(Jimin szemszög)
-Nagyon szépen köszönjünk!-mondta bele a mikrofonba Namjoon és meghajoltunk. Ez volt az utolsó koncertünk a turnén.- Jó sokan eljöttetek. -nézet végig a közönségen.- Elképesztőek vagytok. Az ember azt hinné hogy idővel megszokja...de nem. Mindig ledöbbenek hogy milyen sokan vagyunk. Köszönöm hogy eljöttetek.-hajolt meg megint Nam.-És most egy kis személyes bejelenteni való.- Erre a mondatára azonnal elmosolyodtam és Jinre pillantottam.-Ma ünneplünk. Még hozzá egy évfordulót.-lépdelt oda Jinhez és megfogta a kezét.Jó sokon felsikítottak erre a tettre. Én csak vigyorogtam miközben össze kulcsoltam Jungkookkal a kezünket és neki dőltem a vállának.
-Ma van 3 éve, hogy én és Jin hyung együtt vagyunk.- jelentette be. Egy csomóan sikítottak és tapsoltak. Mi is megtapsoltunk őket meg még pluszba gratuláltunk is. Namjoon nyomott egy gyors csókot párja ajkaira majd mosolyogva nézte a rajongókat.
-Már csak hármótokat tudják shippelni a rajongók.- mondta Jungkook az öltözőben.
-Kíváncsi vagyok hogy a Taegi vagy a Yoonseok fog e győzni.- jegyeztem meg.
-Mi nem fogjuk bejelenteni hogy együtt vagyunk.-mondta V miközben felvette a pólóját.
-Ja, de nem is fogjuk olyan hű de nagyon titkolni.- tette hozzá Yoongi.
-Ahogy érzitek.- mondta Nam.- Tényleg! Mi nem fogunk veletek menni. Sőt igazából majd csak holnap fogunk olyan délután haza menni.
-Jól van.- mondtam.- Akkor jó ünneplést.-kacsintottam.
-Tessék, ez kellhet.- halászott ki a farzsebéből egy kotont Jungkook és Nam kezébe nyomta. Eltátottam a szám.
-Miért van ilyen a zsebedben!?-akadtam ki.
-Sose lehet tudni mikor kell.-vigyorgott.
-Hát..öm...köszi.-mondta Namjon. Ő is eléggé meglepődött.
-Hát én ezt nem hiszem el- röhögött fel hitetlenül V.
-Mik vannak még nálad?-néztem rá gyanakvóan.
-Semmi.-vágta rá azonnal és mindenhova nézett csak rám nem.
-Jungkook!
-Jó! Tessék.- Adta oda a pénztárcáját. Össze ráncoltam szemöldökkel néztem rá de ő csak beharapott ajkakkal nézelődött. Kinyitottam a tárcáját.
-Hmm..pénz, kártyák...koton.-sóhajtottam, Yoongi pedig felnevetett.- ez meg...-akadt meg a szemem egy képen.- JEON JEONG GUK!-kiabáltam fel.- Miért van meztelen képed rólam!? Ráadásul a tárcádban!-akadtam ki és szerintem mondanom se kell milyen vörös voltam.-És ha elhagyod?
-Ó.-lepődött meg.- Szóval az nem zavar ha vannak akt képeim rólad?- lelkesült be.Hirtelen azt se tudtam hogy fiú vagyok vagy lány. Francba.
-Hát..Én..nem...azt...vagyis..ahhj most nem ez a lényeg.- Néztem idegesen a padlót és már rendesen lángolt az arcom.
-Hát...minden esetre Chimnek igaza van. Mi van ha elhagyod a tárcád?-kérdezte Namjoon.
-Jó bevallom ebbe nem gondoltam bele.-vakargatta meg a tarkóját.
-Hihetetlen vagy.- sóhajtottam és felvettem a táskámat, majd elindultam.
-De te így szeretsz.-vigyorgott. Én csak megálltam az automatánál és vettem egy üdítőt.
-Ki mondta hogy szeretlek?-mosolyodtam el.
-Hát te.-lepődött meg.- Szex után mindig elmondod d hogy mennyire szeretsz.-mondta egyszerűen én meg félrenyeltem az innivalómat.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...