29 /+18

1.8K 80 6
                                    

(Jungkook szemszög)

Miután végeztünk a fürdéssel vissza mentünk a szobánkba és átöltöztünk alvós ruhába.

-Lemegyünk a többiekhez?-kérdezte Chim.

-Szerintem már elkezdték az esti filmet de oké.-mondtam. Viszont nem néztek semmit. Vagyis a TV-ben be volt állítva valami de nem nézték hanem veszekedtek.

-Mi történt?- kérdeztem Danielt? Mert csak ő meg Hoseok nem veszekedett viszont Tae és Jin nagyon szidták párjukat.

-Most komolyan ezért vagytok úgy oda?-morogta Yoongi.-Köszi Jungkook.-intézte nekem a szavait.

-He?-értetlenkedtem.

-Csak arról kezdünk beszéli hogy milyen kedves hogy így figyelsz Jiminre. Hogy csináltál neki fürdővizet stb. Aztán ez lett belőle.

-Értem..-motyogtam.

-Komolyan Namjoon te nem elég hogy nem csinálsz nekem fürdő vizet de rögtön be is alszol így egyedül kell kikecmeregnek és lezuhanyozni.

-De egy csomószor te is maradsz és alszol velem!-mondta Rapmon.

-És tudod milyen szar reggelente?-kiabált Eoma.

-Yoongi te nem törődsz velem.- nyafogott TaeTae.

-Ugyan már kérlek miben nem törődök veled hah?

-Hát te se csinálsz nekem vizet meg mikor csináljuk...már akkor se...figyelsz rám annyira. Néha nagyon be durvulsz!- bátorodott fel a végére.-Jungkook legalább egy órán át kényeztette Jimint és utána is az volt neki a fontos hogy ő élvezze!- Honnan tudja hogy hány órán keresztül kényeztettem Chimet? Csak annyit mondtam hogy sokáig. Hallgatózott vagy mi?

-Hah...jó mostantól figyelni fogok elkezdhetnénk a filmet?-kérdezte kissé idegesen.

-Persze -ült belel boldogan Tae Suga ölébe aki csak szorosan átölelte. Hát ők hamar megoldották de a Namjin páros még mindig "morgott".

-Istenem csináljatok egy békülős szexet azt csáh! Ja és Nam csinálj majd neki fürdő vizet. Nehogy bealudj!- mondta Yoongi és elindította a filmet. leültem a kanapéra Taeék mellé Jimin pedig az ölemben foglalt helyet. Jin is lenyugodott vagyis hát már nem kiabált Nammal viszont attól még ugyan úgy rosszallóan nézett rá.

-Oké elég volt!-állt fel hirtelen Namjoon a film közben.- Jin! Fel! Most! -mutatott az idősebbre.- Majd én megmutatom neked hogy sokkal jobb vagyok a maknaenál. -morogta sértődötten. Jin csak meglepetten pislogott a leaderre és szerintem fel se fogta hogy Rapmon mit tervez.

-Hát Nam az azért nehéz lesz elvégre mégis csak én vagyok a golden maknae!-vigyorogtam büszkén.

-Tch...-forgatta meg a szemét Jimin.-Hyung, Jungkook hozott nekem fel ásvány vizet és fürdőolajat is tett a vízbe. Ezeknél jobbat kell kitalálnod. -segített neki.

-Hé, miért segítesz neki? Meg akarom tartani a "legjobb az ágyban" címemet.- hisztiztem.- Pedig azt hittem te mellettem állsz. Micsoda csalódás.- Kaptam a szívemhez drámaian.

-Jól van nyugodjál le.- nyomot egy apró csókot ajkaimra.

-Hmm....talán megbocsájtok.- vigyorogtam.

-Talán?-húzta fel egyik szemöldökét.-Hát akkor azt hiszem ennyi volt.- kellt volna ki az ölemből de én megfogtam derekát és vissza húztam.

-Na jó, megbocsájtok.-Mosolyogtam.

-Nem akarok fel menni Nam!-mondta Jin sértődötten.

-Óh istenem hogy mennyi baj van veled.- mondta és felkapta a vállára Jint.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now