Kararsızım 🤔

15.6K 999 135
                                    

Son bölümü yazdıktan sonra aklıma bir hikaye geldi ama emin olamıyorum "emanet sevda" hikayesinin suyunu çıkarmak gibi olur mu bilemiyorum ama ben Cemal ve Yeliz'in doğmamış kızına 😅😂hikaye yazmak istiyorum sizce nasıl olur ?
Küçük bir tanıtım aklımdakini yazayım çünkü takıldı kaldı çıkmıyor . 
Yorumlarınız bu hikayenin var oluşu için önemli olacaktır.🙏🏻

Tanıtım

Cemal çocukluğunda geldiği Karadeniz'in belki de babasının hırçınlığını almış öfkeli sert  bir adam olmuştu.
Çocukluğunda yaşadığı acılar babasız büyümek ,sonrasın da annesinin bir adamı severek geldiği evde  hor görülmesi buna sebep olmuştu.

Gözyaşları ile üzüldüğünü kırıldığını belli eden küçük Cemal gitmiş acısını saklamak için öfkesine sığınan  annesini bile çoğu zaman yanına yaklaştırmayan biri oldu.

Yirmi sekiz yaşına gelince Zelal oğlunun yuva kurmasını istedi Cemal de kabul etmiş annesinin  seçtiği kız ile evlenecekti aşk gibi hayalleri yoktu.
Babası bir kadını sevdiği için onları yok saymış başkalarına muhtaç etmişti .
Tek arzusu  babası gibi bir adam olmamaktı.

Asiye adı gibi dik başlı bir kızdı babası ve Cemal'in babasının ortak çay fabrikaları vardı aileler evlenmelerine karar vermişti .
Asiye çocukluğunda Cemal ağlayıp kriz geçirdiğinde bile deli der dalga geçerdi.
Cemal kabul etse de Asiye deli dediği adamı   istemeyip başka biri ile kaçtı .
Cemal yaşadığı topraklara rezil olduğunu düşündü  öfkesi her yanını sardı .
Asiye'nin kafasına dayadığı silaha rağmen karşısında   ona söylediği son sözlerle katil olmaktan vazgeçti.
"Sen delisin öfken kalbini karartmış seninle evlenecek kız ya kör ya topal ya da çirkin olur "
"Ama o da sana iki günden fazla dayanamaz sen normal değilsin tıpkı baban gibi kötü bir adamsın ve öyle öleceksin "dedi .
Cemal kızın sözleri ile yıkılmış oradan öylece çekip gitmişti ama ah etti .
Öyle  bir kız ile evleneceğim ki görüp görebileceğiniz en güzel kız olacak diye yemin verdi .

Aylar sonra annesi ile  kendi toprakları Adana'ya cenazeye gittiğinde  amcasının kızı Güneş'i görmedem adama  yıllar evvel verdiği sözü hatırlattı.

( Ekrem ile Berzan öz kardeş değil malum kan bağı olmuyor kuzen değiller yani 😂🙈)
Yorumları bekliyorum 🤔

Bahtımın Karası ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin