28.Bölüm

22.5K 1.5K 32
                                    

Ekrem ve Yeliz kimin geldiğini merak ederek evin önüne el ele yürüdüler.
İkisinin de içinde sebepsiz bir korku vardı .
Aslında korkuları sebepsiz de oek sayılmazdı .
Rüstem ağa gibi bir babası varken Ekrem'in başının beladan çıkması zor gibi görünüyordu.
İkiside heyecanla bahçe duvarından dönünce karşılarında ki gördükleri adam ile şok oldular .
"Sen "
"Ne arıyorsun lan sen burada ?"
"Duydum inanamadım gözümle görmek istedim"
"Ve görüyorum ki Yeliz seni yola getirecek gibi duruyor "deyip kıza kollarını açtı .
"Tabi Yeliz'i yola kim getirecek "diye kıza takıldı.
"Çok özledik seni ama sen bizi pek özlememişsin "
"Duydum ki yeni aksiyonlar peşindeymişsin"
Yeliz Ekrem'e bakarak konuştu.
"Bende özledim sizi Asmin çocuklarda geldi mi ?"
"Geldiler ama sen orta da yoksun ?"
"Ben şey aslında "
Ekrem karısının yanına gelip elinden tuttu.
"Sıkıştırma karımı "
"Ne ?"
"Sen ciddisin "

İki adam da şok olmuş bir şekilde kala kaldılar .    
Miran başından beri bu ikilinin aşklarının şahidi olarak çok şaşırmadı ama Berat için duydukları gerçekten sürpriz olmuştu .
"Tebrikler o zaman "deyip ikisini de kutladılar .
Erkekler bahçedeki sedire oturunca Yeliz sofra hazırlamak için Hacer hanım ile mutfağa girdi.
"Seni bayağı seviyor Miran ile Berat"
"Severler bende onları severim "
"Miran'ı da sevdiğine emin misin ?"deyince Yeliz güldü.
"Eskisi kadar korkutucu değil önceden çok korkardım itiraf ediyorum "
"Peki Berat buralı gibi görünmüyor pek"
"Berat abinin öz abimden farkı yoktur çok iyi adamdır "
"O da Ekrem gibi mutluluğu bulmayı çok bekledi "
Hacer kadın yan yana oturan iki adama baktı .
"Kader ortakları ha "deyip gülümsedi .
Aklına Berzan gelince derin bir nefes aldı .
Keşke onunda karşısına iyiyi doğruyu gösterecek biri çıksaydı.
Sonra torununa baktı yanındaki kıza bakışlarına baktı .
Ekrem'in tek şansı bu kızdı sadece içindeki iyilik ölmemişti.
Berzan'ında içinde iyilik olsaydı   Zelal gibi onaltısında kurban edilen biçareye sahip çıkardı diye düşündü.
Adamların yanlarına gidip oturdu.
Yeliz arada bir kocasına bakıyor sonra yemeğini yiyordu .
Ekrem karısının bakışlarının farkındaydı ve yakalamak için bir an o da baktı göz kırptı.
Yeliz hemen Miran ve Berat'a bakıp başını eğdi .
Ekrem ise kızın bu halinden ayrı bir haz alıyordu .
Cesur korkusuz dilbaz karısına utanmak çok yakışıyordu .

Berat ise karşısında oturan çifte bakınca Asmin ile evliliğinin ilk günlerini aklına  getirdi  .
Onlar içinde uzun bir yol vardı hemde engelli bir yol fakat belliki sevdalarının gücü her şeye karşı duracak kadar güçlüydü.
Ekrem'i yıllardır tanıyordu ve adamın gülen gözlerle bakması sevindirdi.
Berat adamın yaptığı  iyilikleri unutamazdı  .
Şimdi iyilik sırası bende diye düşünüp konuşmaya başladı .
"Biz buraya sorunları çözmek için geldik ama zaten siz aranızda halletmişsiniz"deyince Ekrem karşısındaki adama güldü.
"Biz de sorun biter mi kardeşim henüz babam bilmiyor "
"Yeliz'i sevdiğimi evlendiğimi "dedi.
Miran tek kaşını kaldırarak baktı .
"Aslında biliyor "
"Nasıl ?"
"Seni tanıyor diyelim "
Ekrem de Yeliz 'de Miran'a şaşkın bir şekilde baktı .
"Kızı Murat'tan korumak istemenin sadece vicdan olmadığını düşünüyordu tıpkı benim gibi hatta İbrahim gibi "deyip göz kırptı .
   Yeliz şaşkınlıktan kocaman açtığı gözleri ile Ekrem'e baktı .
"Hiç öyle bakma Yeliz hanım kocana" "sende Murat ile evlenmek istedin Ekrem'i severim diye korkmuşsun"
deyince Yeliz şaşkınlıkla adama baktı.
"Siz abimle oturup bizim hakkımızda mı konuştunuz ?"
"Bak nasıl da zeki bu kız "diye dalga geçti.
Ekrem karısının gözlerinin içine şefkatle baktı .
Yeliz de bakışları ile adama karşılık verince Miran gülerek söze girdi.
"İşte bu bakışlarda ki elektrik Berat ikisi kavga ederken bir anda ortaya çıkıyordu sanıyorsun yıllardır aşıklar karı kocalar "deyip gülümsedi .
Yeliz utanarak eve girince Ekrem sinirle arkadaşına vurdu.
"Kızı utandırmasana lan "dedi.
"Bak sen Yeliz hanım utanır mıymış "diye Berat bu sefer dalga geçti.
Hacer hanımda erkekleri baş başa bırakıp eve girdi .

"İşin zor oğlum bu kızı elinde tutup sözünü dinletebilirsen elini bile öperim"
"Ne demek bu ?"
"Tabi sen daha tam olarak tanımıyorsun Yeliz'i ben bu deli yüzünden tabi bir de Asmin 'in hamilelik kıskançlığı eklenince neler çektim "deyip anlatmaya başladı .

"Asmin  gece ağlayarak uyandı "
"Neyse karımı teselli ettim buralar özel sonra bu tutturdu Berat ben kilo aldım çirkin oldum sen beni sekreterinle mi aldatıyorsun diye"
Ekrem hemen karısını savunmaya geçti.
"Senin karın kıskançsa benimkinin suçu ne ?"
"Dinle lan daha yeni başladım anlatmaya"deyip devam etti.
"Neyse benim saf sevgilim senin karından yardım istemiş "
"Ben evden çıkamıyorum sen takip et Berat'ı diye "
Ekrem heyecanla yine söze girdi . 
"Bak senin karın istemiş Yeliz'in ne suçu var "deyip karısını kanının son damlasına kadar savunuyordu .
"Haklısın suç benim karımda ki Yeliz'den yardım istiyor "
"Senin çok masum karın hamile kılığına girip benim iş yemeğimi basıyor "
"Vay ben bunu orta da bırakmışım "
"Yetmezmiş gibi evde bir de hamile karım varken utanmayıp üçüncüyü mü  arıyormuşum "
"Düşkünler evi mi kuracakmışım ?"
Ekrem duydukları ve gözünden canlanan karısının görüntüsü ile gülmeye başladı .
"Eeee sonra ne oldu ?"
"Sonra senin ki Asmin'e demiş ki seninkini öyle bir hale soktum ki artık kimse dönüp bakmaz korkma "
Miran bile kahkahalarla gülmeye başladı.
Berat karşısında merakla dinleyen adama gülerek bakıp anlatmaya devam etti.
"Aradan bir hafta geçiyor Yeliz yüzünden çıkan dedikodu Asmin'e kadar gidiyor "
"Ooo tamam kardeşim gerisini anlatma Asmin'in neler yaptığını az buçuk tahmin edebiliyorum"
"Yok canım Asmin değil senin ki bastı şirketi "
"Bana hiç yakıştıramamış vay efendim nasıl yaparmışım okyanusu geçip uçkurumda nasıl boğulmuşum falan filan işte"
Ekrem hiç bir şey demeden diyemeden masada duran ayranı kafasına dikti.
"Lan o rakı değil ayran hem içmek için çok geç kaldın geçmiş olsun "dedi.
  Miran Ekrem'e gülerek konuştu.
"Sen bir de İbrahim'i dinle istersen karını daha iyi tanırsın "deyince İbrahim'in kardeşini verirken ki sözleri kafasında yankılandı .
"Sen sözünü dinleteceksin eminim "demişti.
Ekrem şok olmuş ifade ile eve baktı .
"Lan siz yardıma mı geldiniz kavuşalım diye yoksa karımla aramı bozmaya mı geldiniz ?"deyince
Miran ve Ekrem ayaklandılar.
"Düğün yapmaya geldik hadi al yengemizi de gidelim başlayalım bir yerden "dedi.
Miran sözlerine gülerek devam etti.
"Ulan yılların Kezban kadını ile Rüstem ağa dünür olacak gelin de Yeliz olacak kim dese inanmazdım " 
Berat abisine katıldı .
"Damatta bizim Ekrem olacak deseler"deyip gülmeye başladılar.
"Allah kolaylık versin kardeşim "deyince Hacer hanım evden gülerek çıktı .
"Benim kızı unuttunuz Fatma da Kezbanla yarışacak güçte "deyip o da gülmeye başladı .
Tek gülmeyen Yeliz ve Ekrem'di.
İkisininde  gözlerinde neler bekliyor bizi bakışı vardı .

Bahtımın Karası ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin