-2 gün sonra-
-Savaş-
Valizlerimizle Alp'i ve Akşın'ın yeni 'arkadaşı' Aziz denen çocuğu bekliyoruz.
Hep beraber Elena'nın dağ evine gidelim de kafa dinleyelim dedik. Tabi bu fikirde Mert'in "Ya bi tatil yapamadık yaaa." demesinin büyük payı var.
15 günlük tatilin bitmesine az kalmıştı. Ayrıca Elena çabucak iyileşmişti. Aynı Deniz gibi. Hemen iyileşiyor kereta.
Akşın ve Mert, Aziz'in arabasıyla gidecekti. Deniz, ben ve Elena da Alp'in arabasıyla gideceğiz.
"Gözünüzü seveyim öne ben oturayım." dedi Deniz. Elena "Hayır." diye cırladı. Akşın "Aman yeter. Sırayla binersiniz öne. Kavga etmeyin." dedi. E haklı.
Tam bir şey diyecektim ki siyah bir araba köşeden döndü. Onun arkasından da kırmızı bir araba geliyordu. Deniz ve Elena birbirine kızgın kızgın bakarken Mert'in piç piç güldüğünü fark ettim. Bir şey yapacak ama hadi hayırlısı.
Siyah araba önümüzde durdu. Onun arkasında da kırmızı olan durdu. Alp camı açıp "Hadi." dedi. Mert arka kapıyı açtı. Deniz ve Elena ön için ilk hamlelerini yapmıştı ki Mert onları arkaya itti. Salak.
Deniz "Lan salak. Elena'nın kolu ağzıma girdi. Göt." diye bağırdı. Mert'in en sevmediği küfür. Ama yine de senin sesini yerim ben ya.
Mert kırmızı arabaya giderken Elena "Sırtım acıdı." dedi. Alp arkaya dönüp Elena'yı düştüğü yerden kaldırdı. Hastaneden taburcu olmuş olsada hâlâ yaralı. Sadece biraz iyileşti.
Hemen öne oturdum. Arkaya baktığımda Elena Alp'in arkasında, Deniz iki kişilik yere bağdaş kurmuştu. Kesin kusar yolda.
Önüme dönünce Alp'in sinirle baktığını gördüm. Deniz böğüre böğüre Mert'in arkasından küfür ederken duymayacaklarından emin olduğum için Alp'e "Sakin ol." dedim. Ben ilk defa bu kadar güzel seven birisini görüyorum. İnşallah karşılık alırsın Alp.
Radyoyu açtığımda 'Rockstar' (Medya'da ki şarkı) çalmaya başladı. Bu şarkıyı Deniz dinlerdi. Yani bi aralar dinliyordu.
Deniz küfürlerini bitirirken Elena da gülüyordu. Deniz'in omzuna kolunu koyup "Bu şarkı efsane." dedi. Sonra sırtını arka tarafa yasladı ve camı açtı.
Alp önce bi arkaya baktı ve hızlıca bana "Konuşmamız gereken önemli bir konu var." dedi. Ne konuşabiliriz ki?
-bir süre sonra-
Alp yol boyunca hızlı gitmişti. Deniz ve Mert hız yapmaya bayılırlardı. Özellikle Deniz. Tabi Mert arabaları daha çok seviyordu.
Deniz yolu izlerken Elena ona "Story atalım mı?" diye sordu. Deniz çok sevmez fotoğraf çekilmeyi ama yine de kabul etti.
Tam resim çekilirlerken Alp arabayla biraz ters bir hareket yaptı. Elena Alp'e bakıp "Bir yavaş sürsen? Hani daha iyileşmedim ya? Bu yol sırtımın amına koydu." dedi. Elena ne zamandır küfür ediyor? Ha şey. Deniz'i ararken de çok küfretmişti. Eskiden bu kadar küfretmezdi. Bu kız niye Deniz'i ararken bu kadar küfretti acaba? Yoksa? Yoksa ona karşı hisleri falan mı var? Yoktur ya. Yoktur değil mi? Yoktur yoktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşıydık (Girlxgirl)
Teen FictionHikaye girlxgirl olduğu için okumak istemeyenler okumasın. Boyxboy da var. O yüzden okumak istemiyorsanız hiç başlamayın. Hastanenin koridorunda bana sanki yabancıymışım gibi bakan en yakın arkadaşım derin bir nefes aldı. "Biliyorum." dedi. Anlamadı...