16

1.3K 83 9
                                    

Másnap reggel a srácok végig állandóan vigyorogtak rám. Viszont akármikor megkérdeztem hogy mi van...folyton csak annyit mondtak hogy semmi.
Most is...itt reggelizünk ezek meg folyamat azzal a tipikus sejtelmes mosollyal néznek rám.

-Na jó! Mi van már!?-csaptam az asztalra.- mi bajotok van?

-semmi. -legyintett Yoongi- hogy aludtál?-erre mindenki kuncogni kezdett.

-jól.- morogtam.

-Oh tényleg?- tettetett meglepődöttségest Hoseok.

-igen..-motyogtam.

-vajon miért?- mosolygot Tae.

-na jó most már hagyjátok.-szólt rájuk Jin- Úgy viselkedtek mintha ti nem csinálnátok ezt ha távkapcsolatban lennétek.- és ekkor le esett minden. Hallottak minket. Arcomat elöntötte pír így inkább a tányéromat bámultam.

-asszem leeset neki.- nevetett Hobi.

-ne érezd magad kellemetlenül Jungkook. Természetes ha ilyet csináltok.- fogta meg a vállam Jin.- igaz Nam? -nézet a leaderre. Rá néztem mire ő határozottan bólintott.

-ja, amúgy tényleg nincs benne semmi, az lett volna a fura ha nem teszitek.- mondta Yoongi.

-egy kérdés. -mondta Hopi- ki hozta fel a témát?-erre mindenki érdeklődve nézett rám.

-hát. Mondtam Chimnek hogy gyorsan átöltözök, mire megkért hogy a kamera előtt mert hiánya van. Erre én azt mondta hogy valamit valamiért szóval ő is vegye le. Aztán végül Jimin kérdezte meg hogy mi lenne ha csinálnánk "AZT".

-Jimin kezdeményezett? -kérdezte Tae.- ez de fura.

-jah én is ledöbbentem...-mondtam mikor csengettek.

-kinyitom én.- mondta Jin és már el is tűnt. Pár perc után vissza is jött Roséval a nyomában.

-Sziasztok. Jó étvágyat.

-kösz.- mondtuk.

-ha befejeztétek a kaját gyorsan öltözzetek aztán menjünk. - mosolygott.

-te is jössz? -kérdeztem meglepetten.

-igen, hisz a koncertek előtt ugyan úgy gyakorolni fogunk hogy minél tökéletesebb legyen.

-aha, értem.-mondtam- akkor én mentem is öltözni.

-segítsek?-kérdezte.

-öltözni?-néztem rá hülyén.

-vagy vetkőzni.- morogta Tae mérgesen mire Yoongi a combjára rakta a kezét hogy megnyugodjon.

-kiválasztani a ruhát.- mondta.

-ő nem, köszi. Megy egyedül is.-mondtam és már fel is siettem a szobámba. Levetkőztem majd fel. (Jobb szélső kép)

 (Jobb szélső kép)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now