14

1.2K 79 21
                                    


(Jungkook)

Másnap már hajnali 5-kor fent voltunk. Jimin gépe eléggé korán megy.  Mivel már nyár van és reggel is meleg van nem vettem fel pulcsit csak egy terep mintás inget, kalapot meg persze egy fekete nadrágot.

  Mivel már nyár van és reggel is meleg van nem vettem fel pulcsit csak egy terep mintás inget, kalapot meg persze egy fekete nadrágot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Viszont Jimin...nos ő úgy gondolta hogy kicsit szórakozik a vérnyomásommal és eszméletlenül cukin felöltözött. 

-Na gyerünk srácok, a kocsi már kint vár

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Na gyerünk srácok, a kocsi már kint vár.- tapsolt egyet Nam. Komótosan, nulla életkedvvel mentünk ki és pakoltuk be Jimin cuccát a csomagtartóba. Beültünk a furgonba és már mentünk is a reptérre. Jimin könnyezve hajtotta fejét a vállamra és úgy nézte a "tájat" (vagyis a házakat). Én össze kulcsolt kezeinket bámultam és azon gondolkoztam hogy hogyan fogom én kibírni ezt az egy hónapot? Állítólag ezen a héten jön valami új tánc tanár és jövőhéten már meg  is kezdjük a koncertezést. Aztán meg majd valamikor, amikor valahol Japánba leszünk Jimin is csatlakozik. Remélem a koncertek meg a próbák elvonják majd a figyelmemet. Meg ott vannak a többiek is.... de mi a rákot csinálok majd este!!!!??? Ajj nem bírom. Mire észbe kaptam már a reptérnél parkoltunk. Kiszálltunk az autóból. Én kipakoltam Chim bőröndjeit, az egyiket kézbe felvettem a másikat viszont már húztam. 

-Mehetünk?- Kérdeztem a többiektől.

-Add ide az egyiket!- Rángatta ki a kezemből Jimin az egyik bőröndöt. Én csak megforgattam a szemem és a többiekre néztem. Namjon átkarolta a már könnyező Eomát. Yoongi és Tae együtt érzően néztek ránk J-Hope pedig azzal a tipikus keserű, hamis mosollyal nézet. Gondolom próbált reményt adni és azt sugallni minden rendben lesz, de neki se tetszik ez az egész.

-Akkor szia Jimin.-ölelte magához szorosan Jin.- nagyon vigyáz magadra és hívj ha megérkeztél, meg mikor elalszol és ha van időd akkor is. Egyél rendesen és ne hajszold túl magad....és..

-Oké Hyung értettem.- nevetett Chim.- de miért most búcsúzkodsz? Ráérünk majd bent.

-Mi nem megyünk be.- veregette meg a hátát a leader.- Úgy gondoltuk hogy jobb ha oda kettesben mentek.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now