Ekrem kollarına yığılıp kalan kadını yere boylu boyunca yatırdı.
Kadın kalp krizi geçiriyordu ilk müdahaleyi yapmaya çalıştı.
Çalışanların silah sesi ile aradığı ambulans görevlileri gelip kadını hastaneye götürmek için sedye ile ambulansa taşıdılar.
Miran da geldi arkadaşına sarıldı .
"İyi misin ?"
"Bitti Miran Rüstem ağa laneti ile birlikte öldü"
"Sen yapmadın değil mi Ekrem senin karın hamile hastanede yapmadım de "
Ekrem Yeliz'in hastanede olduğunu öğrenince girdiği şoktan çıktı .
"Neden iyi mi o ?"
"Yalnız bırakmamalıydım Allah kahretsin beni "diye duvara tekme atmaya ağlamaya başladı.
"Yeliz de bebeklerde gayet iyilermiş İbrahim ile konuştum "
"Sen bana doğruyu söyle Ekrem sen mi yaptın ?"
"Bebekler "
"Ben ne diyorum adam ne diyor "
"Maşallah kardeşim evet üçüz babası oluyormuşsun umarım katil olmadın bu arada değil mi?"
"Sen ciddi misin benim üçüzlerim olacak iyiler değil mi ?"
"Bunun şakası olur mu lan ikiz bile değil üçüz nedir abi ya "deyip arkadaşına sarıldı .
"Ekrem sen mi yaptın söyle artık kafayı yiyeceğim şimdi "
"Ben yapmadım annem her şeyi öğrenmiş o vurdu sonrada kalbi yaşadıklarına dayanama kriz geçirdi "
"Şuan umarım yaşar bile diyemiyorum bu yaştan sonra hapiste ne yapar "
"Nasıl bir adammış Rüstem ağa dirisi başka ölüsü bambaşka zarar "diye Miran söylenmeye başladı.
"Hayatım boyunca gerçek ailemin kim olduğunu öğrenemeyeceğim sırları ile gitti"
"Neden verdiler bilemeyeceğim ama kendi küçük ailemi kuracağım Yeliz ile değil mi?"
Miran adama tebessümle baktı.
"Siz üçüzle başladığınıza göre bu aile pek küçük olmayacak "deyip omzuna vurdu .
"Beni Yeliz'e götürür müsün ben araba kullanabileceğimi sanmıyorum "dedi.
Onlar arabaya binip hastaneye giderken polisler gelip çalışanların ifadesini aldılar.
Ekrem hastaneye girince hızla karısının kaldığı odayı aramaya başladı .
Oda numarasını görünce derin bir nefes alıp içeri girdi .
"Ekrem "
"Güneşim"
"Geldin tuttun sözünü "deyip ağlamaya başladı .
"Ben ne zaman sana verdiğim sözü tutmadım küçük cadım "
"Ben tutamadım ama sensiz hastanelik oldum birde ağlayıp duruyorum"deyip gülerek gözyaşlarını sildi .
Ekrem karısını kollarının arasına alıp sımsıkı sarıldı .
"İyisin değil mi ?"
"Bizler çok iyiyiz babası "deyip adamın elini karnına koydu.
"Senin oğulların ve yaramaz cadı kızın anneyi korkuttu "
"Bak sen demek şimdi sadece benim oldular "deyip saçlarını öptü .
"Hem nereden biliyorsun biri kız ikisi erkek"
"Biliyorum adını bile koyduk "deyince Ekrem kıskançlıkla Yeliz'e baktı.
"Niye benim kızımın adını başkasıyla düşünüyorsun Yeliz "
"Ay senin yine kıskançlık damarın tuttu Cemal söyledi ve senin bana söylediğin bir şeyi söyledi kıskanç adam "
"O ufaklık benim doğmamış kızıma göz koydu başıma ikinci İsmail kesildi bir de kızımın adını düşünmüş " diye sinirle söylendi.
Yeliz başını sağ sola sallayarak adama baktı .
"Şimdiden acıdım Güneş'ime "deyince Ekrem gülümseyerek baktı.
"Güneş bence de kızımıza çok yakışır gözleri bana saçları sana benzerse çok canlar yakar sende beğendin değil mi ?"Adamın gülümsemesi yüzünde solup kaldı .
"Benim kızım öyle şeyler yapmaz Yeliz" deyip homurdandı.
"Seninle çok işimiz var çok "deyip kocasına sımsıkı sarıldı.
"Ekrem Zelal abla ve Kadir çocukları alıp gittiler."
"Biliyorum güzelim Miran anlattı "
"Kızdın mı ?"
"Kızmadım o anda yapılacak en mantıklı karardı"
"Demek ki onların kaderinde de böylesi varmış "
"Umarım çok mutlu olurlar "
"Sonra ziyarete gideriz değil mi ?"
"Gideriz tabi onlarda gelirler şu günleri bir atlatalım her şey yoluna girer "
"İyi bir aile Kadir'in ailesi adam da efendi Zelal sonunda mutlu olacak "
"Sen bir de adamı araştırdın mı Ekrem cidden inanamıyorum sana?"
"Yeliz kız verirken tabiki araştırılır "
"Normal değil mi güzelim bu ?"
" Nereden bileyim hırlı mı hırsız mı evli mi değil mi ?
"Haklısın sanırım "deyip elini tuttu.
"Ekrem "
"Söyle güzelim Rüstem ağa ile ne oldu ?"
"Bitti güzelim annem her şeyi öğrenince onu vurdu"
"Rüstem ağa evlatlarım beni öldürecek diye korkarken karısı tarafından öldürüldü"
"Peki Fatma anneye ne olacak ?"
"kalp krizi geçirdi şuan durumu ağır "deyip içini çekti.
"Onun için yaşamak mı iyi ölmek mi bilmiyorum Yeliz "
"Bu yaştan sonra hapse girmeye ne kadar dayanabilir zaten hasta "deyip iç çekti.
"Üzülme sakın her şey olacağına varır "
"Onun için çok üzgünüm bir kadın olarak yıllarca sevdiği adam tarafından kandırıldı "
"Hemde en hassas konuda evlatları ile sınanması çok zor ama bu da onun kaderiydi "
"Keşke en azından ölmeden çocuklarını görebilseydi"
Ekrem başını karısının boynuna gömmüş sessiz sessiz ağlıyordu.
Yeliz biliyordu hissediyordu ağladığını fakat belli etmedi,
Farketmemiş gibi davranıp konuşmaya devam etti .Zelal kucağında Cemal'i tutan adama bakıp gülümsedi .
Oğlu ile aralarının iyi olması hoşuna gidiyordu Cemal ilk kez baba sevgisini hissedecekti.
Cihan baba sevgisi ile büyüyecekti inanıyordu gözleri ile seven adama .
"Sakın korkma Zelal hep yanınızda olacağım "
"Sana inanıyorum ama Cemal zor bir çocuk kolay alışmayacak Kadir "
"Alışır Çay karası "deyip çocuğun saçlarını öptü.
"Niye çay karası diyorsun Cemal'e "
"Gözleri yeşil ama o gözbebeği kapkara bakıyor ya aklıma çay tarlası geliyor "deyip güldü.
"Bir gün benden ve çocuklardan bıkarsan sakın söylemekten çekinme Kadir "deyince adam uzanıp kızın elini tuttu.
"Zelal ben seninle aile olmak istiyorum bir günlük iki günlük değil hissettiklerim"
"Yine de bil diye söyledim"
"Bende bil diye söylüyorum o zaman bir ömrüne talibim "dedi.
Zelal utançla başını cama çevirdi .
"Trabzon' da mı yaşıyorsun seninle ilgili hiç bir şey bilmiyorum "
"Rize'liyim ailem orada yaşıyor"
"Çay işi ile uğraşıyoruz diyelim "
"Annem babam dedem ikide kardeşim var bir erkek bir kız"
"Başka merak ettiğin bir şey var mı ?"
"Sevgilin nişanlın ?"
"Zelal sen beni dinledin mi hala bunu mu soruyorsun ?"
"Öyle değil öncesinde oldu mu of yani olmuştur sevgilin tabi ama ailen ile tanıştırdın mı demek istemiştim"deyip heyecanla konuştu.
Başını eğip parmakları ile oynayınca Kadir uzanıp kızın eline dokundu.
"İlk kez sen tanışacaksın "
"Beni hemen kabul etmezler değil mi ?"
"Annem ve babam ortağımızın kızıyla evlenip işlerin başına geçmemi istiyordu bunu bilsen iyi olur sanırım"
"Ama ben Ayşegül'e o gözle hiç bakmadım istesem evlenirdim bunu da aklından çıkarma tamam mı ?"
"Ben sana inanıyorum gerçekten yoksa seninle buralara kadar gelmezdim "
"Ailen kötü davransada sorun olmaz zamanla alışırlar bana değil mi ?"deyip adama masum gözlerle baktı.
"Kalbine bakarlarsa hemen severler yeter ki baksınlar gözümün nuru"
"Seni de çocukları da elimden geldiği kadar korurum hem ailem Rüstem ağa ve o Fatma kadın kadar inan kötü insanlar değiller"
"Sadece inatçılar kendi dedikleri olsun isterler "deyince Zelal adama bakıp gülümsedi.
"Pek istedikleri olmayacak gibi iki çocuklu dul bir kadını kabul etmeleri zaman alacaktır "
"Korkum Cemal yoksa ben dayanırım ama o unutmuyor Kadir krizler geçiyor"
"İlerlemesinden oğlumun babası gibi bir adam olmasından çok korkuyorum"
"Biz ona sevgimizi vereceğiz Zelal ama yaralarını sarmak mümkün olmayacak"
"Bazı yaraların izi kalır tedavisi yoktur"
"Bunu ancak karşısına annesi gibi güzel bir kız çıkarsa başarır"deyince Zelal adamın gözlerine çekinmeden baktı.
"Benim karşıma sen çıktın umarım oğlumun karşısına da iyi insanlar çıkar tıpkı senin gibi"deyip gülümsedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bahtımın Karası ♣️
Ficción GeneralYeliz dik başlı ,açık sözlü ve neşeli bir kız kader kara kule dediği adamla yollarını kesiştirince neler olur dersiniz ? Emanet Sevda hikayesinden tanıdığımız bilmiş Yeliz'in bir adamın yaralarını sarmak isterken düştüğü sevdanın hikayesi ... SEVD...