1 ay oldu. Bu efsane güzel ama sikik yerde kapana kısılmış ve bu naylon kafalı ile aynı havayı solumaya zorlanalı 1 ay oluyordu.
Elena sıkıntıyla bir nefes daha verdi. Ben de boş boş bana alınan yeni resim defteriyle bakışıyordum.
Evet. Ölmek gibi harika bir seçeneği elimin tersiyle itmiş ve kardeşimle kalmayı kabul etmiştim.
Burda olmanın tek güzel yanı her istediklerimizi yapıyor oluşlarıydı. Tabi arkadaşlarımı ve sevdiğimi görememek ağır bir bedeldi.
Elena ile buradan kaçmanın yolunu çok aradık. Çok denedik fakat bulamıyoruz. Hep bir hata oluşuyor.
Her yerde korumalar var. Bir tek oda da yok. Kameralarda aynıydı. Her yerdeydi ama bu oda hariç.
Odadan çıkmamıza pek izin verilmiyor. İnternetimiz ve televizyonumuz vardı. İstediğimiz dizi/filmleri açabiliyorduk.
Hayatımız kararınca Glee'ye devam edemiyordum. O dizi neşe anlamına gelirdi. Kendi sıkıntılarını bütün hafta şarkılarla çözerlerdi. Tabi başrol olan Rachel karakterinden nefret ediyor olsamda sevdiğim diziydi. Kurt ve Blaine zaten benim aşkımlar.
Neyse konuşulacak şeyler dizi değil. Daha önemli şeyler vardı. Mesela üzerinde çalıştığım yeni kaçma planı.
Şimdi dediğim gibi her şeylerimizi yapıyordular. Bende zor bir şey isteyeceğim. Evet der mi emin değilim ama bunu direkt Semih denen naylondan isteyeceğim.
Elena'ya göz kırpıp kapıda duran koruma için kapıyı açtım. Bana doğru dönünce "Naylon ile görüşebilir miyim?" diye sordum. Kaşlarını çatınca "Semih işte be." dedim.
Şimdi peşinden Naylon'un yanına gidiyordum. Giderken dayanamadım ve "Cidden birisinin iki kişiyi kaçırmış olmasına nasıl göz yumuyorsun?" dedim. Tek yaptığı şey gülüp kafasını sağa sola sallamaktı.
Tam ona bağırırken beni bir odaya soktu. Karşımda Semih piçi kırmızı ütülü bir pantolon ve beyaz gömlekle rahat bir koltuğa oturmuştu.
Şimdi yapmam gereken sakince istediğimi söylemekti. Ondan korkmuyordum.
Karşısındaki koltuğa geçip onun gibi rahat bir şekilde oturup ondan korkmadığımı gözüne gözüne soktum.
Biraz daha doğrulup "Hayırdır?" dedi. Ayağımı erkek tarzı diğer ayağımın üzerine attım. "Bir şeye ihtiyacım var. Bunu senden istemek zorunda kaldım çünkü Elena varken isteyemem." dedim. Biraz daha dikleşip "Bu kadar önemli ne olabilir?" diye sordu.
Derin bir nefesin ardından "Ben. I şey. Ben bir miktar uyuşturucu bağımlısıyım. Kullanmadığım için titremeye başlamak istemiyorum. Yakın zamanda ihtiyacım var. Ve biraz da şırıngaya. Tabi o sırada Elena'nın odada olmaması lazım." dedim. Kaşları havalanırken "Hallederiz. Tabi Elena benim yanımda durur." dedi. Hemen kendine pay çıkardı orospu çocuğu.
Teşekkür edip odaya geri gittim. Elena bana ne olduğunu sormadı. Göz kırptığım için sormadı bence.
İşte planım şu. Burdan kaçmak için maksimum 20 kişiyi etkisiz hale getirmeliyiz.
Yani uyuşturucuyu boyunlarından yaptığım an bir süre etkisizleşirler. Biz de kaçarız. Tabi bunun için biraz biriktirmem lazım.
-Mert-
1 aydır tek kardeşimi bulamıyorduk. Elena için gitmişti ve asla geri dönmemişti.
Savaş ona ısrar etmediği için kendini pişman hissediyordu. Onur ise ananesi öldüğü için cenazeye gitmişti. Bu hafta izinliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşıydık (Girlxgirl)
Teen FictionHikaye girlxgirl olduğu için okumak istemeyenler okumasın. Boyxboy da var. O yüzden okumak istemiyorsanız hiç başlamayın. Hastanenin koridorunda bana sanki yabancıymışım gibi bakan en yakın arkadaşım derin bir nefes aldı. "Biliyorum." dedi. Anlamadı...