Yeliz gülerek arabaya bindi yaşadığı olaylara içinde bulunduğu çaresizliğe rağmen mutluydu işte nedeni yoktu huzurluydu.
Yanındaki adama bakınca yüzü yeniden güldü.
Ona takılmak laf dalaşına girmek bile tuhaf bir şekilde hoşuna gidiyordu.
"Kendi kendine konuşmaya mı başladın sen "diyerek adama döndü.
Ekrem ise kızın etrafına saçtığı büyü ile çoktan bu dünyadan başka alemlere gitmişti.
Geleceği düşünür olmuştu .
"Ne yapacağım ?"diye kendi kendine konuşurken yine Yeliz ile çıktı onun yüzünden daldığı derin düşüncelerden."İyi misin ?"
"korkutma beni "
"Sana diyorum "
"Ekrem "deyince adam kıza baktı.
"Yakıştı "
Yeliz ise ağzından çıkan isimle kızardığını hissetti.
"Adımı söylemek yakıştı diyorum "
"İstersen boz ayı demeye devam edeyim ya da sırık da olur bak bir deve tipinde var yani "
"Tamam sus adımı sevdim Ekrem desen yeter"deyip torpido gözüne uzandı.
"Ne yapıyorsun sapık mısın bacaklarımdan çek elini ?"
"Bir sus be kızım iki saniye sus "deyip içindeki kolye paketini alıp kızdan uzaklaştı.
"Merak etmiştin ya ?"
Yeliz nedensiz heyecanlandı nefesini tuttu .
Ablasına almadığını biliyordu ama kime aldığını da deli gibi merak ediyordu.Ekrem ise kızın heyecanlandığını düşüncese de yok artık bir de hayaller kurma deyip kendisiyle dalga geçti.
Paketten kolyeyi çıkarıp kıza uzattı.
"Senin "
Yeliz ise şaşkınlıkla dilini ısırmıştı.
Küçük dilini değil gerçekten dilini ısırmış bir türlü konuşamıyordu.
"Benim mi ?"
"Evet "
" Ne neden bana hediye alıyorsun ?"
"Sana kur yapıyorum olamaz mı ?"deyince kızın gözleri kocaman açılmış bir şekilde adama baktı.
"Şaka yaptım şaka başlama sakın"
deyip arabayı çalıştırdı.
Kendiside bilmiyordu ki neden aldığını neden o kolyeyi görünce aklına bu küçük cadının geldiğini bile bilmiyordu.
Adını koyamadığı bir şekilde yarınlardan korksa da huzurluydu işte gerisinin bir önemi var mıydı ?Rüstem ağa ise sinirini Miran'dan çıkarıyordu .
Uğursuz gördüğü ailenin bir kızı daha hayatlarına girmişti.
Aklına Gülbahar gelince kendinden nefret etti .
Hala pişmandı karısını öldürdüğü için ama son pişmanlık fayda etmiyordu.
Berzan'ın gözleri sırf annesine benziyor diye oğlunu bile acımadan ahıra karanlık odalara kitleyen bir adamdı ve öfkesi sert Miran ağayı bile korkutuyordu.
"Eğer bir oğlum daha o ailenin kızlarına kurban giderse hepsini öldürürüm acımam haberin olsun Miran ağa "
"Merak etme Ekrem'in durumu iyi ama senin istemediğin bir şey olacak "
"Ekrem Yeliz ile evlenecek Murat iti kıza kafayı takmış "
"Ekrem kendini suçluyor istemese de evlenmeyi kızı yalnız bırakamaz Murat iti kızın adını çıkardı "
Rüstem ağa adama arkasını dönüp pencereden bakmaya başladı.
"Tek sorun Murat ve aşkı mı ?"
"Oğlum o kıza tutuldu mu?"
"Bunu bana değil oğluna soracaksın Rüstem ağa ben bilemem "dedi.Adam Miran'a dönüp sinirle konuştu.
"Oğlum kardeşini severken verseydiniz şimdi ne sen ne de ben böyle şeylerle uğraşıyor olmazdık akraba olurduk"
"Kader Rüstem ağa kader tıpkı Gülbahar'ın kaderi gibi"deyip gidince Rüstem ağa sinirle önüne gelen her şeyi parçaladı.
İlk karısının kıskançlıktan attığı iftiraya inanmasaydı Gülbahar şimdi yanında olurdu belki Berzan 'ı severdim iyi bir adam bile olurdum diye sinirle soludu ."Bir oğlumu daha Karademir kızlarına kurban etmeyeceğim lanetin bir oğlumu daha alamayacak benden Gülbahar "diye bağırdı.
Telefonu eline alıp Poyraz'ı aradı.
"Alo "
"Buyur Rüstem ağa "
"Senin ortak Murat'a söyle ya o kızın ve oğlumun peşini bırakır ya da ölür "
"Zevkle söylerim ters teperse bu göreve talibim haberin olsun "dedi.
"Hazır Ekrem işlerin başında yokken uyuşturucu sevkiyatını da yapalım"
"Ah be Rüstem ağa bir on yaş daha genç olsan seninle çok daha iyi işler yapardık "dedi.
Rüstem ağa gevrekçe güldü.
"Benim ölüm bile seni cebinden çıkarır sen daha küçük bir kıza baş gelemedin"
"Ben ona yapacağımı bilirdim de Murat ayağıma dolandı"
"Tamam Murat'ın işini bitirince kız senin oğlumdan uzak dursun yeter "
"Hangisi Rüstem ağa doktor olan mı yoksa cadı olan mı?"
"Senin oğlan hangisine vurgun "deyip kahkaha attı.
Rüstem ağa ise sinirle konuştu .
"Gerekirse ikisinden de kurtuluruz"
"Ne o yoksa yapamam diye korkuyor musun ?"
Poyraz yüzünde ki ize dokundu.
"Sana tuzluya patlar yoksa güzel kadın severim bilirsin "dedi.
"Anlaştık o zaman ortalık biraz durulunca ayak altında dolanan Karademir kızı istemiyorum. "Deyip kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bahtımın Karası ♣️
General FictionYeliz dik başlı ,açık sözlü ve neşeli bir kız kader kara kule dediği adamla yollarını kesiştirince neler olur dersiniz ? Emanet Sevda hikayesinden tanıdığımız bilmiş Yeliz'in bir adamın yaralarını sarmak isterken düştüğü sevdanın hikayesi ... SEVD...