-1 hafta sonra-
Bu bir hafta bok gibi geçmişti. Tuna bizi baya baya sevgili yaptı. Ne bir çıkma teklifi ettim ne evlilik teklifi. Kendi kendine gelin güvey oldu. Her akşam mesaj atıyor. Neredeyim, ne yapıyorum, kimleyim gibi gereksiz sorular soruyordu. Geç cevap verince de ağzıma sıçıyor.
Eve sadece uyku için gitmeye başlamıştım. Nedeni belli değil mi? Savaş'ın yüzüne bakamıyorum. En yakın arkadaşımdan hoşlanmak ne ya?
Her şeyin en kötüsünü düşünen insanları bilir misiniz? Ben oyum işte. Arabaya binerken bile her kaza ihtimalini düşünürüm. Şoförün dikkati dağılıp köprüden aşağı uçabiliriz ya da öndeki arabanın bir parçası kopup birimizin kafasına saplanabilir. Savaş hep paranoyak olduğumu söylerdi. Böyle zamanlarda daha da paranoyak oluyorum. Mesela şu an Savaş kaçırılmış olabilir ya da eve giren hırsız onu vurmuş olabilir.
İyice içime kapanıklaştım. Geceye kadar dükkanda kalıyorum. Ya kitap okuyorum ya da ders çalışıyorum. Şaşırmanız lazım çünkü ben ilk defa ders çalışıyorum. Ben ve ders çalışmak? Neler oluyor bana?
Bugün de aynı şeyler oldu. Geceye kadar dükkanda durdum. Ece hanımla biraz sohbet ettik.
Ece hanımı otobüse bindirip eve gittim. Zaten dükkan otobüs duraklarına yakın yerde olduğu için zor olmuyor.
Motoru dükkanın önünden alıp eve gittim. Biraz sigara içip eve girdim. Ben eve geldiğimde Savaş çoktan uyumuştu. Salona geldiğimde ceketimi fırlattım.
Evimiz şirin bir evdi. 3 tane odası var ama biz bir tanesini kullanıyoruz. Girişin sağında ve solunda kullanmadığımız 2 oda vardı. Odaların ikisinin de yanında tuvalet vardı. Çocuklar duymasın dizisinin girişi gibi düşünün. Salona gelince solda bizim oda sağda salonla birleşik mutfak vardı. Salonda da TV, bilgisayar, wi-fi, benim anaokulu minderim falan var. Mutfaktan balkona çıkıyordu. Ufak bir balkon.
Odalardan birisini Mert için saklıyoruz. İlerde bizimle kalmak istiyor. Diğer odayı da hobi odası yapalım diyorum ama Savaş beni dinlemiyor.
Karnım gürüldeyince mutfağa gittim. İki gündür doğru düzgün bir şey yemedim.
Buzdolabını açtım. Domates kestim. Baston ekmeğin yarısını alıp içine doldurdum. Üzerine süzme peynir ve mayonez. Mis. (Deneyin güzel oluyor) Yanına bir de kahve yaptım.
Belki dondurma vardır diye üst kısmı açtım. Dondurma kutusunu çıkarınca üzerinde kağıdı gördüm. Savaş 'for you' yazmış. Benim için bırakmış.
Dondurmayı kenara koyup yemeğimi yedim. Eridiğinde daha güzel oluyor. Hani şu bim de fakirler için ucuz ama büyük dondurmalar vardır ya. Çilek-vanilya-çikolata üçlüsü. En sevdiğimiz.
Kahve çok kaynamadan aldım. Sıcak içemiyorum. Su ekleyince de kendimi çocuk gibi hissediyorum.
Harika büyük sandviçimi yedikten ve az pişmiş kahvemi içtikten sonra erimeye başlayan dondurmayı orta küçük sehpanın üzerinden aldım.
Dondurma hala erirken odaya girip sessizce şortumu ve tişörtümü aldım. Savaşı'ı uyandırmadan çıktım. Filmlerdeki gibi yumuşak saçlarını okşayıp uyanmamasını beklemek isterdim ama gerçek hayattayız işte.
Salonda üzerimi değiştirip kendimi kanepeye attım. Erimiş dondurmayı kucağıma alıp TV'yi açtım. Malec'in videolarını açtım. Bayılıyorum Magnus ve Alec'e. Hastasıyım onların. Hatta bir ara Mert telefonda Magnus'um diye kayıtlıydı. Bende onda Alec'im diye kayıtlıydım. Ondan öncede Harley Q. diye kayıtlıydı. Bende onda Joker diye kayıtlıydım. Sonra o Twilight filmini izledi ve beni Jasper'im diye kaydetti. Ben de onu My Other Half diye kaydettim. Onu Alice diye kaydetmemi istedi ama hayır dedim. Sonra beni Juanpa'm diye kaydetti. Benim onu Lele Pons diye kaydetmemi istedi ama hâlâ My Other Half diye kayıtlı. Değiştirmeyeceğim.
Dondurma yiyip Malec videosu izleme planım iyi gidiyordu. 5-10 dakika sonra Savaş odadan çıkıp tuvalete gitti. Beni fark etmedi.
Tuvaletten çıkıp yanımdan geçerken bu sefer fark etti. Gözünü yumruk yaptığı eliyle ovarken "Hoş geldin." dedi. Kaşıktaki dondurmayı yutup "Hoş bulduk." dedim. "Ne yapıyorsun?" diye sorduktan sonra beni baştan aşağı süzdü. Sonra TV'ye baktı. Cam gibi gözleri kocaman olunca TV'ye döndüm. Malec videosu bitmiş ve yerine Gallavich videosu açılmış. Ian ve Mickey'in sex sahnesini görünce hemen kapattım. Sizin yapacağınız hayran videosunu sikeyim.
"Umm. Şey. Ben Malec videosu izliyordum. Ne ara Gallavich videosu açıldı bilmiyorum." dedim. Hay sikeyim ya. İnsan hoşlandığı insa- en yakın arkadaşına böyle yakalanır mı?
Kanepeye iyice yayılırken "Erken gelmeliydin." dedi. Dondurmaya bakıp "Dondurmanın anasını sikmişsin. Yine." dedi. Al işte. Nasıl da kibar.
Güldüğünü gördüğümde kalbim hızlandı. Bende gülümseyerek karşılık verdim. Dondurmaya dönüp "Neden erken gelmeliydim?" dedim. Bana dönüp "Bizim okuldan bir kızın partisi varmış. Okuldaki sevdiği ya da popüler insanları çağırdığını söyledi. Sana iletmemi ve istersem gelebileceğimi söyledi." dedi.
Beraber bir çok partiye gitmiştik. Çoğunun nasıl geçtiğini hatırlamıyorum. Bizim okuldan birisi parti yapıyorsa bilin ki uyuşturucu ve alkol vardır. O yüzden hatırlamamanız normal. Bizim okulda o kadar it kopuk olunca insan alışıyor. Bazı hocaların uyuşturucu ve alkol kullandığına eminim.
"İstersen gideriz." diyip dondurmadan bir kaşık daha aldım. Önüme dökmem umarım.
Heyecanla "O zaman gidelim. Hem bu parti sana biraz iyi gelir." diyip omzuma hafifçe vurdu. Sonra odasına gitti. Arkasından "Bekle." diye bağırdım. Arkasını dönüp "Efendim?" dedi. Kaşığı dondurmanın içine bırakıp "Ne zaman ve kimin partisi?" dedim.
Odaya girip çıktı. Telefonundan okuyordu. Oraya not almış olmalı. "Yarın 9'da ............... adresinde. Seval diye bir kızın partisi." dedi. Sonra "İyi geceler" diyip kendini yatağa attı. "Benim yatağımda uyuma sakın." diye bağırınca sadece homurdandı. Kesin benim yatağımda uyuyacak.
Dondurma bitince çöpe atıp balkona çıktım. 2 sigara sonra uykum gelmişti. Odaya gidince benim yatağımda uyuduğunu gördüm. Ben demiştim.
Önce onun yatağında uyumayı düşündüm. Neden bilmiyorum ama şu an onun yanında uyumak daha cazip gelmişti. Onun yatağına oturup biraz onu izledim. Uyurken tıpkı bir çocuk kadar masumdu. Nasıl da güzel uyuyorsun sen öyle. Nasıl da masumsun.
Onu biraz daha izledikten sonra onun arkasına sokuldum. Onu özlemiştim. Onu kendime yasladım. O an tek bir vücut gibiydik. Hep böyle kalamıyor muyuz?
Umarım beğenirsiniz ve yazım yanlışı yaptıysam özür dilerim.
İyi okumalar 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşıydık (Girlxgirl)
Teen FictionHikaye girlxgirl olduğu için okumak istemeyenler okumasın. Boyxboy da var. O yüzden okumak istemiyorsanız hiç başlamayın. Hastanenin koridorunda bana sanki yabancıymışım gibi bakan en yakın arkadaşım derin bir nefes aldı. "Biliyorum." dedi. Anlamadı...