21

2.4K 107 23
                                    

-Elena-

Arkamda oturan Deniz ile beraber yarış alanına girdim. Gerçekten kardeşimi bulduğuma inanamıyorum. Yani onu bulacağımı biliyordum ama Deniz olacağına ihtimal verememiştim. Sıra arkadaşımın ikizim çıkması kaderimin bana götüyle gülmesidir. Bu deyimi ilk defa Deniz'den duymuştum. Bana çok fazla şey öğretiyordu.

Yarış alanına girer girmez Akif abi bizi karşıladı. Bu adam neden bu kadar heyecanlı duruyor? Alt tarafı bir yarış. Kazanacağımı biliyorum zaten. Yani kim bana karşı kazanabilir ki? Ben ya ben. Motorların kraliçesiyim ben.

Motoru park edip Akif abinin yanına giderken taksi yanımızda durdu. Kızlar ve beyler teker teker taksiden indiler. Kızlar yanımda dururken "Siz şu oturma şeylerine oturun." dedim. Şu bütün insanların oturup adımı bağırdıkları yerleri göstererek. Deniz gülüp "Tribün olmasın o?" dedi. Sen ne güzel gülüyorsun öyle ağzını yerim senin. İkizim benim ya.

Neden şu an gülüyorum? Çünkü ikizim yanımda. İkizimi buldum. Aslında hemen sonuca varmamam lazım ama ne bileyim sanki artık yalnız hissetmiyorum. Sanki küçük bebeğini bulmuş anne gibiyim. Ellerimle yemek yediresim var. Böyle mıncır mıncır sevesim var onu. Yarıştan sonra yanaklarını sıkıp ona ikizim olduğunu söylemeliyim. Kararlıyım. Söyliycem.

"Siktir git amk" dedim. Niye şimdi ikizime küfrettim ki? Ya söylediğime alınırsa? Ya küserse bana? Nasıl söylerim o zaman ikiz olduğumuzu?

Gülümsüyor mu o? Ya işte nasıl da güzel gülüyor. Kimin ikizi ya. Yanağını ısırdığım.

O bana gülerken Tuna gelip Deniz'in elinden tutup tribün denen oturma şeyine götürdü. Deniz düşer gibi oldu. Ben niye bu kızı bu halde buraya sürükledim acaba? Ya bir şey olursa? Sonuçta onu yeni buldum başına bir şey gelirse kahrolurum. Valla ölürüm acıdan. Dayanamam herhalde onun başına bir şey gelse.

Tuna gerizekalı bir şey ama Savaş denen yellozu sevmiyorum. Tuna'yla Deniz yakışıyorlar hem. Tuna iyi iyi. Savaş'la yakışmazlar zaten.

Ben kızlara bakarken Akif abi beni yanına çağırdı. Akif abinin yanına gidince elini omzuma attı ve etrafa bakındı. Sonra konuşmaya başladı. "Alp ile yarışacaksın. İlk tur önemli. İlk turu aldıktan sonra ikinci turu siktir et." dedi. Ne kadar kibarsın ya. Bu adamı da hiç sevmiyorum ama yarışları o ayarlıyor. Katlanmak zorundayım.

Akif abiye tam cevap verecektim ki karşıdan gelen yunan tanrısı gibi olan 1.90 çocuk dikkatimi dağıttı. Yeşil gözleri heyecandan ölecek gibi bana bakıyordu. Yakışıklıymış.

Akif abi yunan tanrısıyla tokalaştı. Yunan tanrısı bana bakıyordu. Akif abi "Hoş geldin Alp." dedi. Yunan tanrısı gözlerini benden kaçırıp Akif abiye "Hoş bulduk abi. Kimle yarışıyorum?" dedi. Yunan tanrısı bana tekrar bakarken Akif abi beni işaret ederek "Elena'yla" dedi. 

Derin bir nefes alıp gülümsedi ama samimi bir gülümseme değildi bu. Zorlanıyor gibi. Daha sonra gerçekçi bir gülümsemeye dönüştü. Piç gibi gülüyor. Piç demişken 6-7 yıldır Türkiye'deyim ama bütün küfürlerin anlamını bana Deniz kısa bir sürede öğretti. Bu çocukta işte piç gibi gülüyor ve kesin beni yenebileceğini sanıyor. Aptal. Sen kimsin de motorun kraliçesi beni yenmeyi düşünürsün?

Hiçbir şey demeden motoruma bindim. Yarış çizgisine geldik. Yarış başlamadan önce ikizime baktım. Tribün çok büyük olmadığı için ve Mert hayvan gibi bağırdığından onları fark etmem uzun sürmedi. Deniz kötü gözüküyordu. Şu an yanına gitmek istiyorum ama gidemem. Yarışı bırakamam. Show must go on. (Gösteri devam etmeli)

Ev Arkadaşıydık (Girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin