2/29

938 59 4
                                    

(Jimin szemszög)

-Nincs is jobb a békülős szexnél, igaz?-ütögette meg Yoongi Jungkook hátát.

-Miről beszéltek?-kérdeztem.

-Jaj, ne tegyél úgy mintha nem történt volna semmi. Eléggé hangosak voltatok. - nevet fel Hoseok-Vagyis...-kuncog- inkább voltál.- mondja mire én csak rák vörös leszek. Tenyerembe temetem arcomat. Nem bírom. Ez olyan égő. Két kezet érzek meg a vállamon.

-Nincs miért szégyenkezned.-morogja a fülembe Jungkook majd nyomot egy csókot nyakamra. Megfordulok és szorosan hozzá bújok.

-De akkor is.- motyogom mellkasába.

-ugyan Chim!-ölel magához.- ha akartál volna se tudtál volna csendben maradni.-nevet fel.

-Nem vagy te egy kicsit nagyképű?-kérdezi Namjoon fel sem nézve a könyvéből.

-Van mire.-von vállat Kook.-ügye Jimin?-néz le rám vigyorogva.

-Nem tudom mire gondolsz.-mondom rezzenéstelen arcal. A többiek hatalmas nevetésben tőrnek ki.

-Áááhhh ezt kaptad!-vihog Tae.

-ez fájt.-válik el tőlem csalódottan és egyben sértődötten is.

-ugyan már!- nevetem el magam.

-Nem Jimin. Nagyon megbántottál.-teszi karba kezeit.

-Majd kiengesztel.- kuncog Hoseok.

-Hogy te mekkora egy perverz vagy!-mondja Jin.

-Én arra gondoltam hogy majd vesz neki csokit.- mondja.- Ismered a mondást Jint. Rossz aki rosszra gondol.- ránt vállat majd győzelem ittas vigyorral felmegy az emeletre.

-Hülye gyerek.- motyogja Jin.

-Ne foglalkozz vele.-karolja át Nam.

-Nah Chim?-néz le rám Kook.- Mit fogsz csinálni?

-Elmegyünk sétálni?-nézek fel rá.

-Mi? Sétálni?- kérdez vissza csalódottan.

-Aham.- bólogatok lelkesen.

-Ah..na jó.- egyezik bele. Jól felöltözünk, mivel már tél van eléggé hideg van.

-Jövő héten van Eoma szülinapja.- szólal meg Jungkook.

-Tényleg.- jut eszembe.- Kéne nézni valamit.-gondolkozok el.

-Tae-től pólót kap.-mondja.

-Ki gondolta volna.-sóhajtok. Mostanában V-nek mániája lett hogy mindenféle pólót csináltat.-Menjünk el a plázába, hát ha van valami.

-Tőlem.-ránt vállat. Elmentünk a plázába és ott a boltokat kezdtük el járni.

-Nem hiszem el hogy nincs semmi.- nézelődök. Pedig hamarosan itt a karácsony! Ilyenkor egy csomó minden szokott lenni.

-Vegyünk neki kotont.-emel fel Jungkook egy csomag óvszert.

-Jungkook!-kiáltok rá mire egy csomóan ránk néznek és sugdolózni kezdenek. Fenébe.

-Most mi bajod. Hasznos ajándék lenne. -ránt vállat.

-Nem. Menjünk.- fogom a fejem.

-Ne, még nézelődjünk.- húz el az egyik sorba.- Ehez mit szólnál?

-Kook. Mégis hány évesnek nézed Jint?

-Tudom hogy 26 lesz.-mondja sértődötten.

-És azzal tisztába vagy hogy fiú?

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now