(Jungkook)
Eléggé meglepődtem az én kis Chimem tettén, de tetszett hogy így belelkesült. Éppen lehúztam magamhoz egy csókra amikor valaki bejött a szobába.
-áh szóval Jimin van felül-hallottam meg Suga hangját. Azonnal magunkra rántottam a takarómat (már amennyire tudtam). Jimin szégyenlősen bújt bele a mellkasomba mire én csak szorosan magamhoz öleltem ezzel is takarva őt.
-Suga! Azonnal menjél ki!- kiabáltam rá.
-Jól van. Nyugi kicsi maknae.-gügyögött nekem.- Jin üzeni hogy gyertek enni. Mindjárt indulunk arra a szarra.
-Jól van de most már menj ki hyung.-mondtam kicsit nyugodtabban. Yoongi kiment én pedig nyomtam egy puszit Jimin fejére.
-Ez olyan égő volt. -motyogta.
-Neki, lehet. Elvégre ő nyitott ránk.-rántottam meg a vállam.
-igaz.- ismerte be Chim. Majd leszállt rólam.
-Gyorsan vegyünk fel egy pólót aztán menjünk. -léptem oda a szekrényemhez és kivettem belőle egy egyszerű fekete Nirvanás pólót.
-Kooke-hallottam meg ChimChim hangját, majd nem sokkal rá már a kezeit is megéreztem a vállamon.-igen?
-Megkaphatom a párját? - nézet rám boci szemekkel. Ahw istenem ez a srác.
-Már mint a szürkét? -kérdeztem rá mutatva az említett darabra mire ő csak félénken bólintott. Elmosolyodtam majd kivettem a textíliát és ráadtam Jiminre- Tessék. - mosolyogtam. Kicsit nagy rá a pólóm de jól áll neki. Szexi. Én is felvettem a pólót majd kézen fogtam Jimint és elindultam lefelé.
-Máris van egy iker pólónk.- nézte csillogó szemekkel a pólókat. Olyan aranyos.
-Majd kapsz tőlem egy Quinn-es pólót vagy pulcsit. -pusziltam meg a buksiját.
-Hé!- könyökölt bele az oldalamba.- Te meg majd kapsz tőlem egy maknaerónis pólót.-vágott vissza egyből. Jól van Chim a harc hát legyen harc. Közben már oda értünk az asztalhoz. A többiek megnézték a pólóinkat de nem szóltak semmit. Nem nagyon izgatta őket.
-Figyi Nam.-ültem le a helyemre.- majd út közben kéne venni egy "gyerek a hátsó ülésen" vagy egy " vigyázz törpe a kocsiban" matricát a kisbuszra. -vigyorogtam. A többiek egyből elkezdtek nevetni. Jimin csak leült mellém majd Jinre nézet.
-Jin. Holnap csinálsz ebédre egy kis arrogáns maknaerónit? -kérdezte mire mindenki "húúú-zni" kezdett.
-Na jó fejezzétek be a szerelmi civakodást.- mondta Jin. De azért ő is nevetett.
-Én Cukrot kérek!- jelentkezett Tae. Mire megint mindenki nevetni kezdet.
-Én egy csésze Teát.- folytatta Yoongi Tae-re utalva.
-Én Sütit akarok!-nézet rám Jimin.
-Én Mochit!-vigyorogtam.- Vagy egy kis Chipset mindegy-vontam meg a vállam. Mindannyian Namékra néztünk hiszen most ők jönnek.
-Nézd hogy el vannak a gyerekek.-mosolygott Jin.
-Hé!-pattant fel Tae
-nyugi kicsim.-puszilta meg Yoongi. Tae piros arccal vissza ült a helyére de még elmormogott egy " vén trottyok"-at.
-Mit mondtál?-kérdezte azonnal Jin.
-Semmit!- mondta Taehyung. Ezután mindenki elkezdet enni. Miután befejeztük leültünk a nappaliba.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...