel až k mikrofonu. Odkašlal si a zadival se na plný sál.
,,Renesmee byla ... nejúžasnější člověk na světě," pronesl trochu odměřeně, ale můžeme mu to mít vůbec za zlé? Nejspíš ne. Damon si povzdechl a v očích se mu zaleskly slzy, které zmizely stejně rychle jako se objevily. ,,Věřím tomu, že nikdo tohle nečekal. A je to dost na nic, no," trochu se ušklíbl, ale stále bylo vidět, že se přemáhá. Většina lidí si na tvář vyloudila vynucený úsměv a zbytek zůstával stále chladný. ,,Všem nám bude bezpochyby chybět, ale časem se přes to někteří přenesou úplně a my ostatní se pokusíme přenést náš smutek někam do pozadí, protože jsou tady lidi, kterým na nás záleží a nechtějí, abychom zůstávali smutní už napořád. A navíc je to pěkná blbost. Lidi přece odcházejí a přicházejí, takový je život. A možná vám teď přijdu jako naprostý sobec, ale je to pravda. Miloval jsem ji, miluju a milovat budu. Víc už proto neudělám. Vím to já a věděla to i ona. Měli jsme chvilky, kdy jsme se dokázali pohádat a to ne zrovna málo, ale důležité je, že i přesto jsme ani jeden neodešli. A ona je teď pryč a já tu stále zůstal. A zůstanu už napořád. Ona bude v mém srdci. Hluboko. A byl bych rád, kdybyste to taky dokázali brát takhle. Děkuji, to .. je asi vše," dokončil Damon svůj proslov a v místnosti se začal ozývat tichý a zdrženlivý potlesk. Zvládl to. Fakt že jo.
A já na něj byla víc, než pyšná. Přála jsem mu, aby jednou našel někoho, kdo ho bude milovat jako já. Kdo mu vrátí tu ztracenou chuť do života. Někdo kdo mu doopravdy neuvěří to, že už se přes tuhle situaci přenesl .. stejně jako já. Chci, aby byl šťastný, protože si to zaslouží. Změnil se, kvůli mně. A teď je to bezpochyby jeden z nejúžasnějších mužů na světě. A dámy, je volný ..
A pak moje Rebecca ... Sluníčko moje malé. Sedí tady a pláče. Nechci aby byla smutná. Slíbila jsem si, že vždycky když tomu tak bude, zůstanu při ni a postarám se o ni, ale to teď bohužel nemůžu. Ale ji nepřeju nic hrozného. Chci aby našla taky tak hodného kluka jako je banda která ji obklopuje. Jako David ... Ano, přesně ten David. Stojí úplně vzadu a za ruku drží svou přítelkyni. Jsem ráda, že jsou spolu.
A Max ... Ach, toho jsem si ani nestihla užít. A pevně doufám v to, že ho Damon vychovávat jako hodného kluka. Někoho, kdo bude mít účtu k dívkám .. starším lidem. Že z něj udělá pravého gentlemana, protože .. Já už nic z toho udělat nemůžu. Jen přihlížet.
***
Koneeeeeeec :(((((

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Falling I Think I'm For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat