29

1.9K 121 24
                                    

Sabah uyandığımda Savaş ayaklarını göğüsümün üzerine atmıştı. Bu nasıl bir uyuma şekli lan? Ah pardon ben ayağına sarılmışım.

Yine ters uyumuşum. Ve yastıksız. Kesin horlamışımdır. Yastıksız uyuyunca horluyorum da.

Ayağını ısır.

Bak gene şeytan- iç sesim beni dürtüyor.

Hayır. Bunu yapmamalıyım. Şeytana kulak verme Deniz. Yabasını sallaya sallaya sana baksad- Isırdım.

"Ağhh" diye bağırarak yatakta doğruldu. Isırdığım ayağını tutarken diğer ayağıyla bana vurdu. Hak ettim ama.

Ayağını tutarken "Ya senin ben amına koyayım ya. Nabıyorsun sabah sabah mal." diye bağırdı. Bunda da haklı. Çok haklısın kıçını yediğim.

Tam bana yine vuruyordu ki ayağa kalktım. Odanın kapısından çıkarken arkamdan yastık attığını biliyordum. "Gerizekalı." diye bağırması kanıtımdır.

Saate baktığımda saat 3'tü. Hiç mi kimse uyanmadı be?

Tuvaletten çıkan Akşın sorumu yanıtlamış oldu. Çıktığı gibi "Sen, Savaş ve Mert ne uyudunuz be." dedi. Yanından geçerken "Sanada günaydın." dedim. Siklemeden aşağı indi.

Bizim çocukların kaldığı odaya girdim. Pat diye içeri daldığım da Mert giyiniyordu. Allah'tan sadece üstü yoktu.

Girdiğimde Mert bana kapıyı gösterip "Tanıştırayım kapı Deniz, Deniz kapı. İçeriye bunu tıklatıp giriyorsun ki bizde kıçımız başımız açık yakalanmıyoruz." dedi. Eline yerdeki tişörtü alıp bana arkasını döndü.

Üstüne atla.

Hemen. En sevdiğim şey.

Mert aşkımın hemen sırtına atladım. 8. sınıfta Mert benden zayıftı. 3 kere sırtına atlamıştım ve biz 3 kere merdivenlerden yuvarlandık. Bende hep merdivenlerde sırtına atlamıştım.

Kokusunu içime çekip "Sen ne güzel kardeş kokuyorsun öyle." dedim. Gülümseyip boynunda duran koluma elini koydu. Sonra da saçlarını karıştırdım. Hep bu piçler mi yapacak?

Mert ve ben pek beraber kalamıyoruz. Çünkü anası izin vermiyor. Darlıyorlar benim çocuğumu.

Beni yavaşça yere indirip bıraktı. Eline beraber aldığımız ve benim hiç beğenmediğim sarı sıfır kollu tişörtü giydi. Ben o tişörtü giyerken yatağa çıkmıştım.

Beni fark etmeyip dışarı çıkıyordu. Dudak büküp beni fark etmesini bekledim. Shadowhunters'ın nisanın 3'ünde çıkacağını öğrenince de böyle kalmıştım. Bak yine aklıma geldi nisan ne ya? Daha kaç ay var? Ağlıcam şimdi.

Mert beni fark edip geri döndü. Oflayarak önümde durup sırtını bana çevirdi. E ben durur muyum? Hemen sırtına atladım.

Merdivenlerden indiğimizde Akşın ve Aziz'in beraber kahvaltı hazırladıklarını gördüm. Salonda Mert'e "Süperman girişiii." diye bağırınca koşmaya başladı. Ben de elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım. 

Mutfağa girdiğimizde Bize bakıp güldüler. Bana gülerlerken "Siz ne güzel yakışıyorsunuz öyle." dedim. İkisi de utanarak işine döndü. Akşın sucuk doğrarken Aziz de salata yapıyordu.

Aziz'in elindeki turuncu ve 'Beni ye' diye bağıran sexi şey havuç mu? Evet. Evet. Evet. Tabi ki seninle evlenirim havuç.

Süperman olsanızda havuç çalmanıza kimse bir şey diyemez.

Mert Aziz'in yanından geçerken elindeki turuncunun her tonunun yakıştığı sevgilimi aldım. Ben alıp ısırırken "Ama o salata için lazım." diye bağırdı. Mert benim yerime cevaben "Süperman havuçsuz yaşayamaz." dedi.

Ev Arkadaşıydık (Girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin