(Jimin szemszög)
Kissé szomorúan kopogtam be régi szobám ajtaján. Biztos jól döntöttem? Hoseok kíváncsian nyitotta ki az ajtót és meglepődve figyelte a táskákat.
-Öm..Jimin?
-Nem baj ha vissza költözök?- mosolyogtam hamisan.
-Dehogy baj. Gyere be.- állt el az ajtóból mire én bementem és leraktam a cuccom a régi ágyamra. Hobi becsukta az ajtót és tarkóját vakargatva lépdelt hozzám.
-Öm..történt valami?-kérdezi zavartan.
-Jungkook és én...-kezdek bele.- Nos, hát már nem vagyunk együtt. Jobbnak láttam ha nem alszunk továbbra is együtt és vissza jövök.
-Mi történt?- ül le az ágyra. Nagyot sóhajtok és én is leülök.
-Kapott egy sms-t mi szerint "még nincs vége".- kezdem el mesélni.- Kissé...pánikba estem. Tudod már nagyon elegem volt-van ebből az egészből, hogy nem lehet minket békén hagyni. Kook mondta hogy feküdjek le aludni és én úgy is tettem. Aztán mikor felkeltem leindultam a lépcsőn, de meghallottam ahogy Jungkook arról beszél Jinel és Taehyungal hogy jobb lenne nekem nélküle. Erre persze én ideges lettem és leszidtam hogy nem teheti még egyszer ezt velem. Ő azt mondta hogy amióta együtt vagyunk csak rossz dolgok történnek.
-És erre te...?
-Azt kérdeztem hogy attól talán jobb lenne ha szakítanánk. Mire ő...azt mondta...hogy..-egyre jobban megy át a hangom sírósba és már alig tudok beszélni. Szóval eddig tartott. Viszlát erős Jimin heló depresszió.
-Naa nyugi.- karol át és hátamat kezdi simogatni.
-Azt mondta hogy lehet.- sipogom könnyes szemmel.- Én pedig azt mondtam neki hogy akkor legyen gyáva és szakítsunk!-sírom el neki és bele bújok ölelésébe.
-Mindent értek.- mondja.-Utána nem is próbált veled beszélni?-simogat tovább.
-De...-motyogom.
-És?
-Nem hagytam hogy bármit is mondjon.
-Értem. Minden esetre..szerintem igazad van.- mosolyog le rám.
-Tényleg?- nézek fel rá csillogó szemekkel.
-Igen. Jungkook igazán tudhatná már hogy azzal hogy elhagy téged csak ront a helyzeten. Jól tetted amit tettél.
-Köszönöm Hope.-karolom át szorosan.
-Nah gyere, segítek kipakolni. Aztán meg megnézünk valami nyálas filmet. -fintorodik el mire csak felnevetek.
-inkább valami mesét nézzünk.-állok fel vele együtt és pakolni kezdek.
-Ahjj...jó, de akkor disney hercegnőset!-jelentette ki csípőre tett kézzel. Ezen megint csak nevetni tudtam. Annyira imádom hogy ő mindig, bármilyen helyzetben megtud nevettetni. Még veszekedtünk azon hogy mit nézzünk, közben ügye elraktuk a ruháimat, majd lementünk valami kaja után nézni. Nevetve szaladtunk le a lépcsőn ám ott kissé lefagytunk. Jungkook ott ült az asztalnál és sírt. Taehyung és Jin próbálta vigasztalni több kevesebb sikerrel.
-Elbasztam nem értitek! Már megint!-kiabált az idősebbekkel.
-Kook.-biccentett felém Tae mire az említett hátra nézett egyenesen ránk.
-Jimin.- állt fel azonnal és elém sietett. Azonnal megfogta mindkét kezemet de én elhúztam azokat. Keserű mosolyra húzta ajkait és úgy nézte a saját kezét.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...