Nem várta hogy majd megütöm ezért a feje oldalra fordult és azonnal piros arcára fogott. Meglepetten nézet rám, de én nem szóltam semmit hanem bementem a házba. Megütöttem. Én most tényleg megütöttem... Egyre jobban kezdtem kétségbe esni. Basszus. Mit tettem? Mégis mit gondoltam? Most biztos utál. Gondolat menetemet egy kéz szakította meg ami a vállamat fogta.
-Megérdemelte. Ne aggódj miatta.-mondta Yoongi majd kisétált gondolom Tae-hez, vagy nem tudom. Gyorsan felrohantam a szobámba és bebújtam az ágyba. A takarót teljesen felhúztam hogy nehogy kilátszódjak. Nem akarom hogy Jungkook tudja hogy itt vagyok. Nem tudnék a szemébe nézni. Úgy se csináltuk meg reggel az ágyat szóval nem lesz feltűnő hogy gyűrött. Az ajtó nyílt és valaki belépet. Hirtelen még levegőt se mertem venni. Féltem. Az ágy besüppedt, de nem történt semmi. Lehet hogy nem vett észre?
-Tudod,-hallottam meg Jungkook hangját.- kilátszik a hajad.-túrt bele az említett dologba (?). Hirtelen össze rezzentem majd gyorsan ledobtam magamról a takarót.
-Én sajnálom! Nem tudom mi ütött belém! Nem akartam én..
-Ugyan már Jimin csak megpofoztál.-nevetett.
-Igen, de...
-Megérdemeltem.- mondta.
-Ne mond ezt! Nem csináltál semmi rosszat...-motyogtam.
-Semmi rosszat!? Jimin azok után amiket műveltem veled ennél még több is kijárt volna.-nevetett.
-De én akkor sem akartam...-mondtam.- Nem tudom mit gondoltam akkor.
-Tök mindegy. -legyintett mire beállt közénk a csend.
-Meg beszéljük?-kérdezte lágy hangon pár perc után.
-Igen!-vágtam rá azonnal.- Nézd. Nem arról van szó hogy én ne akarnálak felvállalni vagy szégyellnélek. Erről szó sincs.
-Akkor meg mi tart vissza?- fogta két keze közé az arcomat.- Nem lenne jó ha koncerteken simán megcsókolhatnánk egymást. Kézen fogva mennénk el sétálni. A moziba átölelnélek. Nem beszélve arról hogy mindenki tudná hogy az enyém vagy.
-Én csak nem akarom hogy a rajongók megutáljanak minket ez miatt.-hajtottam le a fejem.
-Jimin...-mondta lésajnálóan.-Azok akkor nem is igazi rajongók.
-Bang PD se akarja nagyon.-érveltem tovább.
-Nem Bang PD a párom, szóval nagyon nem érdekel a véleménye.-mondta fa pofával.
-Jungkook ne legyél önző! Itt nem csak..
-Ne legyek önző!?-akad ki megint.- Te vagy önző Park Jimin!-kiabálta majd ott hagyott. A bejárati ajtó hangosan csapódott. Az egész ház bele remegett. Szóval elment.
-Jimin!-rontottak be a srácok.-Mi történt?-kérdezte Namjoon.
-Hah...én nem akarom nyilvánosságra hozni a kapcsolatunkat, Jungkook viszont igen.- mondtam tömören.
-És? Meg kell beszélnetek.- mondta Hope.
-Épp azt csináltunk. Mondtam neki hogy Bang pd se akarja. Mire ő azt mondta hogy nem ő a párja szóval nagyon nem érdekli. Erre én azt akartam mondani hogy ne legyen önző mert nem csak kettőnkről szól ez az egész. A ti életetek is megváltozik a döntés által. Ott vannak a rajongók...de nem hagyta hogy befejezzem. Rám kiabált hogy én vagyok az önző majd elviharzott.-sóhajtottam.
-Nem értelek Jimin.-ingatta a fejét Daniel.- Én lennék a világon a legboldogabb ha felvállalhatnánk magunkat.
-Én Jiminnel értek egyet.- Húzta el a száját Hoseok.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...