1

5.1K 157 24
                                    


(Jungkook)

"Sziasztok én Jeon Jeong  Kook vagyok a Bts-ből, de csak Jungkooknak szoktak hívni vagy Kook-nak. 21 éves vagyok és én vagyok a bandában a maknae vagyis a legfiatalabb. Legjobb barátom vagy barátaim igazából tök mindegy...Az egyik Taehyung vagy művésznevén  V. Mindent megszoktunk beszélni, nincsenek titkain egymás előtt. A másik az Jimin a banda törpéje vagy minonja. (Ezért most tuti megütne). Vele igazából nem is olyan haveri a kapcsolatom mint Tae-val. Sokkal érzelmesebb. (na jó ez így hülyén hangzik) De nagyon gondoskodó velem szemben. "

Fáradtan sóhajtottam és eldőltem az ágyamon. Bang PD azt mondta hogy írjunk a rajongóknak valamilyen kis bemutatkozó szöveget. Ami kicsit személyesebb mint amiket az internet ír. Ugyanis ott csak a nevünk, magasságunk,szemszínünk stb. van fent. Kíváncsi vagyok hogy a többiek miket írtak. Nekem nagyon nem volt ötletem. Megnézem hogy Jimin hogy halad. Ki keltem az ágyból majd oda mentem Chim és Tae ajtójához. Akkora szemétség hogy mindenkinek van szobatársa csak nekem nincs. Pedig én vagyok  a legkisebb.....vagyis inkább Jimin xd de korban én vagyok a legfiatalabb nekem jár a legtöbb szeretett erre egyedül vagyok egy nagy szobában. Bekopogok az ajtón majd egy "gyere" után be is megyek. V nincs a szobában.  Oda megyek Hyungomhoz és bebújok mellé az ágyba.

-Na mi van kicsi maknae magányos vagy?-Vigyorog le rám. Hmm jól áll neki a mosoly. na mind1.

-És ha igen?-Bújok bele mellkasába. Szeretem Chim illatát, mindig megnyugtat. Nevetve karol át és folytatja a bemutatkozó szöveg írását. Egyébként lehet hogy ha valaki most látna minket azt hinné hogy melegek vagyunk, igazából már sok újság is írt erről hogy a Bts tagjai melegek e? És egy csomó képet össze vagdostak. De az igazság az hogy mivel barátnőnk nem lehet sőt semmilyen kapcsolatunk nem lehet más emberekkel még a családunkkal se. Ezért teljesen egymásra vagyunk utalva. Ezért olyan szoros köztünk a kötelék ezért ölelgetjük egymást stb. Persze vannak fanservicek is de az most mellékes.

-Megírtad már amit Bang PD kért?- Kérdezi Chim. Mire én csak bólintok.

-És te?

-Most fejeztem be.

-Hadd olvassam el!-Kapom ki a telefont a kezéből.

-Hé Kook! NE! - kap a készülék után.- Ne olvasd el...

-Miért?- kérdezem miközbe el kezdem olvasni.

"Sziasztok! A nevem Park Ji Min, de csak Jimin vagy ahogy JK szokott hívni Chim. 23 éves vagyok és a Bangtan Boys azaz BTS nevű bandában vagyok vokalista. Legjobb barátomat vagyis az én kis sütimet Jungkooknak hívják. Ő a mi kis maknae-k. Olyan kis cuki hogy néha muszáj anyáskodnom felette. Na de most magamról kell írnom. Bár nem nagyon tudok mit írni nem vagyok egy érdekes ember az én kis Kooksim sokkal érdekesebb nálam"

Elképedve olvasom a sorokat. Jimin annyira édes! Úgy szeretem...mármint..szeretem csak barátilag...vagyis mint pót anyut vagy mi. Jimin lehajtott fejjel ül és várja a reakciómat.

-Jimin én annyira szeretlek!-ugrok rá minek hatására ismét eldőlünk az ágyon.- Olyan édes amit írtál. Bár szerintem igen is érdekes vagy.- ChimChim csak elneveti magát majd szorosan magához ölel.

-Na és te mit írtál?-kérdezi, én pedig már veszem elő a telefonom hogy megmutassam neki de aztán eszembe jut hogy letörpéztem benne. Azonnal vissza csúsztatom a zsebembe a telefont. 

-Öm.... nem akarom hogy elolvasd...- dadogok.

-Miért?-pislog nagyokat. Jaj istenem ha elolvassa tuti megver!

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now